Hop til indhold
FKK4Ever

Eroguide virkede ikke i Kiev...

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra Kiev og ville have lavet nogle anmeldelser derovre, men jeg kunne ikke komme på siden.'

Jeg fik en fejlmelding der sagde, at websitet brugte software der beskytter mod angreb.

Jeg har brugt Eroguide i mange lande og har aldrig haft problemet før - er det noget nyt?

Jeg forsøgte både fra hotellets wifi, nabohotellets wifi og fra min telefon med 4g kort og internet. samme svar alle steder - som om Ukraine er uønsket på eroguide...

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 36 minutter siden:

Jeg er lige kommet hjem fra Kiev og ville have lavet nogle anmeldelser derovre, men jeg kunne ikke komme på siden.'

Jeg fik en fejlmelding der sagde, at websitet brugte software der beskytter mod angreb.

Jeg har brugt Eroguide i mange lande og har aldrig haft problemet før - er det noget nyt?

Jeg forsøgte både fra hotellets wifi, nabohotellets wifi og fra min telefon med 4g kort og internet. samme svar alle steder - som om Ukraine er uønsket på eroguide...

Der er fuldstændig spæret for trafik fra Ukraine på Eroguide, da vi af flere omgange har været udsat for masive spam angreb fra IP-adresser i Ukraine. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 3 minutter siden:

Der er fuldstændig spæret for trafik fra Ukraine på Eroguide, da vi af flere omgange har været udsat for masive spam angreb fra IP-adresser i Ukraine. 

Vel brølt af løven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svar.

Mystisk nok virker det for nogle - jeg sidder netop nu og udveksler pm med en logebroder der sidder på sit hotel i Kiev og ikke har problemer. En anden skrev jeg med i sidste weekend og det virkede også fint fra hans lejlighed i Kiev.

Respekt for at i lukker - det er træls, men nødvendigt. Næste gang har jeg en VPN på plads så jeg kan logge på fra mit eget ned hjemme fra, selv om jeg er ude :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...