Hop til indhold
Jydemanden30

Caty Århus - Skuffende oplevelse...

Recommended Posts

Hej

Første gangs poster men lang tids læser..Jeg tænkte, jeg hellere måtte begynde at bidrage med anmeldelser ligeledes, specielt nu hvor jeg har haft en dårlig oplevelse.

Caty Århus (også Ålborg og Horsens af og til) https://annoncelight.dk/showad/265773

Stedet: 7/10 - Midtbyen, bøvl med parkering, men indgangen er ok skjult.
Pigen ser ud som på billederne og er faktisk rigtig flot, men så stopper det positive også her...

Vi aftaler 30 min. incl. Superfransk og Kys, og jeg spørger inden om vi taler tantekys eller ej, men bliver forsikret i det selvfølgelig er med tunge...
Efter et par minutter kommer Caty tilbage og vi går så småt igang...Et blowjob som ikke er værd at skrive hjem om er ovre i løbet af 45 sekunder og så vil hun ellers bare direkte til doggy-style...Jeg nyder en god 69'er, så jeg spørger om hun er klar på denne...det er hun da...i ca. 1 min, så skal vi åbenbart videre igen. Nogle positioner og 10 min. senere er jeg færdig og bliver bare efterladt i rummet og så kan jeg ellers bare få lov at smutte, når jeg nu engang har fået mit tøj på igen.

De fine kys, jeg betalte 100kr ekstra for, dem fik jeg ca. 4 af og Catys mundhygiejne er ikke super god heller, værre er dog oplevet.
Den Superfransk jeg betalte 100kr ekstra for, der var tale om 45 sekunder hvor mit ellers nyvaskede lem skulle tørres af med en wipe hvert 8. sekund.

Jeg mødte op nybadet og med børstede tænder, så min hygiejne burde ikke spille ind. Jeg er med på, der kan være tale om kemi/ikke kemi, men det her var helt til grin.

Kan så absolut ikke anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tak fordi du tog en fra holdet og beskrev det her - så ved man det ikke er der man får den fede oplevelse for sine surt tjente...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh ja. Læst og hørt før. Har selv oplevet det som du beskriver. Hun kan tydeligvis ikke lide det hun laver, og det er jo synd for nåde hende og os mænd, der gerne vil betale for en god oplevelse. 

Tak fordi du tog dig tid til at skrive om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm ja ok. Det lyder vist ikke til at jeg er gået glip af noget så. Har kun kunne få fat på Monika. Monika er til gengæld ikke så slem, hun virker da trods alt til at nyde det, omend indlevelsen kunne være bedre. Så synes du skal prøve hende næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joeh, så er det heller ikke værre: Caty er som beskrevet ret lækker, og de gange jeg har været der har jeg haft udmærkede oplevelser. Den sidste tror jeg endda hun nød en smule, men ellers leverer Caty ikke den store indlevelse, nej - men som jeg skrev i min anmeldelse så kan jeg godt leve med mindre, når pigen er SÅ lækker og i øvrigt kun tager 400 for 15 minutter. 

Ville faktisk have besøgt hende i Aarhus i denne uge, men pludselig var hun tilbage i Aalborg. Jeg håber dog jeg finder en anledning igen inden længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 3 timer siden:

Joeh, så er det heller ikke værre: Caty er som beskrevet ret lækker, og de gange jeg har været der har jeg haft udmærkede oplevelser. Den sidste tror jeg endda hun nød en smule, men ellers leverer Caty ikke den store indlevelse, nej - men som jeg skrev i min anmeldelse så kan jeg godt leve med mindre, når pigen er SÅ lækker og i øvrigt kun tager 400 for 15 minutter. 

Ville faktisk have besøgt hende i Aarhus i denne uge, men pludselig var hun tilbage i Aalborg. Jeg håber dog jeg finder en anledning igen inden længe.

Lækker og lækker, hun er da en flot pige, men så er hun vist heller ikke mere lækker :)

Men godt for dig, du har haft en...positiv oplevelse, hvis man kan kalde den det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det havde jeg, @Jydemanden30 .

Men du har ret i, at det jo afhænger af hvilken type pige man kan lide: Caty er, som det er blevet sagt flerre steder, et lille bitte nips af den slanke og faste type, og dem er der bare ikke så mange af. Det er især i kategorien nips, at jeg synes hun udmærker sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...