Hop til indhold
Thailove23

Specielt bygget sexmøbler

Recommended Posts

Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

prøver lige at citere virker nogen gange at åbne derefter,,,

Fedet virker stadigvæk ikke, underligt har jeg ikke oplevet før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

næhh virker stadigvæk ikke ,,der må være noget galt med dit set upo i billede format,,bruger du ikke bare det samme set up du plejer og som virker,,,,

Jo gør helt som normalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

og vupti,,det virker nu 

igen virkelig flot udført,er du sikker på at du ikke er skrædder,,,

Hvad er det for et møbel denne gang ,,fortæl endelig

Mange tak og jo jeg er ikke skrædder :) den er lavet så pigen sidder på knæ og albuer med numsen i vejret til fri udnøtning ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 8 minutter siden:

Mange tak og jo jeg er ikke skrædder :) den er lavet så pigen sidder på knæ og albuer med numsen i vejret til fri udnøtning ;) 

Så må vi håbe et ikke går, som da naboens hanhund forgæves forsøgte at parre sig med min hunhund - og hans ben var for korte ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Så må vi håbe et ikke går, som da naboens hanhund forgæves forsøgte at parre sig med min hunhund - og hans ben var for korte ;-)

Ja det er aldrigt sjovt, men det er heldigvis kun i den ene ende de for korte ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke nogen ekspert i "møbler", så jeg har sikkert misforstået konceptet. Men hvis kvinden skal have albuer på de korte "hylder" og knæ på de lange, og manden står for enden af møblet, hvor langt skal udstyret så være for at få kontakt med kvinden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 31 minutter siden:

Jeg er ikke nogen ekspert i "møbler", så jeg har sikkert misforstået konceptet. Men hvis kvinden skal have albuer på de korte "hylder" og knæ på de lange, og manden står for enden af møblet, hvor langt skal udstyret så være for at få kontakt med kvinden ?

hun kommer nok til at strække sig lidt mere bagud og med fødderne godt ud i det fri,,med mindre man har en ca 60 cm lang pik,,

ville være noget nemmere at se den   "in action"  så kan man bedre se det hele for sig ,, @Thailove23 kan du ikke få en til at stå model ,,i kan jo bare maskere jer lidt

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Tror at løsningen for at den kan passe til alle , ville være at lave benene den står på i forskellige indstillings højder.

Gerne el-hydraulisk, så pigen ikke behøver stige ned imens ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...