Hop til indhold

Recommended Posts

She told me that I wasn’t writing with her and her English was bad. Usually at that address you call then they buzz you in. She didn’t have the phone. I had to SMS to be buzzed it. It is good that we are all different 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende, og modsat de fleste andre gper, så er hun mere slank end på billederne. Hendes bryster er dog stadig en god størrelse og ret pæne, synes jeg. Dog ikke nær så køn som på billederne.

Det var ikke noget problem at føre en samtale med hende på engelsk. Måske hun bare lod som om at hun ikke kunne engelsk med dongding, fordi hun ikke havde lyst til at tale med ham? :P Hun fortalte også mig, at det var en anden kvinde, der lavede aftaler for hende.

Hun var helt vild sød, meget smilende og tyngekyssede med det samme på eget initiativ, og hendes bj var øko, godt og dybt.

Lejlighed og badeværelse er også i top stand, og blandt de bedre privat/diskret jeg har besøgt. Blev tilbudt bad både før og efter men takkede nej til begge. Det havde hun det helt fint med.

Redigeret af Virgil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Kate. Hun taler udmærket engelsk. Stedet er en efterhånden legendarisk adresse på Østerbro, hvor jeg kun har mødt piger af høj klasse, hvilket også var tilfældet, da jeg besøgte Kate. Hun er en høj og tynd pige. Efter min smag er hun for tynd. 

Kate er sød og imødekommende, en rigtig pleaser på den gode måde. Hun er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgil skrev, for 3 timer siden:

 

Det var ikke noget problem at føre en samtale med hende på engelsk. Måske hun bare lod som om at hun ikke kunne engelsk med dongding, fordi hun ikke havde lyst til at tale med ham? :P 

På en måde er @dongding jo legendarisk.

Hvem ved? kan være han er kineser, der oversætter sine indlæg på google translate, derved vel nogle oversætningsfejl?

På en gang levere han fine og  troværdige anmeldelser, og på den anden side er han flere gange helt off topic - en meget spændende sammensætning - men tak for at have give madding hen mod denne, måske for slanke? skønhed.

Hun er sat på 'might to do listen'

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...