Hop til indhold
fede

Slutter det med prostitution

Recommended Posts

De seneste år har SF og S været meget efter sugardating og prostitution generelt. Kan R og EL lokkes med på et forbud, ikke utænkeligt.

Med nuværende politiske vinde, kunne prostitution hurtig blive passé i Danmark. Eller i hvert fald rykke "indendørs". Mærkeligt at tænke på :unsure:

Redigeret af fede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja vi har nok noget at frygte der. " I love my Country - but fear my government".

I øvrigt hvad så med alle de stakler, der skal tage opvasken, støvsuge, lade deres dankort flå eller yde andre betalinger, for at få lidt glæde til det svulmende lem hos konen. ?

Skal hustruen så med nem-id bekræfte, at der ikke er tale om betaling ?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 8 minutter siden:

Hvem skal politikerne så kneppe, når deres koner ikke gider ????

Just saying… 

Nu er det jo noget der er stemmer i og så er er S og SF jo altid på banen. Fatter ikke, at der er GPer eller besøgende der nogensiden bare tænker på, at stemme rødt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Undersøgelserne viser jo at det skader mere end det gavner at gøre erhveret forbudt. Ergo er det idioti at anvende sin personlig etik fremfor fakta fra virkeligheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest piratos

FrokostUartig ;)

de har ret i dit skriv angående politikere for de besøger også prostituerede ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er unægteligt mange problemer med prostitution, så det er vel helt fair, at lovgiver ser på problemet. I Norge har forbuddet virket efter hensigten. Det er åbenbart også strafbart for en norsk statsborger, at benytte sig at købesex i andre lande.

Jeg ved ikke om et forbud er vejen frem, men forhåbentlig er der nogle kloge mennesker, der kan rådgive lovgiver om hvad der er bedst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 5 minutter siden:

Der er unægteligt mange problemer med prostitution, så det er vel helt fair, at lovgiver ser på problemet. I Norge har forbuddet virket efter hensigten. Det er åbenbart også strafbart for en norsk statsborger, at benytte sig at købesex i andre lande.

Jeg ved ikke om et forbud er vejen frem, men forhåbentlig er der nogle kloge mennesker, der kan rådgive lovgiver om hvad der er bedst.

Enig i at der er mange problemer med prostitution og at det er vigtigt at politikerne overvejer hvad der kan gøres.

Hvordan har forbuddet virket efter hensigten i Norge? Hvad ønskede man at opnå, og hvordan har man målt at det var en succes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tiger skrev, for 1 minut siden:

Enig i at der er mange problemer med prostitution og at det er vigtigt at politikerne overvejer hvad der kan gøres.

Hvordan har forbuddet virket efter hensigten i Norge? Hvad ønskede man at opnå, og hvordan har man målt at det var en succes?

https://www.berlingske.dk/internationalt/norsk-forbud-mod-prostitution-virker-efter-hensigten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo en gammel historie, der kommer op igen og igen.Desværre er politikere fakta resistente. De seneste statistikker viser, at der i Sverige i 2017 blev anmeldt 4200 voldtægter og i Danmark 900 voldtægter. Sverige har kun dobbelt så mange indbyggere som Danmark, At langt den største del af anmeldelserne er mod  personer af ikke svensk herkomst, er en anden historie. Mon ikke den lavere andel i DK kan skyldes, at vi har en mere liberal og kontinental holdning til begrebet prostitution?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ramses skrev, for 4 minutter siden:

Det er jo en gammel historie, der kommer op igen og igen.Desværre er politikere fakta resistente. De seneste statistikker viser, at der i Sverige i 2017 blev anmeldt 4200 voldtægter og i Danmark 900 voldtægter. Sverige har kun dobbelt så mange indbyggere som Danmark, At langt den største del af anmeldelserne er mod  personer af ikke svensk herkomst, er en anden historie. Mon ikke den lavere andel i DK kan skyldes, at vi har en mere liberal og kontinental holdning til begrebet prostitution?

Så din konklusion er, at hvis mænd ikke har adgang til købesex, så går de ud og voldtager i stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ramses skrev, for 13 minutter siden:

Mon ikke den lavere andel i DK kan skyldes, at vi har en mere liberal og kontinental holdning til begrebet prostitution?

Eller at Sverige har en procentuel meget høj andel indvandrere ;O) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke undersøgelsens konklusion. Er det evident at det netop er forbuddet der har bevirket et fald i menneskehandel? Synes jeg fornylig hørte at omfanget af menneskehandel også er faldet i Danmark, til trods for at lovgivningen her i landet ikke er ændret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 6 minutter siden:

… jeg tænker, at vi kan konkludere, at svenskerne er mere viking end danskerne er ???

Plyndrer og voldtager i Sverige - og i DK spørger om lov først.. .:mrgreen::mrgreen: og betaler tillige bagefter... 

Hov - Hov - det er kammeratlig mobning.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ramses skrev, for 16 minutter siden:

De seneste statistikker viser, at der i Sverige i 2017 blev anmeldt 4200 voldtægter og i Danmark 900 voldtægter.

Den vigtigste årsag til forskellen er, at "voldtægt" defineres anderledes i Sverige end i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstår ikke undersøgelsens konklusion. Er det evident at det netop er forbuddet der har bevirket et fald i menneskehandel? Synes jeg fornylig hørte at omfanget af menneskehandel også er faldet i Danmark, til trods for at lovgivningen her i landet ikke er ændret?

Det er jo netop det skønne ved sådanne undersøgelser. 

Man tager en hændelse og sammenholder den med tiden før og efter et tiltag, og så konkluderer man at ændringer i antal hændelser skyldes tiltaget. 

Det er en klassisk fejl der begås igen og igen når man laver undersøgelser, Galoprapporter osv. Man præjustiserer rent faktisk resultatet, ved at påstå at hændelser og tiltag har indflydelse på hinanden. At antal hændelser ændrer sig over tid, kunne jo også skyldes masser af andre ting. Andre tiltag for eksempel, sæson udsving og meget andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes faktisk mere at jeg læste at S gerne vil beholde det, men vil sætte mere end på handlet piger hvilket også er helt ok 

Vi sgu være skidt hvis vores alle bedste hobby blev ulovlig over nat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det er jo netop det skønne ved sådanne undersøgelser. 

Man tager en hændelse og sammenholder den med tiden før og efter et tiltag, og så konkluderer man at ændringer i antal hændelser skyldes tiltaget. 

Det er en klassisk fejl der begås igen og igen når man laver undersøgelser, Galoprapporter osv. Man præjustiserer rent faktisk resultatet, ved at påstå at hændelser og tiltag har indflydelse på hinanden. At antal hændelser ændrer sig over tid, kunne jo også skyldes masser af andre ting. Andre tiltag for eksempel, sæson udsving og meget andet. 

Statistisk uredelighed er en sport i Danmark, og andre lande, ja nærmest legaliseret løgn. Langt de fleste dødsfald sker i sengen, ergo kan vi konkludere at sengen er det farligste sted at opholde sig.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også læst, at sport er sundt - men se lige hvor mange top-atleter, der er afgået ved døden de sidste par mdr - i min optik er sport pisse-farlig... siger det bare... :rolleyes::rolleyes: - måske de heller skulle fokusere lidt på det område - så vi kan få antal døde unge atleter ned.. :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

Jeg har også læst, at sport er sundt - men se lige hvor mange top-atleter, der er afgået ved døden de sidste par mdr - i min optik er sport pisse-farlig... siger det bare... :rolleyes::rolleyes: - måske de heller skulle fokusere lidt på det område - så vi kan få antal døde unge atleter ned.. :mrgreen::mrgreen:

Det er da gevaldigt som du er i hopla. Lidt tissemand det rigtige sted gør underværker ved humøret :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...