Hop til indhold
16cm but thick

SARA BIG NATURAL TITTS E (near vejle kolding Area!)

Recommended Posts

Besøgte Sara i Kolding-Vejle området som de fleste her nok kender.

https://annoncelight.dk/showad/271676

Købte for 30min (800kr). Hun ligner hende på billederne, så de er ægte (dog har hun meget mindre bryster i virkeligheden, end på hendes model-billeder, så gå efter hendes selfies)

Blev mødt af en lækker, høj (nok omkring 170cm), forholdsvis slank blondine i døren iført frækt rødt undertøj.

Hun er fra Polen men taler fint engelsk (dog en smule lavt) og virker sød og høflig, dog ikke specielt snaksaglig, men det er nok en smagssag (jeg kan bedst lide når GP'erne er lidt snaksaglige, de fleste snaksaglige GP'er fornemmer ofte hurtigt hvis man ikke er i hyggesnak-humør). 

Jeg snuppede en hurtig skyller (fik naturligvis et rent håndklæde), hvilket hun vist også gjorde bagefter, da hun sagde at hun lige ville gøre sig klar og jeg kunne høre brusen mens jeg lå i sengen og ventede på at hun kom. 

Startede ud med superfransk hvilket hun gjorde godt, dog var der efter min smag for lidt tunge der slikkede på glasen og for lidt slik på bollerne. Men alt i alt et godt økoblow, dog en lille smule hånd til tider, men stadig godt BJ. Derefter en ridetur, hvilket hun også gjorde OK. Desværre gik tiden og jeg nåede ikke at komme :( 

 

Hun var slet ikke typen som kiggede på uret konstant, men jeg tror desværre, at tiden gik lidt hurtigere end den burde, føles det ihvertfald som da hun sagde tiden var gået  +  jeg kan ofte nå BJ og 2 stillinger og hyggesnakke lidt tilsidst inden tiden er gået på 30min (tog desværre ikke selv tid, så jeg vil ikke komme med forkert info hvis alt var efter bogen).

Selvom jeg ikke fik udløsning, så fik jeg hvad jeg betalte for, men heller ikke mere end det. Ikke meget kælen (kys ned langs maven før BJ eller røre ved min muskuløse overkrop mens vi knepper som de fleste GP'er gør haha) eller anden kontakt (udover det seksuelle) hvilket jeg måske savnede lidt. 

Så det bliver desværre nok ikke en gentagelse for mig, men jeg tør vædde på, at nogle af I andre måske bliver vilde med hende. Måske jeg bare fangede hende på en dårlig dag? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligner hun mere hende på z camera selfie, eller hende på de andre billeder?. For hende på z camera billedet ser da meget sød ud ;). Hende den anden knap så meget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 2 timer siden:

Ligner hun mere hende på z camera selfie, eller hende på de andre billeder?. For hende på z camera billedet ser da meget sød ud ;). Hende den anden knap så meget 

Hun ligner mere hende på z selfie end model billederne (brysterne er nok photoshoppet lidt større), og hendes ansigt ligner mere dem på selfierne (udover ansigt closeup selfien). Jeg synes dog, at hun er pænere i virkeligheden end på billederne. Men jeg er dog mest til brunetter, men det er en helt anden sag... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke det er samme pige på billederne.

Selfies er rigtige, men model billederne er af en anden. De kan også findes forskellige steder på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...