Hop til indhold
NogetPåDenDumme

Hvor uheldig kan man være, og i munden

Recommended Posts

Gæst

Ahaaaa ha ha ha ah ah ha.. tak for morgenens grin.. jeg griner stadig.. NEEEEEJ hvor uheldig kan man være ahaaa ha ha ha ha ah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 52 minutter siden:

Ahaaaa ha ha ha ah ah ha.. tak for morgenens grin.. jeg griner stadig.. NEEEEEJ hvor uheldig kan man være ahaaa ha ha ha ha ah

Ja, en ulykke kommer sjældent alene. Men jeg gad nu godt vide, om hun havde spurgt kæresten, hvordan han havde fået "stadset". Sådan noget opstår jo ikke ud af den blå luft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

næh det gør det ikke.. men vi ved jo ikke hvor længe de har været kærester... man må formode de også har haft et sexliv før de mødte hinanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvorfor skulle det være løgn? Slutningen på historien er at det viser sig at være et aggressivt udbrud af forkølelsessår

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, 1 time siden:

hvorfor skulle det være løgn? Slutningen på historien er at det viser sig at være et aggressivt udbrud af forkølelsessår

Løgn eller ej så er det et godt grin :D men nogle af de historier som bliver fortalt i det program, der sker sgu en del må man sige...

2 drenge sidder i et bad. Den ene skider i badet, den anden kaster op ud over broderen. Moderen kommer ind og ser det, og kaster op. Faderen kommer ind, glider i brækket og kaster op :ph34r:

En mand får en fiskekrog i hovedet, kan ikke få den ud. Bliver jagtet af en tyr. Kommer hjem men forældrene sover. Venter i 1½ time på at de vågner op for at få hjælp :ph34r:

Men en del af historierne er sgu sjove :D måske man kan finde dem på deres podcast eller lign.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Løgn eller ej så er det et godt grin :D men nogle af de historier som bliver fortalt i det program, der sker sgu en del må man sige...

2 drenge sidder i et bad. Den ene skider i badet, den anden kaster op ud over broderen. Moderen kommer ind og ser det, og kaster op. Faderen kommer ind, glider i brækket og kaster op :ph34r:

En mand får en fiskekrog i hovedet, kan ikke få den ud. Bliver jagtet af en tyr. Kommer hjem men forældrene sover. Venter i 1½ time på at de vågner op for at få hjælp :ph34r:

Men en del af historierne er sgu sjove :D måske man kan finde dem på deres podcast eller lign.

Jeg har undret mig over at nogen gider bruge tid på at høre på andres oplevelser på denne form. Det er sgu da indholdsløs underholdning man bruger sin tid på, som kunne anvendes meget mere fornuftigt. Det er samme bunke som de videoer på You Tube hvor mange mennesker skvatter i hundlort, kører i poolen på scooter, vælter på cykel fordi hjulet falder af,  osv osv osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har undret mig over at nogen gider bruge tid på at høre på andres oplevelser på denne form. Det er sgu da indholdsløs underholdning man bruger sin tid på, som kunne anvendes meget mere fornuftigt. Det er samme bunke som de videoer på You Tube hvor mange mennesker skvatter i hundlort, kører i poolen på scooter, vælter på cykel fordi hjulet falder af,  osv osv osv. 

Lige præcist det program "Curling klubben" er virkeligt plat. Jeg forstår ikke hvordan man kan sende sådan noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 4 timer siden:

hvorfor skulle det være løgn? Slutningen på historien er at det viser sig at være et aggressivt udbrud af forkølelsessår

Kan i sagens natur ikke vide om det er løgn. Men vil godt væde en stegt rødspætte på det: Hvorfor omtales det bare som " en kønssygdom", og hvem har hørt om sådan en i munden med de symptomer? Ikke desto mindre genkender tandlægen den med det samme. Jeg følte mig helt sikker ved slutningen med faren som sendte SMSen videre til moren. For langt ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...