Hop til indhold

Recommended Posts

June er allerede nævnt i en anden tråd, men jeg synes hun fortjener sin egen.
Hun ser ud præcist som på billederne, dog med kort hår. Det klæder hendes smukke ansigt .
Hendes krop er tæt på perfekt, siliboobs er dog lige faste nok, men stadig lækre til en gang oliespansk :)
Hun var meget indlevende under b2b og efterfølgende hj/spansk afslutning, ingen tvivl om at hun ved hvad hun har med at gøre, og hele tiden med et lille smil, der giver indtryk af at hun nyder den kontrol hun har.
En lille dusk til de nysgerrige.
Hun er her ca 3 uger endnu.

 

stedangivelse fjernet

Bryan Mills

Redigeret af Bryan Mills
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende i går Jeg fik en god oplevelse hun blev lidt genert da hun så mig Jeg kan kun anbefale hende rigtig sød kvinde 

Redigeret af rms

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte meget af ovennævnte. Sendte SMS 15 minutter før jeg var ved famøse hus, alt OK :-) Var dog nødt til at skære ned fra 40 til 30 min., da hun havde en anden aftale. 

June er noget af en spinner, som allerede nævnt plastic i overkanten til min smag, og meget faste, men ikke skrøbelige. Fotos ægte, men hun ser endnu bedre ud med den nye frisure, skulderlangt - 9/10. Sød, imødekommende, meget mere Thai høflighed end nordøst gemytlighed (er fra BKK). 

Efter let "tongue massage", sku' tage mig sammen for ikke at eksplodere allerede ved 4-5 min. blow med fuld øjenkontakt, wow! Derefter cowgirl, reverse cowgirl inden missionær med hendes ben højt i vejret. Igen, sku' virkelig tage mig sammen. Men ville nyde hendes killer body fuldt ud, så bad hende blive liggende på ryggen med spansk og HJ, igen wow, ikke noget med at stoppe før sidste dråbe.

Der var gået 15 minutter! Så fik massage 15 mere, mens vi snakkede om BKK og andre byer vi begge kender i TH. Så hurtigt brus, og ud, netop som den næste ankom, tjekket.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 36 minutter siden:

tak! (Ville du sige, at June nok er 150-160?)

Ja jeg vil nok gætte på deromkring, hun var ret lille og sød :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...