Hop til indhold
demting

Blid, Mellemhård, Hård slavepige?

Recommended Posts

Jeg ser at nogle piger annoncerer med disse tre begreber. Jeg er med på at der er forskel på de 3 niveauer, men er blid feks:  med en letfjer og og man må ikke sige meget mere end "din tissekone lugter", mellem er med flad hånd og lidt værre sprog brug (for fanden den kusse lugter) .... og hård er tæsk med en kølle eller hvordan ? :D

Det er som sådan ikke en efterlysning eller en anmeldelse så måske skal den flyttes til generelt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
demting skrev, for 51 minutter siden:

Jeg ser at nogle piger annoncerer med disse tre begreber. Jeg er med på at der er forskel på de 3 niveauer, men er blid feks:  med en letfjer og og man må ikke sige meget mere end "din tissekone lugter", mellem er med flad hånd og lidt værre sprog brug (for fanden den kusse lugter) .... og hård er tæsk med en kølle eller hvordan ? :D

Det er som sådan ikke en efterlysning eller en anmeldelse så måske skal den flyttes til generelt ?

Jeg har leget det med nogle forskellige GPs.

Det der er vigtigt, er, ar du fortælle klart og tydeligt, hvad du har i tankerne inden, eller skriver og spørger om det er muligt.

Pigen vil typisk have et stop-ord, som hun kan bruge, hvis du går for vidt. Det får du at vide, bare for en sikkerheds skyld. Har aldrig oplevet at en GP rent faktisk har brugt det. 

Har prøvet blid og mellemhård, men hvad der var blidt hos den ene pige, var mellemhård hos den anden. 

Jeg vil ikke anbefale dig at hænge dig så meget i det. Men som sagt i stedet vær ærlig om, hvad du ønsker, og spørg om det kan lade sig gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, det lyder som et rigtigt fornuftigt råd. Har du erfaring med om man må fiksere GP'en, det kunne være interessant, men det kræver nok fuld tillid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
demting skrev, for 5 timer siden:

Tak, det lyder som et rigtigt fornuftigt råd. Har du erfaring med om man må fiksere GP'en, det kunne være interessant, men det kræver nok fuld tillid.

 Det er ikke noget jeg selv tænder så meget på, men ikke desto mindre ved jeg fra small-talk med de piger, jeg leget slavepige med, at de enten ikke gør det, eller kun gør det med de kunder de kender rigtig rigtig godt. Og det forstår jeg godt. Så jeg tror ikke, du skal regne med det, og det er du også inde på, at det kræver fuld tillid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
demting skrev, den 15/3/2019 at 16:34:

Tak, det lyder som et rigtigt fornuftigt råd. Har du erfaring med om man må fiksere GP'en, det kunne være interessant, men det kræver nok fuld tillid.

Som  der  skrives  er  det  meget  individuelt  og  sådanne  lege  er  baseret på  tillid. 

Jeg  leger  som  tøs  engang imellem,  når  muligheden  opstår.  Altid  med  et  stopord  så  vi  begge  er  trygge  i legen,  manden  behøver  ikke  at  bruge  energi  på  om  han  overtræder  mine  grænser  ved  at muligheden  for  anvendelse af  stop ord er  tilstede. 

Jeg  har  aldrig  haft  behov  for  at  anvende  stopord i legen. 

Ja  jeg  har  ladet  mig  fiksere ved  købesex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forlængelse af spørgsmålet har i nogen anbefalelser for piger som specifikt modtager lussinger og riven i håret? MetteTøsen plejede at tilbyde det, men så vidt jeg kan se er hård slavepige ydelsen forsvundet fra hendes profil. Og så ville det også være godt at høre om andre der tilbyder det. Man kunne for så vidt gå ud og sende meddelelser til samtlige GPer som har order 'slavetøs' i profilen, men det virker mig fornuftigere at spørge om jer andres viden og erfaringer.

 

Edit: I Københavnsområdet, skulle jeg nok have nævnt.

Redigeret af Billepeter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...