Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle. 

 

Så fik jeg mod til, mulighed for, og endelig taget mig sammen til at besøge Madame sascha

http://www.madamesascha.com/

 

Hvor er Madame dog dejlig, forstående, indlevende, erfaren og bare røv lækker i mine øjne i al fald. Jeg ville prøve slave græsk, og dette blev da indfriet, efter jeg havde fortalt om erfaring, eller mangel på samme. Jeg oplevede en Madame der så legetøjet(mig), som værd at bruge tid på, og havde lyst, tid og alt legetøj til min seance. Jeg var nervøs men aldrig bange for at hun ville overskride mine grænser. Madame gav mig tiden til at blive klar til at modtage hendes strapon, efter hun havde varmet godt og grundigt op med Hendes fingre. For mig var det min bedste oplevelse ever. Tænker at det kun bliver bedre, når vi kender hinanden mere. Jeg ved at jeg kommer igen, og ved at jeg vil vokse mere og mere med tiden i Hendes hænder(strapon/univers). Mine varmeste anbefalinger til jer, især nybegyndere som jeg selv. 

 

Med ønsket om mange gode oplevelser til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Ja, Madame Sascha er ret god til det hun gør. St hun så også er lækker gør kun det hele bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Det er nok 15  år siden jeg traf hende første gang , der var hun  over lækker , og sindsyg dygtig domina . 

Hun var vist ude af branchen i en årrække, men har været aktiv nu i et års tid eller to . 

Jeg burde nok tage mig sammen til at besøge hende igen . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
BM29 skrev, for 20 timer siden:

Det er nok 15  år siden jeg traf hende første gang , der var hun  over lækker , og sindsyg dygtig domina . 

Hun var vist ude af branchen i en årrække, men har været aktiv nu i et års tid eller to . 

Jeg burde nok tage mig sammen til at besøge hende igen . 

Jeg besøgte hende for måske 5-6 år siden og igen i december sidste år. Hun har styr på det, og jeg vil ikke afvise, at jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Jørgensen skrev, for 2 timer siden:

Kan nogen oplyse, om sex med skønheden er muligt? 

Det tror jeg ikke du skal påregne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...