Hop til indhold
Guest FrokostUartig

... kender I det...

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

- når man (læs MIIIIG) ikke har fået sex i 5 dage af alle mulige uforklarlige grunde (okay, de er til at forklare, men det vil være upassende her.. :rolleyes::rolleyes:) og der så kommer en mand forbi i dag - og tager hånd om business.... Jøøsses det var skønt.. Jeg takker for hans "indlæg" i (underlivs)debatten på matriklen.. :rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 46 minutter siden:

- når man (læs MIIIIG) ikke har fået sex i 5 dage af alle mulige uforklarlige grunde (okay, de er til at forklare, men det vil være upassende her.. :rolleyes::rolleyes:) og der så kommer en mand forbi i dag - og tager hånd om business.... Jøøsses det var skønt.. Jeg takker for hans "indlæg" i (underlivs)debatten på matriklen.. :rolleyes::rolleyes:

Godt du fik det ordnet :) Vi kan jo ikke have du går går og koger over :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg tror nok mere, at jeg var ved at drukne i væsker.. hahahahahhaha :mrgreen::mrgreen: - kald mig dryptud... hahahaha

Men yes - virkeligt tiltrængt.. i den grad... :rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Ja  jeg  kender  det,  tæt  på  14 dage  og  stadig  uforløst. 

Heldige dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

WTF - må man det overhovedet @Nemtøs - er der ikke lovgivning mod den slags ???
Måske vi skal have indlægget i politik-debatten.. :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

... kender I det... Nej...:mrgreen:

 

Men du må da endelig sige til når der er underskud på underlivs debatten på din matrikel, kommer gerne forbi og debatterer...:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Ratata - er det dig, der er kendt som den Barmhjertige Samaritaner ???

Er det her lige som en åbenbaring ??? 

Er du sendt af Gud ?

:rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Ja  jeg  kender  det,  tæt  på  14 dage  og  stadig  uforløst. 

Heldige dig 

Er der for fanden ikke en af de kendte der er klar til at suite up og hjælpe en kvinde i nød :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 24 minutter siden:

@Ratata - er det dig, der er kendt som den Barmhjertige Samaritaner ???

Er det her lige som en åbenbaring ??? 

Er du sendt af Gud ?

:rolleyes::rolleyes:

 

Du må kalde mig lige hvad du vil, bare jeg får noget på den dumme...:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
FrokostUartig skrev, for 15 minutter siden:

Enig @DETH - Måske vi skal sætte en efterlysning ind her for @Nemtøs ???? 

 

:rolleyes::rolleyes:

Haha  nej  tak  - klarer  mig  med  min  højre  hånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Haha  nej  tak  - klarer  mig  med  min  højre  hånd. 

Det blir forholdsvis hurtigt kedeligt, husk at skifte hånd jævnligt. Pro tip :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

og der så kommer en mand forbi i dag - og tager hånd om business.... 

Det vil jeg skisme syntes ville være træls! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Eller "Den fremmede" :D 

Kan ikke anbefale den efter en slem forstuning i “lille” DETH. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror nok mere, at jeg var ved at drukne i væsker.. hahahahahhaha :mrgreen::mrgreen: - kald mig dryptud... hahahaha

Dit indlæg mindede mig om noget jeg oplevede for et års tid siden, da jeg besøgte en pige hen på eftermiddagen .. 
Hun havde en gæst før mig, og det kunne høres ud i venteværelset ...
Det var sådan lidt .. nå-ja ... 
Men anyway ... 
Da hun så tog imod mig, var det første hun sagde, 'du må gerne kysse mig, og du behøver ikke gå i bad' ... 
Og da vi nåede lidt hen i seancen, mærkede jeg at hun var våd - som i rigtig, rigtig våd ... 
Jeg tænkte bagefter, hun havde måske brugt lidt rigeligt med glidecreme, men det tror jeg faktisk ikke .. de der bruger glidecreme har det som regel ved hånden under hele seancen ... 

Så jeg tænker det kan da være det var 'ægte' ... 
Og kunne ikke lade være med at tænke på, om hun havde haft besøg af en rigtig sød fyr, lige før mig ... 

Så der er måske nogen af jer, der kan holde 'gejsten' oppe en hel dag ... :)  .. modsat hvad man sådan i almindelighed regner med ... 
Men hvordan bærer I jer ad .. ? - Undgår I orgasmer .. eller mon nogen er multi-orgastiske .. eller hvad?
Eller er det mig der er hamrende naiv .. ?

Ved godt det måske er både nærgående, og et lidt underligt spørgsmål, men jeg er faktisk nysgerrig omkring det ...
Også fordi jeg har oplevet noget lignende, et par andre gange ...  


 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jamen @sneræven - det er ret enkelt egentligt - men vi er nogle kvinder, som ganske enkelt er en slags over-super-kvinder, som kan dyrke sex dagen lang og blive ved med at holde gejsten oppe. Det er bla flere årsager til, at vi vælger en vej udi prostitution - for at få dækket vores glæde ved/lyst til mere end en mand og mere end 15/20 min sex.

Som GP er du drevet frem af din evne til at mærke mænd og give dem det, de ønsker og samtidig få dækket dit elementære behov for sex.

Det er det, som I mærker, når I møder en dansk GP, der bare bliver ved med at være nærværende og en krop, som bliver ved med at føles frisk og klar og glad for lige netop din pik.

Super-overmennesker af den kaliber - vi er lidt off fra resten af samfundet pga denne lyst og evne. Normen i samfundet afviser vores adfærd, fordi det kan føles som en trussel mod andre kvinders mere konventionelle form for seksualitet. 

Nogle kvinder ender ud i sexklubmiljøet og andre vi tilføjer købesexmiljøet for at få indfriet vores lyster.

Jeg har selv stor erfaren med sex med kvinder og ved Gud i himlen, der er forskel på kvinders evne til at være nærværende i sex. Nogle er bare almindelige kvinder, som dem I måske har giftet jer med - og så er der os andre... Super over-kvinden...

Jeg ved, at en del kvinder herinde vil nikke genkendende til mine ord, om end at de næppe definere sig selv som super over-kvinder. Men det ER vi !!!!

Vi er ikke af denne verden - en slags overjordiske sexmaskiner, skabt til at tilfredsstille mænd og ikke mindst os selv... <3<3

Mit eget helt klare livsformål - ud over reproduktion... men det ligger heldigvis bag mig allerede.. <3<3 - nu er min opgave alene at dyrke sex til "hans" og min fornøjelse.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

I vil opleve, at denne super overjordiske kvinde derudover er aldeles intelligent - typisk emotionelt overlegen de fleste mennesker. Det er bla årsagerne til, at vi deltager i debatten herinde. For herinde kan vi spejle os i andre kvinder, som er i verden på samme måde, som vi selv er. Herinde præger både intellektet og seksualiteten de debatterende kvinders indlæg. Der viden en masse om mennesker, samfund og andre aspekter af livet - og samtidig med at vores seksualitet ikke er en hindring for at blive forstået men tværtimod. Der er en grad af frihed for os herinde.

Her er det en kvalitet at være vild med sex. og når der skrives, at jeg ikke kan få nok - er det sjældent et forsøg på markedsføring, men en simpel præmisse for at vælge købesex som miljø at begå sig i. Og den fællesnævner deler alle GPerne. Vi finder fred herinde og fællesskab ikke mindst. 

Herinde er kvinderne ikke truet af vores lyster og tilgang til sex - her er vi alle lige. Uanset hvilken baggrund vi kommer med og kommer fra. 

Måske deler vi også en type sjælesorg, som har gjort, at noget for noget tanken er blevet nødvendig for os, fordi vi i livet har bidraget og ydet med så meget, og alt for sjældent fået lign retur. Og det gør så, at vi ender ud med denne metode. Jeg giver dig alt det, du ønsker seksuelt og så betaler du for min tid og så skabes der balance i "regnskabet". En fællesnævner flere kvinder herinde nok også kan nikke genkendende til. Vi er pr. defination "givers" og denne måde skaber ro go balance i vores erfaringscenter i hjernen. Med betalingen får vi igen. Og vores sjæl lider ikke under metoden, som andre kvinder måske ville finde frastødende. Men de er andre typer og har andre mønstre og anden baggrund.

Herinde er kvinder meget lig hinanden, trods vores forskellige kernekompetencer, ønsker og livsbaggrund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

 

Super-overmennesker af den kaliber - vi er lidt off fra resten af samfundet pga denne lyst og evne. Normen i samfundet afviser vores adfærd, fordi det kan føles som en trussel mod andre kvinders mere konventionelle form for seksualitet. 

 

Jeg er ganske enig i, at det fungere således for de fleste GPér, men..... for en del at disse GP´er er der markant forskel på GP-livet og privat-livet. Så... om de skulle være en trussel mod andre kvinder, sådan generelt, det tror jeg nu ikke.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det med modsat fortegn, når Fru Timeren ikke er hjemme (eller jeg) og tegnedrengen er slunken, kan der opstå perioder uden anden hjælp end højre hånd. Når der så bliver mulighed for feminint nærkontakt, er det superfantastiskvidunderligt. Især med Fru Timeren eller en af de supersexkvinder du omtaler ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@TheVoice - enig at der er forskel på måden, vi er på i virkeligheden vs dette miljø - MEN der er altså nogle fællesnævnere, som hænger sammen med vores kerne-personligheder og årsagen til, at vi vælger denne vej - og de udtryk/karakteristika er altså ikke noget, som man kan bort-redigere i vores privatliv - det er jo sådan, vi er helt ind i kernen... og det ubeskrivelige, som er svært at sætte fingeren på - det mærker andre kvinder... :rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Sødeste FrokostUartig.

Det du skriver, kan jeg TOTALT relatere mig til. Det er så dejligt befriende herinde, at min seksualitet ikke skræmmer nogen væk.

Det kan den sagtens gøre ude i det virkelige liv. Og især i diskussioner med andre 'almindelige' kvinder. Ikke at jeg siger, at jeg er lyserød, men ligger ikke skjul på, at jeg har en stor seksuel appetit og altid har haft det. Og at jeg har taget for mig at "retterne" igennem livet og stadig gør. I en skøn blanding af sex i mit private liv og som lyserød, når tiden tillader det.

Jeg vil aldrig kunne nøjes med een mand. Skal ha variation af og til. Men kan som du skriver i begyndelse også sagtens opleve perioder med "tørke" og ingen sex. selvvalgt. Men på et tidspunkt så MÅ jeg bare ha' pik, så er det ikke nok med højre hånd og en fed fantasi. Og efter afholdthed gør det bestemt ikke noget, hvis han er veludrustet.

Om jeg ligefrem er en superwoman ved jeg sgu ikke, griner. 

Redigeret af Milf GFE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...