Hop til indhold

Angelina + Søs og alle de andre

Featured Replies

Skrevet

Min medfødte nysgerrighed og lyst til frække piger fik mig til at reagere på pigernes mange annoncer. De annoncerer stort set alle de steder hvor jeg kigger, når lysten melder sig. Det var Angelina, der var på adresen den dag, og aftalen blev indgået. Stedet er som sådan ok, men det er lidt besværligt at man skal ringe til telefondamen når man er på adressen, for der er dørtelefon. Angelina leverer varen, men jeg grinte indvendigt af, at stedet reklamerer med Danske Piger, når Angelina med 98% sikkerhed er 2. generations indvandrer. Hun taler dog et nydeligt dansk, og hendes "superfranske" er godkendt. Det er tankevækkende, at nogle piger, bl,a, Angelina reklamerer med sex uden kondom, - og der er ikke bad i lejligheden. Jeg blev henvist til deletoilettet på bagtrappen, da jeg skulle tømme blæren før vi gik i gang - ingen håndvask. Tænk hvis man skulle have en 69'er med en af pigerne lige efter en fremmed fyr er kommet oppe i hende. Tænk jer godt om venner !!!!!

Skrevet

Lidt link til de omtalte piger ville være helt fint med mig ;)

http://www.sexpiger.dk/3339 men de annoncerer næsten dagligt på annoncelight.dk ligeså, så der kan du også finde dem...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.