østfax 0 Skrevet 17. Marts, 2019 Jeg har skrevet med en sød kvinde, der hedder Sweetlucy, og aftalt en tid imorgen. Men er der nogen personer der har erfaring med at besøge hende? Hun er pt i Næstved. :) Hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 196 Skrevet 17. Marts, 2019 østfax skrev, for 9 minutter siden: Jeg har skrevet med en sød kvinde, der hedder Sweetlucy, og aftalt en tid imorgen. Men er der nogen personer der har erfaring med at besøge hende? Hun er pt i Næstved. Hendes annonce Der har været anmelderser af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
østfax 0 Skrevet 17. Marts, 2019 Jensen skrev, for 5 minutter siden: Der har været anmelderser af hende. Okay, tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 17. Marts, 2019 østfax skrev, 1 time siden: Okay, tak for svar. Hun får fine anmeldelser herinde. Har selv overvejet at smutte en tur forbi en dag. Lækker kulør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deerhunter 191 Skrevet 17. Marts, 2019 Klar anbefaling herfra, hvis man kan lide en sjov og intelligent kvinde, der gerne vil snakke og bestemt ikke er berøringsangst. Giver man hende en god slikketur, kan man glæde sig over, at hun kommer nemt og intensivt. Så mange ungersvende forsømmer at tage sig af denne kvindes behov D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 18. Marts, 2019 deerhunter skrev, for 17 timer siden: Klar anbefaling herfra, hvis man kan lide en sjov og intelligent kvinde, der gerne vil snakke og bestemt ikke er berøringsangst. Giver man hende en god slikketur, kan man glæde sig over, at hun kommer nemt og intensivt. Så mange ungersvende forsømmer at tage sig af denne kvindes behov D Holder billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deerhunter 191 Skrevet 18. Marts, 2019 Det sorthvide foto er hendes nuværende popo; de øvrige er nok nogle år siden. Hendes bryster er fantastiske, når de får en gang olie og hun elsker i det hele taget at få massage. Selv giver hun god massage, men er også meget modtagelig for dette. Og jeg har tændt på at bytte rollerne om og først gennemælte hende og derefter give hende en god slikketur og så rusketur til sidst. Ved god kemi har hun igenlunde travlt. D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg