Hop til indhold
MisterT

GP på hoteller?

Recommended Posts

Godeftermiddag

Er der noget der kan kan komme med navne på piger, som har indlogeret sig på et hotel? Det kan f.eks. været hotellet (lejlighederne) på Bryggen?

Jeg er ikke fan af en snusket lejlighed!

Pft :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kigger lige med.. Er personligt også mere til hoteller end lejligheder, mere på grund af diskretion.. Der er så mange steder i kbh jeg ikke tør for at ikke blive opdaget eller set. Haha. Kan bare ikke tage mig sammen til at gøre det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kigger også lige med.

Ville gerne have det som info i annoncer Der er noget spænende/eksklusiv over hotel mødet.

(Forøvrigt også i andres folks private airBandB bolig. Men tror næppe udlejer synes det)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Vi ska nog vara lite försiktiga med att ange var pigerna har inlogeret sig (med hänsyn till de trakasserier som vissa piger blev utsatta för).

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg vil fraråde at man nævner navne på hoteller hvor der opholder sig GP'er, hvis det bliver "offentligt" kendt, bliver de smidt ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Sorry.. tog bort mitt inlägg igen.. tänkte ej igenom vad jeg skrev...

Redigeret af umiaqse
Skrev fel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig - vi skal ikke være konkrete med hvor. Det må vi spørge pigerne om. 

Men om de er på hotel, er der vel næppe noget i vejen med at oplyse? Al respekt om deres liv ved siden af denne vernen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
MisterT skrev, for 5 timer siden:

Men om de er på hotel, er der vel næppe noget i vejen med at oplyse?

Absolut. Det var den här texten jag reagerade på:

”hotellet (lejlighederne) på Bryggen?”

Den är lite för specifik ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det har du ret i. Det var egentlig tænkt som et eksempel, men når jeg læser mit post igen, så kan jeg sagtens forstå, at det læses som ønsket til helt specifikke steder.  

Men navne gp’på “hoteller” og lign. modtages med kyshånd. Så skal jeg nok selv finde ud af hvor. 

Tak for koorigeringen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...