Hop til indhold
Guest Gil3tte

Sweet Sophie Bording....

Recommended Posts

Guest Gil3tte

Ja hun har flere anmeldelser herinde men som man siger hellere en for meget.

Som en novice i det her game må jeg sige at jeg ramte GULD i andet forsøg.

Wauw en kvinde man møder når man ankommer,  lækre omgivelser, forholdsvis diskret og sikke en uimodståelig GLÆDES PIGE for det er nøjagtig hvad hun er i ordets bedste forstand,  hun fik mig til at føle mig velkommen fra første øjeblik, væk var nervøsiteten og man lever i momentet.

De beskrivelse der er af Sophie herinde lever fuldstændig op til virkeligheden og så alligevel ikke for hun er så meget bedre live, shit jeg tror jeg har en GP crush hvis man kan det....

Så selvom jeg nødigt vil dele så se at få hende booket så hun bliver i Bording det næste lange stykke tid. 

@Sweet Sophieif you are reading  this,  thanks for the best way to start a day ever.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 22 minutter siden:

Ja hun har flere anmeldelser herinde men som man siger hellere en for meget.

Som en novice i det her game må jeg sige at jeg ramte GULD i andet forsøg.

Wauw en kvinde man møder når man ankommer,  lækre omgivelser, forholdsvis diskret og sikke en uimodståelig GLÆDES PIGE for det er nøjagtig hvad hun er i ordets bedste forstand,  hun fik mig til at føle mig velkommen fra første øjeblik, væk var nervøsiteten og man lever i momentet.

De beskrivelse der er af Sophie herinde lever fuldstændig op til virkeligheden og så alligevel ikke for hun er så meget bedre live, shit jeg tror jeg har en GP crush hvis man kan det....

Så selvom jeg nødigt vil dele så se at få hende booket så hun bliver i Bording det næste lange stykke tid. 

@Sweet Sophieif you are reading  this,  thanks for the best way to start a day ever.

Thank you darling :x what a nice words at the start of the day. Big Kiss to you <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også ny i dette med glædespiger. Selvom nervøsiteten påvirkede evnerne indførte Sweet Sophie mig i denne verden på den dejligste måde. Hun er sprød og lækker. Så ultra sød og nærværende. Fræk. Så nem og naturlig af snakke med. Mange gode grin. Jeg kommer sikkert tilbage.

Aarhus calling Bording: @Sweet Sophie thank you for a fantastic hour of intimate togetherness. Hope to se you soon. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dockim skrev, for 17 minutter siden:

Jeg er også ny i dette med glædespiger. Selvom nervøsiteten påvirkede evnerne indførte Sweet Sophie mig i denne verden på den dejligste måde. Hun er sprød og lækker. Så ultra sød og nærværende. Fræk. Så nem og naturlig af snakke med. Mange gode grin. Jeg kommer sikkert tilbage.

Aarhus calling Bording: @Sweet Sophie thank you for a fantastic hour of intimate togetherness. Hope to se you soon. 

<3 welcome here and thank you darling. See you soon :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...