Hop til indhold
tvr

Hvorfor tager de ikke afstand?

Recommended Posts

Efter de horrible terrorangreb i Christchurch i New Zealand, er de "islam-kritiske" røster - immigrationshylekoret - meget tavse omkring eventuel afstandtagen. Til trods for at de selv mener muslimer i tide og utide skal tage afstand til terror begået af muslimer, skal de "islam kritiske" åbenbart ikke tage afstand til terror begået imod muslimer.

Jeg begynder efterhånden at tro at de sympatiserer med gerningsmændene, og det skræmmer mig. Kan den slags virkelig have lov at gå rundt frit? For det er jo ikke på grund af hykleri den afstandtagen udebliver, vel? Tjah, man burde måske ikke overraskes......

Del dette indlæg

Link til indlæg

De Islam glade folk er godt nok glade for tiden. Endeligt et terror angreb, som de kan bruge til at presse deres agenda igennem. Så vi har et forfærdeligt terror angreb fra en hvid imod muslimere. Og hvor mange var der sidste år fra Muslimere? Hvis vi ser på terror angreb begået af muslimere, vs andre, igennem de sidste 3 år? hvem vinder så?

Men jeg tror ikke du finder mange der er imod indvandring, der syntes det er forfærdeligt det der er sket. Men i forhold til når vi snakker muslimske angreb, så er der ingen der bruger "MEN". Det ser man tit når man beder muslimere om at tage afstand. "Det har ikke noget med mig at gøre MEN....."

Stram op!

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 21 minutter siden:

Efter de horrible terrorangreb i Christchurch i New Zealand, er de "islam-kritiske" røster - immigrationshylekoret - meget tavse omkring eventuel afstandtagen. Til trods for at de selv mener muslimer i tide og utide skal tage afstand til terror begået af muslimer, skal de "islam kritiske" åbenbart ikke tage afstand til terror begået imod muslimer.

Jeg begynder efterhånden at tro at de sympatiserer med gerningsmændene, og det skræmmer mig. Kan den slags virkelig have lov at gå rundt frit? For det er jo ikke på grund af hykleri den afstandtagen udebliver, vel? Tjah, man burde måske ikke overraskes......

Inden du sidder og bliver helt grådkvalt, så vil jeg da gerne tage afstand fra den slags ugerninger - uanset om du mener at jeg bør eller ej :D I øvrigt undres jeg hvis der er nogen som ikke vil tage afstand - ligesom jeg til stadighed undres når folk ikke vil tage afstand fra islamisk terror .. men sådan er der jo så meget :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor tager hovedparten af muslimer ikke afstand fra den terror, der lige er sket i Israel? Og som hele tiden sker dernede?

Del dette indlæg

Link til indlæg
poulhansen skrev, for 23 minutter siden:

De Islam glade folk er godt nok glade for tiden. Endeligt et terror angreb, som de kan bruge til at presse deres agenda igennem. Så vi har et forfærdeligt terror angreb fra en hvid imod muslimere. Og hvor mange var der sidste år fra Muslimere? Hvis vi ser på terror angreb begået af muslimere, vs andre, igennem de sidste 3 år? hvem vinder så?

Så du tager med andre ord ikke afstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montezi skrev, for 18 minutter siden:

Inden du sidder og bliver helt grådkvalt, så vil jeg da gerne tage afstand fra den slags ugerninger - uanset om du mener at jeg bør eller ej :D I øvrigt undres jeg hvis der er nogen som ikke vil tage afstand - ligesom jeg til stadighed undres når folk ikke vil tage afstand fra islamisk terror .. men sådan er der jo så meget :rolleyes: 

Hahaha. Det ved jeg da godt du vil. Tage afstand altså. Uanset om du siger det eller ej, og nej, du behøver ikke sige det. Læs indlægget med sarkasme i baghovedet, så går det nok....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor tager hovedparten af muslimer ikke afstand fra den terror, der lige er sket i Israel? Og som hele tiden sker dernede?

Så du forsvarer det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Tog du afstand fra Peter Madsen? Han var hvid og ret glad for sex, som jeg gætter på du er? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 minut siden:

Så du tager ikke afstand fra terroren i Israel?

Øh jo. Det har jeg jo sagt i mange andre tråde, men det var ikke det der blev nævnt her. Og det ved jeg, for det var mig der startede tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Øh jo. Det har jeg jo sagt i mange andre tråde, men det var ikke det der blev nævnt her. Og det ved jeg, for det var mig der startede tråden

Dejligt du tager afstand. Hvorfor gør muslimerne det ikke? Her uddeler de slik/kage for at fejre terroren, der lige er sket: facebook.com/StandWithUs/videos/319149548956032/

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 1 minut siden:

Tog du afstand fra Peter Madsen? Han var hvid og ret glad for sex, som jeg gætter på du er? 

Behøver jeg det? Og hvorfor?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcis, du har meget lidt tilfælles med den galning, som islam kritiker har med manden i NZ. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 minut siden:

Dejligt du tager afstand. Hvorfor gør muslimerne det ikke? Her uddeler de slik/kage for at fejre terroren, der lige er sket: facebook.com

Så du beviser lige præcis min pointe...... du forlanger muslimerne tager afstand, men har ikke selv gjort det...... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han er en mand, og det gik ud over en kvinde. Du bør tage afstand? Eller vil du ikke tage afstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, Lige nu:

Præcis

Og derfor jeg spørger, om de der forlanger muslimerne har taget afstand, selv har gjort det......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Han er en mand, og det gik ud over en kvinde. Du bør tage afstand? Eller vil du ikke tage afstand?

Læste du første indlæg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Så du beviser lige præcis min pointe...... du forlanger muslimerne tager afstand, men har ikke selv gjort det...... 

Har jeg sagt det? ;) Hvorfor har muslimerne ikke taget afstand? Tak for at bevise min pointe ;)
Har du taget afstand til Anders Breivik?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læste du første indlæg?

Du vil altså ikke tage afstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Og derfor jeg spørger, om de der forlanger muslimerne har taget afstand, selv har gjort det......

Muslimer har en tror på en himmelnisse til fælles, og læser en bog der tillader drab og undrtrykkelse af vantro. Måske man kunne mene det var grund nok? Eller grunden til de ikke gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 10 minutter siden:

Dejligt du tager afstand. Hvorfor gør muslimerne det ikke? Her uddeler de slik/kage for at fejre terroren, der lige er sket:

Det er godt nok trist at nogen kan finde det iorden at fejre andres elendighed med kage :(

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 16 minutter siden:

Hvis du kan tyde mine ord sådan, så står det sku slemt til for dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 5 minutter siden:

Dengang terroristen Omar blev begravet i dk, fik der et par tusinde med i hans begravelse optog. Jeg tror ikke du finder mange der ikke vil tage afstand fra det der skete i nz. Faktum er hvergang der sker muslimsk terrorisme, så kommer der altid et MEN fra venstre fløjen eller muslimerne selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...