PaleWhale 179 Skrevet 15. Marts, 2019 (edited) June er allerede nævnt i en anden tråd, men jeg synes hun fortjener sin egen. Hun ser ud præcist som på billederne, dog med kort hår. Det klæder hendes smukke ansigt . Hendes krop er tæt på perfekt, siliboobs er dog lige faste nok, men stadig lækre til en gang oliespansk Hun var meget indlevende under b2b og efterfølgende hj/spansk afslutning, ingen tvivl om at hun ved hvad hun har med at gøre, og hele tiden med et lille smil, der giver indtryk af at hun nyder den kontrol hun har. En lille dusk til de nysgerrige. Hun er her ca 3 uger endnu. stedangivelse fjernet Bryan Mills Redigeret 15. Marts, 2019 af Bryan Mills Adresse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 494 Skrevet 15. Marts, 2019 Kønt ansigt med en lækker lille nipse krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rms 70 Skrevet 18. Marts, 2019 (edited) Jeg var forbi hende i går Jeg fik en god oplevelse hun blev lidt genert da hun så mig Jeg kan kun anbefale hende rigtig sød kvinde Redigeret 18. Marts, 2019 af rms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1713 Skrevet 19. Marts, 2019 rms skrev, for 10 timer siden: hun blev lidt genert da hun så mig Hvofor blev hun genert?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rms 70 Skrevet 19. Marts, 2019 Hmm haha fordi hun synes jeg en handsome Guy (: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdrengen 0 Skrevet 21. Marts, 2019 Må man komme i munden? Hun ser dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiistheonlyway 3 Skrevet 21. Marts, 2019 Lol hun må være populær, har også været forbi her med stor succes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 22. Marts, 2019 Kan bekræfte meget af ovennævnte. Sendte SMS 15 minutter før jeg var ved famøse hus, alt OK Var dog nødt til at skære ned fra 40 til 30 min., da hun havde en anden aftale. June er noget af en spinner, som allerede nævnt plastic i overkanten til min smag, og meget faste, men ikke skrøbelige. Fotos ægte, men hun ser endnu bedre ud med den nye frisure, skulderlangt - 9/10. Sød, imødekommende, meget mere Thai høflighed end nordøst gemytlighed (er fra BKK). Efter let "tongue massage", sku' tage mig sammen for ikke at eksplodere allerede ved 4-5 min. blow med fuld øjenkontakt, wow! Derefter cowgirl, reverse cowgirl inden missionær med hendes ben højt i vejret. Igen, sku' virkelig tage mig sammen. Men ville nyde hendes killer body fuldt ud, så bad hende blive liggende på ryggen med spansk og HJ, igen wow, ikke noget med at stoppe før sidste dråbe. Der var gået 15 minutter! Så fik massage 15 mere, mens vi snakkede om BKK og andre byer vi begge kender i TH. Så hurtigt brus, og ud, netop som den næste ankom, tjekket. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MidnightCowboy 233 Skrevet 23. Marts, 2019 Tak for gode anmeldeser. Kan det passe at hun er 150 cm? Hun har announce med Tina hvor der står at de er mellem 150 og 165 - men ikke hvem der er hvad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rms 70 Skrevet 24. Marts, 2019 Vil nok sige June ser mindre ud o højden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MidnightCowboy 233 Skrevet 24. Marts, 2019 rms skrev, for 2 timer siden: Vil nok sige June ser mindre ud o højden tak! (Ville du sige, at June nok er 150-160?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaleWhale 179 Skrevet 24. Marts, 2019 MidnightCowboy skrev, for 36 minutter siden: tak! (Ville du sige, at June nok er 150-160?) Ja jeg vil nok gætte på deromkring, hun var ret lille og sød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runner Skrevet 25. Marts, 2019 Er det et diskret sted June kan besøges? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 25. Marts, 2019 Runner skrev, for 2 timer siden: Er det et diskret sted June kan besøges? Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mash 58 Skrevet 1. April, 2019 Var forbi I dag og kan kun tilslutte mig hvad der allerede er skrevet - hun tager hjem i aften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg