Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Opdeling af trådene på EG - klinik og privat

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hej alle. 

Vil det være en god idé at opdele trådene på EG og danner et forum, hvor man kun kan anmelde GP'er på klinik og et andet forum hvor man anmelder GP'er som man ikke har besøgt på klinik?

Det er sådan at jeg som udgangspunk kun besøger danske GP'er på klinik og når jeg klikker på forummet hvor man kan anmelde GP'er i KBH, så omhandler de fleste tråde om østeuropæiske som gæsterne har besøgt privat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, jeg synes, det er en lidt kunstig skelnen, og er der egentlig ikke fora nok?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva så mæ de piger der både er på klinik og privat? I grunden er det jo heller ikke det du efterlyser. Du efterlyser forum for danske piger og et for udenlandske. Hvornår er en pige udenlands? Når hun kommer fra Polen? Når hun kommer fra Sverige, når hun kommer fra Danmark men er sort fordi faderen er neger, eller olivenfarvet fordi hendes forældre er danske statsborgere men indvandret fra Vietnam, og pigen er født i DK? 

Pigen er besøgt i Kbh, uanset hvor hun er fra, derfor er hun placeret i forum Kbh. 

Jeg synes det var bedre at inddele pigerne efter vægt, højde, farve, villighed til smæk, anal, slug, skostørrelse, bryststørrelse, tatoveret, piercet osv osv.  :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Hva så mæ de piger der både er på klinik og privat? I grunden er det jo heller ikke det du efterlyser. Du efterlyser forum for danske piger og et for udenlandske. Hvornår er en pige udenlands? Når hun kommer fra Polen? Når hun kommer fra Sverige, når hun kommer fra Danmark men er sort fordi faderen er neger, eller olivenfarvet fordi hendes forældre er danske statsborgere men indvandret fra Vietnam, og pigen er født i DK? 

Pigen er besøgt i Kbh, uanset hvor hun er fra, derfor er hun placeret i forum Kbh. 

Jeg synes det var bedre at inddele pigerne efter vægt, højde, farve, villighed til smæk, anal, slug, skostørrelse, bryststørrelse, tatoveret, piercet osv osv.  :-P

 

Du glemte hårlængde – både for oven og for neden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...