Hop til indhold
Hiff

frodigexlnatalie / Cille Esbjerg

Recommended Posts

Jeg skrev til hende kl ca 12

Citat

Hej Cille
 
Du ser helt vildt dejlig ud
 
Jeg er desværre ramt af noget forkølelse, men vil høre om du stadig vil tage i mod mig til et blow uden gummi?
Jeg er i Esbjerg og har lige været i bad, så kan køre snarest hvis du vil se mig?

Hun svarede efter 30 min. med et OK og ikke andet

Jeg skrev tilbage om hun ville give hende adr ud, så kunne jeg sige hvornår jeg var der...

Jeg har ikke hørt mere fra hende.... efter 1 times tid er gået.

Pudsigt, når hun selv gerne vil tages seriøs som hun har tilføjet til annoncen...
 

Jeg ville nu gerne møde hende, med de billeder hun har på, men det bliver vist op af bakke når det er med så dårlig kommunikation pr mail
Et taletidskort havde nok været givet godt ud for forretningen

Held & Lykke hvis i har tiden til at forsøge

Redigeret af sjanten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har over flere gange forsøgt at lave en aftale med hende men uden held. 

Sidst jeg kiggede på hendes annonce var der en advarsel fra annoncelight om at brugeren havde fået fjernet nogle billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VestenNorth skrev, for 4 timer siden:

Har over flere gange forsøgt at lave en aftale med hende men uden held. 

Sidst jeg kiggede på hendes annonce var der en advarsel fra annoncelight om at brugeren havde fået fjernet nogle billeder. 

Nogle er blevet til alle:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart synes jeg, det var en ganske pæn henvendelse fra ts, da han vil overlade beslutningen om smittefare med forkølelsen til @Cille, så i stedet for et lille ok havde det været bedre at skrive noget i stil med: “Du må meget gerne besøge mig, når du er ovre din forkølelse!” ;-)

Jeg er ret sikker på, ikke alle mænd fortæller om evt. sygdom/forkølelse inden et besøg, så hvilken model er at foretrække? -_-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
jydefyren skrev, for 25 minutter siden:

Umiddelbart synes jeg, det var en ganske pæn henvendelse fra ts, da han vil overlade beslutningen om smittefare med forkølelsen til @Cille, så i stedet for et lille ok havde det været bedre at skrive noget i stil med: “Du må meget gerne besøge mig, når du er ovre din forkølelse!” ;-)

Jeg er ret sikker på, ikke alle mænd fortæller om evt. sygdom/forkølelse inden et besøg, så hvilken model er at foretrække? -_-

 

Det  er  god  stil  at fortælle  om  sygdom inden  et  besøg. 

Jeg  svarer  også  tit  med  et  ok  eller  undlader  helt  at  besvare  en  henvendelse,  såfremt  der  spørges  om  noget  som  jeg  tydeligt  ikke  tilbyder. 

Mit  råd  læs  annoncen  og  skriv  en  ordenlig  henvendelse  - og  så  må  modtageren  også svare  pænt tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 16 minutter siden:

Det  er  god  stil  at fortælle  om  sygdom inden  et  besøg. 

Jeg  svarer  også  tit  med  et  ok  eller  undlader  helt  at  besvare  en  henvendelse,  såfremt  der  spørges  om  noget  som  jeg  tydeligt  ikke  tilbyder. 

Mit  råd  læs  annoncen  og  skriv  en  ordenlig  henvendelse  - og  så  må  modtageren  også svare  pænt tilbage. 

Så er det helt i orden ikke at svare, men jeg ville nok passe på med ok, hvis dette kunne misforstås til, at du alligevel går med til det, der ellers tydeligt IKKE tilbydes...

Jeg  på fornemmelsen, det er dér, kommunikationen er gået galt mellem ts og Cille.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
jydefyren skrev, for 4 minutter siden:

Så er det helt i orden ikke at svare, men jeg ville nok passe på med ok, hvis dette kunne misforstås til, at du alligevel går med til det, der ellers tydeligt IKKE tilbydes...

Jeg  på fornemmelsen, det er dér, kommunikationen er gået galt mellem ts og Cille.

Nu  har  jeg  igen læst  hans skriv  til  cillepigen og  hun  svarer  jo  netop  ok  til  et  blow  uden  gummi  trods  forkølelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Nu  har  jeg  igen læst  hans skriv  til  cillepigen og  hun  svarer  jo  netop  ok  til  et  blow  uden  gummi  trods  forkølelse. 

Nemlig, men er det nu dét, hun svarer ok til (sådan tolker jeg det også), men som @sjanten (og ikke ts, som jeg først fejlagtigt skrev) skriver, så er det ikke seriøst IKKE at svare på hans spørgsmål om adresse mm.

Hav en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
jydefyren skrev, for 12 minutter siden:

Nemlig, men er det nu dét, hun svarer ok til (sådan tolker jeg det også), men som @sjanten (og ikke ts, som jeg først fejlagtigt skrev) skriver, så er det ikke seriøst IKKE at svare på hans spørgsmål om adresse mm.

Hav en god dag

Tak  og  i lige måde til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...