Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte kathy I randers:wub: er lige kommet hjem derfra. https://annoncelight.dk/showad/271598

Det er min anmeldelse nr. 2 af denne skønhed. Denne gang var bedre end 1. Gang. 

Jeg kommer op til hende og hun genkendte mig fra 1. Gang. Hun er simpelthen så smuk og dejlig, og kan med 100 procent anbefales. Pengene skiftede hænder, og jeg hoppede i bad. Hun stod klar og vi begyndte at kysse helt vild, og hun sagde at det er længe siden hun har haft sex, og der blev jeg mere tændt, men tror sku ikke rigtig på det, for så smuk som hun er, er det svært at tro på.

Jeg begyndte at slikke hende i fissen og røven. Jeg kneppede hende og kom ret hurtigt. 

Hun kysser rigtig godt og jeg kom i munden på hende i 2. Omgang. 

Jeg betalte for 1 time med tungekys superfransk og megafransk. Wauw hun er mega lækker

Billederne: JA DET ER AF HENDE, 200 PROCENT

Redigeret af Tyrkeren82

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror så ikke lige du skal tro på, når en GP siger at det er lang tid siden hun har fået sex.

jeg har også før besøgt hende i Odense, og havde et dejligt besøg. Hun har nogle meget flotte øjne, lidt buttet, men dejlig pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Tror så ikke lige du skal tro på, når en GP siger at det er lang tid siden hun har fået sex.

jeg har også før besøgt hende i Odense, og havde et dejligt besøg. Hun har nogle meget flotte øjne, lidt buttet, men dejlig pige

Troede heller ikke helt på det:biggrin: 

Det står der også på mit indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden:

Ja. Meget smuk og temperamentsfuld. Har haft et par fine oplevelser med hende, men hendes reklametrick som sluge-dronning er overdrevet. Det er ikke meget der ryger ned. 

hvor i randers holder hun til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 11 timer siden:

Tror så ikke lige du skal tro på, når en GP siger at det er lang tid siden hun har fået sex.

jeg har også før besøgt hende i Odense, og havde et dejligt besøg. Hun har nogle meget flotte øjne, lidt buttet, men dejlig pige

"Tror så ikke lige du skal tro på, når en GP siger at det er lang tid siden hun har fået sex."

 

Hehehehe .... :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...