Hop til indhold

Recommended Posts

Trykket var vokset godt og grundigt efter at have være af makket i længere tid så rullede ingennem EG og plukkede et par stykker ud som jeg Kunne vælge i mellem og valget faldt på bianca massage Brazil . Kan ikke finde ud af at linke fra mobilen. 

Sendte en SMS og fik en tid 30 min efter så mig afsted op og hæve kontanter og så afsted til velkendt adresse i Rødovre . Skrev at jeg var ankommet gik til døren og blev lukket ind i varmen . Bag døren popper der en smilende lækker flot latina frem og kan dennes det samme at det er pigen på billederne op af trappen og ned på værelset med det knirkende gulv rummet er pænt og velduftende og dejlig varmt perfekt til ar ligge nøgen i under massagen . Et hurtigt bad til mig og så ind til en skøn time . Smider mig på sengen imens Bianca smider tøjet  mmmm top Nice tænker jeg og så begynder hun at massere mmmm lækkert der blir ikke brugt for meget olie sjask . Lad mig sige at hvis i nyder lækker berøring dejligt lækkert  blow og saftig sex så er det bare med at komme afsted . Pris 1500 for hot body 2 body massage

Pige 8 ud af 10 

troet hende bryster var all natural men der et et lille indlæg i med de er sku flotte 

Værelse 8 ud af 10 

oplevelse 9 ud af 10 

tiden flyver bare i godt selvskab 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

annoncen ser ud som om hun kun gir svensk men ingen sex, men hun gir altså også blowjob? Er det uden gummi og er det med CIM? Du nævner også saftig sex, må man kneppe hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 2 minutter siden:

annoncen ser ud som om hun kun gir svensk men ingen sex, men hun gir altså også blowjob? Er det uden gummi og er det med CIM? Du nævner også saftig sex, må man kneppe hende?

Hm ja ellers bliver det sgu svært at have saftig sex, hvis man ikke må :biggrin:

Men når der står hot foran ydelserne er det som regel inkl sex, så afsted med dig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

ja hun skriver hot body to body, men hun skriver jo også at hun giver svensk men ingen sex.

Chawapa fik du kusse, og suttede hun pik på dig?

Hun er vanvittigt lækker og sexet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

@Kim Petersen Jeg spurgte engang Lara (en som arbejder på denne adresse) om præcis hvorfor de skrev annoncen på den måde, på trods af Hot b2b ender med netop sex, og hvad jeg erindre hun svarede var at det var ejeren af stedet som ville have det på den måde - hvorfor vidste hun dårligt selv, eller det var sådan jeg forstod det. 

Luana - har jeg ikke mødt, men hun arbejder umiddelbart også på den adresse (annoncen er ens basicly) bortset fra hun hverken har hot b2b på sine ydelser og der er også tilføjet: "Ingen sex tilbydes overhoved, så venligst respekterer det".
Jeg gætter på at lige hende så skal man nok ikke satse på "runde 2".
Så måske er det fordi der kommer nogle enkelte piger på den adresse som ikke tilbyder de ydelser og de "skjuler" det så på denne måde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Jeg må ud og besøge Bianca hvis jeg kan få et blowjob med i købet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 9 timer siden:

ja hun skriver hot body to body, men hun skriver jo også at hun giver svensk men ingen sex.

Chawapa fik du kusse, og suttede hun pik på dig?

Hun er vanvittigt lækker og sexet

Ja hun giver hele turen . Sut uden og sex med kondom  hun er virkelig lækker husk at lade hende tage styringen til start . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chawapa skrev, for 3 minutter siden:

Ja hun giver hele turen . Sut uden og sex med kondom  hun er virkelig lækker husk at lade hende tage styringen til start . 

Må sku lige sige at jeg stadigvæk er lidt høj af mødet med bianca i går . Shit det blir sku et dyrt bekendtskab  kan jeg mærke hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 10 timer siden:

ja hun skriver hot body to body, men hun skriver jo også at hun giver svensk men ingen sex.

Chawapa fik du kusse, og suttede hun pik på dig?

Hun er vanvittigt lækker og sexet

Hold da fast, du har en primitiv tilgang...... :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 10 timer siden:

@Kim Petersen Jeg spurgte engang Lara (en som arbejder på denne adresse) om præcis hvorfor de skrev annoncen på den måde, på trods af Hot b2b ender med netop sex, og hvad jeg erindre hun svarede var at det var ejeren af stedet som ville have det på den måde - hvorfor vidste hun dårligt selv, eller det var sådan jeg forstod det. 

Luana - har jeg ikke mødt, men hun arbejder umiddelbart også på den adresse (annoncen er ens basicly) bortset fra hun hverken har hot b2b på sine ydelser og der er også tilføjet: "Ingen sex tilbydes overhoved, så venligst respekterer det".
Jeg gætter på at lige hende så skal man nok ikke satse på "runde 2".
Så måske er det fordi der kommer nogle enkelte piger på den adresse som ikke tilbyder de ydelser og de "skjuler" det så på denne måde? 

Ja, det hænder at der kommer piger der, som ikke tilbyder "hot", men bare en god massage.

De piger er som regel ret gode til massagen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

tak for info hun er totalt dejlig, jeg vil vildt gerne komme i munden på hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...