Hop til indhold
MajorTom

Julia fra Colombia i Ørestaden

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at aflægge en halv times visit hos Julia, ny pige fra den "latina-gruppe", som også tæller Alicia fra den dominikanske og andre stjerner. Julia er en meget køn og imødekommende pige med en dejlig rund og klassisk latina-bagdel og et flot forparti. Sidstnævnte er ganske vist hjulpet lidt på vej, men det er arbejde af god kvalitet. Det er givet hende på billederne, omend de er photoshoppet en del. Mine forventninger var høje, og de blev til fulde indfriet undervejs. Prisen på 900 kr. for en 1/2 time er incl. sf, dfk, cim og cof (jeg benyttede mig dog ikke af de to sidste muligheder, men kvaliteten af de to førstnævnte var i top). Det kan kun siges at være en ganske konkurrencedygtig pris for den menu og med en pige af den kvalitet. Gentagelsesfare: 100 pct.

 

Redigeret af MajorTom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hej Major....ja billeder er een ting, ansigt til ansigt noget andet. Kan du placere hende på den famøse babe skala ( 1-10 ) og kunne du kommunikere ok med hende på engelsk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først vil jeg lige præcisere, at Julia in real life absolut ikke var en skuffelse i forhold til billederne. @gokke72Jeg er ikke begejstret for en sådan endimensionel babe skala, så jeg vil afholde mig fra at tildele pigen et tal. Men selv om man siger, at beauty is in the eye of the beholder, så tror jeg, at langt de fleste mænd vil mene, at Julia har et virkeligt kønt ansigt, et smukt smil og en æggende krop.  For så vidt angår sprogkundskaber - vi kommunikerede mest på spansk (man må jo benytte enhver lejlighed til at holde sine sprogkundskaber vedlige), men det er mit indtryk, at Julias engelsk rakte langt nok til, at man godt kan småsludre lidt og i hvert ikke giver "praktiske" problemer i forbindelse med besøget.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...