Hop til indhold

Recommended Posts

Bliver simpelthen nødtil at give denne meget positive anmeldelse af Nadia 

https://annoncelight.dk/showad/223128

Jeg ved godt der er flere positive anmeldelser af hende her inde. Og så kommer man naturligvis til at tænke, kan det virkelig være sandt. 

JA det kan det. Hun er helt nede på jorden, utroligt nemt at snakke med, og så har hun en fantastisk flot krop. 

Så behandel hende ordentligt drenge. Hun er guld værd. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig ret. Har besøgt hende flere gange. Hun er skide sød og lækker - plus et godt knald. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
  •  

Kan tilslutte mig anbefalingen af Nadia :)

Har besøgt hende idag........

Dejligt med en der ser en i øjnene...... mange lukker øjnene og ønsker sig nok et andet sted hen  ......

Men her er en meget imødekommende sød pige.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun kigger i den grad en i øjnene. Hold op hun er lækker og lækker sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan kun være enig i ovenstående!!! Det kan ikke lade sig gøre, IKKE at kunne lidt Nadia. Hun er sgu lidt en gudinde, både af udseende og hendes personlighed.

Jeg mødte hende for første gang i dag, og blev faktisk lidt skræmt over hvor lækker hun var/er. For damn hun kan nogle ting, og er meget nærværende og altid øjenkontakt.

Hun er super velbegavet, og et fantastisk besøg. Helt nede på jorden og meget nem at tale med.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske dengang, hun var i Ans (mener jeg det var) sammen med Bella. Det var to meget lækre kvinder, og det er de jo nok stadigvæk:razz: det ville være mega fedt, hvis de to slog sig sammen igen.

Den gang ville Nadia dog gerne give økofransk. Det er en skam, at hun ikke gør det mere, for Hold da op, hun kan noget med den mund.

Det er desværre en dealbreaker for mig, når der skal gummi på ved fransk. Det ændre dog ikke på, at Nadia er møglækker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det var meget sjovere at besøge hende da hun var i Bording - mega-økofransk og hun tog igen fanger. Det er der tilsyneladende sat en stopper for at mutterfit, der hvor hun er nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Mega-økofransk var altid med slug i Bording uden ekstrabetaling

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 15 timer siden:

Ja, det var meget sjovere at besøge hende da hun var i Bording - mega-økofransk og hun tog igen fanger. Det er der tilsyneladende sat en stopper for at mutterfit, der hvor hun er nu

Ja, eller måske er hun bare blevet klogere med alderen. :ph34r:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nadiaprivat

Jeg er blevet mere ansvarsbevidst. jeg kan ikke stå inde for, at tilbyde en ydelse med smittefare, hverken overfor mig selv, eller for de andre gæster jeg modtager. 
Jeg håber at I alle får en dejlig aften. 
knus Nadia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jo men, det sjove er at livet altid er en fare, selv når man går over vejen efter man er stået af bussen. Det er så endnu sjovere, at når i piger starter i Arden, hos mutterfit der, efter at have været i Bording, så er endnu farligere. Det gælder både dig og Sandra - hvorledes hænger det sammen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 1 time siden:

Jo men, det sjove er at livet altid er en fare, 

Man ser sig for når man går over vejen. Man hopper ikke ud foran en bus, med mindre man vil dø. 

Tåbeligt indlæg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nadiaprivat
Gaffer skrev, for 1 time siden:

Jo men, det sjove er at livet altid er en fare, selv når man går over vejen efter man er stået af bussen. Det er så endnu sjovere, at når i piger starter i Arden, hos mutterfit der, efter at have været i Bording, så er endnu farligere. Det gælder både dig og Sandra - hvorledes hænger det sammen ?

Stop dig selv. Der er absolut ingen grund til, at byde en fare velkommen selv - ligesåvel, som der heller ikke er nogen grund til at gå over vejen, før man har set sig for. det er jo fuldstændig latterligt det den udtagelse du kommer med.

 Det hænger sådan sammen, at jeg var ung og naiv i bording, der gjorde alle pigerne det, der var altid to på ad gangen, så ville jeg have gæster, var jeg nød til at være konkurrencedygtig. Her i Arden, er der INGEN der bestemmer, udover mig selv, så her har jeg valget til at sige, at jeg kun ønsker de gæster, som forstår og respektere, at jeg skal have et sundt og sygdomsfrit liv, også den dag, jeg vælger at ligge min lille sidebeskæftigelse på hylden. Det eneste jeg fortryder ved at være en del af denne branche, er jeg ENGANG har tilbudt en ydelse, der kunne have konsekvenser for resten af mit liv. Undskyld mit franske, men det burde fandme da ikke være så svært at se meningen i.  God aften til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nadiaprivat skrev, for 15 minutter siden:

Stop dig selv. Der er absolut ingen grund til, at byde en fare velkommen selv - ligesåvel, som der heller ikke er nogen grund til at gå over vejen, før man har set sig for. det er jo fuldstændig latterligt det den udtagelse du kommer med.

 Det hænger sådan sammen, at jeg var ung og naiv i bording, der gjorde alle pigerne det, der var altid to på ad gangen, så ville jeg have gæster, var jeg nød til at være konkurrencedygtig. Her i Arden, er der INGEN der bestemmer, udover mig selv, så her har jeg valget til at sige, at jeg kun ønsker de gæster, som forstår og respektere, at jeg skal have et sundt og sygdomsfrit liv, også den dag, jeg vælger at ligge min lille sidebeskæftigelse på hylden. Det eneste jeg fortryder ved at være en del af denne branche, er jeg ENGANG har tilbudt en ydelse, der kunne have konsekvenser for resten af mit liv. Undskyld mit franske, men det burde fandme da ikke være så svært at se meningen i.  God aften til dig.

Godt Nadia. Klar tale. Vi skal alle passe på hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...