Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Celina Christy - Seductiongirls

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng
Val Venis skrev, for 38 minutter siden:

Ja, for ca 2 år siden. Hun er sød og rigtig lækker. 

Tak for svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng skrev, den 16.3.2019 at 18:35:

Nogen der har besøgt Celina? 

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/celina/

Ja jeg skal se hende idag, så det glæder jeg mig til, hun er virkelig sød og smuk på en helt speciel måde, jeg måtte se hende igen inden nytår hvor jeg skal tilbage til Jylland desværre, men vil helt klart anbefale hende, har været en del steder gennem tiden men hun noget helt andet ig i en klasse for sig selv..

Godt Nytår til alle 

 

Link til Celina Christy.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/celina/

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanishDynamite skrev, den 30.12.2020 at 21:11:

Ja jeg skal se hende idag, så det glæder jeg mig til, hun er virkelig sød og smuk på en helt speciel måde, jeg måtte se hende igen inden nytår hvor jeg skal tilbage til Jylland desværre, men vil helt klart anbefale hende, har været en del steder gennem tiden men hun noget helt andet ig i en klasse for sig selv..

Godt Nytår til alle 

 

Link til Celina Christy.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/celina/

Åh hvor er du sød, tusind tusind tak for de rosende ord.

 

Knus Celina

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 11 timer siden:

Heldigvis ikke.

Celina er heldigvis tilbage med flotte og elegante billeder.

http://seductiongirls.dk/pigerne/celina/

Celina har altså hele tiden været hos os, så forstår ikke hvorfor du igen hiver gamle opslag op, men nu du hiver et 2 år gammel opslag op, har du så besøgt Celina de sidste par år ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 3 timer siden:

Celina har altså hele tiden været hos os, så forstår ikke hvorfor du igen hiver gamle opslag op, men nu du hiver et 2 år gammel opslag op, har du så besøgt Celina de sidste par år ? 

Forstår ikke dette..

"Tilbage med=Nye billeder.

Jeg svarer iøvrigt blot min egen besked, men fair nok, hvis I ikke ønsker at jeres piger bliver nævnt herinde, så skal jeg lade det gå under radaren.

Jeg har en forkærlighed for andre, iøvrigt også piger under jeres vinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 5 timer siden:

Forstår ikke dette..

"Tilbage med=Nye billeder.

Jeg svarer iøvrigt blot min egen besked, men fair nok, hvis I ikke ønsker at jeres piger bliver nævnt herinde, så skal jeg lade det gå under radaren.

Jeg har en forkærlighed for andre, iøvrigt også piger under jeres vinger.

Nu var dit sidste indlæg om Celina var på vej til at stoppe og du så svare dig selv at hun er tilbage med nye billeder, så gør vi dig lige opmærksom på at Celina hele tiden har været hos os.

Du må gøre lige hvad du har lyst til, vi må vel også stille spørgsmål om at hvis du var så Obs på om Celina stoppede for 2 år siden, at du så selvfølgelig har været forbi hende i det tidsrum.

Du ønsker jo helst helt unge studiner, som ikke tænker på andet end sex ved siden af skolen og gerne ned til de 18-20 årig, og har en kærlighed til de mørkglødende.

Men så er pigerne også for gamle når de kommer til 24-25 år, og der røg så lige halvdelen at vores piger i svinget og ellers har de ikke aften vagter, som passer dig, men dejligt at høre du besøger pigerne hos os, altså de måske 1-2 stykker vi er heldige at få ind og som opfylder dine ønsker. Og også at du savner de gamle dage med masser af piger, de tider savner vi skam også, men nyder at vi trods færre steder, stadig har masser af lækkerier af piger, at tilbyde i vores hus. 

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 10 timer siden:

Du ønsker jo helst helt unge studiner, som ikke tænker på andet end sex ved siden af skolen og gerne ned til de 18-20 årig, og har en kærlighed til de mørkglødende.

Men så er pigerne også for gamle når de kommer til 24-25 år, og der røg så lige halvdelen at vores piger i svinget og ellers har de ikke aften vagter, som passer dig, men dejligt at høre du besøger pigerne hos os, altså de måske 1-2 stykker vi er heldige at få ind og som opfylder dine ønsker. 

Den første kommentar må stå for jeres egen regning, på grænsen til at være en acceptabel kommentar overfor piger ( at de kun har sex i hovedet) og deres beskæftigelse og hvorfor tror i dét ?..Jeg fornemmer lidt "muggeri" i krogene og spydighed over mit indlæg, hvilket ikke skulle være hensigten og ærgelig over denne drejning af min anerkendende ord til en af jeres mange dejlige piger.

Desuden lidt problematisk hvis alle lysthusene begynder at blamere sig i trådene herinde, hvad gæsterne  har af specifikke ønsker eller hvad de tænder på hos pigerne, uden at gæsterne er notificeret, men lad nu det ligge..

Hvis der ikke er yderligere kommentarer til spørgsmål, så lad os lukke den her, eller send en PM.

Mvh.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...