Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle som har fået mere end HJ hos Mimi, var der i torsdags og spurgte efter BJ, men fik nej.

Fik en rigtig god massage med HJ af en ung thai i tyverne.

overvejer at komme igen.

Hilsen Den håbefulde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den håbefulde skrev, den 16.3.2019 at 09:37:

Er der nogle som har fået mere end HJ hos Mimi, var der i torsdags og spurgte efter BJ, men fik nej.

Fik en rigtig god massage med HJ af en ung thai i tyverne.

overvejer at komme igen.

Hilsen Den håbefulde.

Der var en af pigerne (omtalt i tidligere tråde) der gav mere end HJ. Det blev dyrt for hende for hun blev sparket ud af butikken i en periode fordi Mimi ikke vil acceptere andet end HJ i butikken. Ergo skal du næppe forvente meget mere end det. 
En i tyverne? Så er der da kommet en ny pige fornylig. De piger jeg har mødt der har været nærmere 40 end 20 ... Jeg er faktisk lige ved at tro at Mimi selv er den yngste og hun er der vist ikke selv pt..

8000 skrev, den 19.3.2019 at 17:06:

I min optik er det et hustler sted

8000

Ja, der er i hvert flere af pigerne der lige skal have lidt ekstra hvis man bare vil så meget som se lidt bart eller røre dem imens man får sit HJ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 31 minutter siden:

Der var en af pigerne (omtalt i tidligere tråde) der gav mere end HJ. Det blev dyrt for hende for hun blev sparket ud af butikken i en periode fordi Mimi ikke vil acceptere andet end HJ i butikken. Ergo skal du næppe forvente meget mere end det. 
En i tyverne? Så er der da kommet en ny pige fornylig. De piger jeg har mødt der har været nærmere 40 end 20 ... Jeg er faktisk lige ved at tro at Mimi selv er den yngste og hun er der vist ikke selv pt..

Ja, der er i hvert flere af pigerne der lige skal have lidt ekstra hvis man bare vil så meget som se lidt bart eller røre dem imens man får sit HJ. 

Min oplevelse var med Mimi. Var sikker på at der var lavet en aftale om sex for 1000kr. Men forlod stedet med stadig stiv dolk og 800kr fattigere med Mimi skræppende om hvor dyr og fin en klinik hun har. Det bedste ved oplevelsen er at den endnu ikke er glemt. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den håbefulde skrev, den 16/3/2019 at 09:37:

Er der nogle som har fået mere end HJ hos Mimi, var der i torsdags og spurgte efter BJ, men fik nej.

Fik en rigtig god massage med HJ af en ung thai i tyverne.

overvejer at komme igen.

Hilsen Den håbefulde.

Hvad gav du for massage og HJ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 13 timer siden:

Butikken er tom / tømt for tøj og de andre varer Mimi solgte .. 

Jeg har lige før påske fået en besked via messenger fra "MIMI" ikke hende selv men at hvis der var nogen der var utilfreds skulle man kontakte hende selv så ville alt blive godt, ved hun pt. er på hospitalet så undre mig lokalet er tomt !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvor mange der har penge i klemme i form af gavekort? 

Jeg er spændt på om hun åbner op igen i andre lokaler senere når hun er rask igen … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike4u skrev, for 10 timer siden:

Jeg har lige før påske fået en besked via messenger fra "MIMI" ikke hende selv men at hvis der var nogen der var utilfreds skulle man kontakte hende selv så ville alt blive godt, ved hun pt. er på hospitalet så undre mig lokalet er tomt !!

Jeg fik også en besked på messenger om at der nu var nye piger. 

Gad vide om man stadig kan få massage, eller om de også erforsvundet sammen med tøjet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder underligt hvis det er tomt. I torsdags i sidste uge var der fuld gang i butikken. Snakkede også med mimi om en tid, men det passede ikke lige ind. Så gik op til wanna massage og fik den bedste grønne massage jeg har fået nogen steder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er tomt, og butikken inkl massage er slut. 

Hun snakker om at åbne et nyt sted, med lidt billigere husleje, når hun blir frisk igen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...