MR89 9 Skrevet 15. Marts, 2019 Hej, Jeg har skrevet lidt med hende og der er tilsyneladende tale om 2 piger, der tilbyder at mødes sammen. De virker seriøse, men svarer først tilbage et dag eller 2 efter, så, det er endnu ikke lykkes for mig at få en aftale i stand Er der nogen der erfaringer med dem? https://sugardaters.dk/show?alias=Sugarhayat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 16. Marts, 2019 Har også skrevet med hende. Har fastholdt at jeg kun vil mødes med hende, og det sir hun OK til men så sker der ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 16. Marts, 2019 Samme erfaring her. Har været "tæt på" aftaler to gange, men kort inden "dør" chatten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR89 9 Skrevet 30. Marts, 2019 (edited) Slet ingen der ved noget? Redigeret 30. Marts, 2019 af MR89 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 30. Marts, 2019 Læser beskeder men svarer ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 30. Marts, 2019 hun ligner i betænkelig grad profilbilledet på en anden profil på sugardaters som var fremme for nogle måneder siden ... den gang residerende i københavns området mit bud er det er en fakeprofil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 31. Marts, 2019 (edited) Jeg er næsten sikker på at hun leger sammen med profilen der tidligere hed loco-musen eller lignende?! De er ikke fake, men tilbyder som udgangspunkt kun BJ. Ved det fordi jeg er på snap med "musen", som ofte efterlyser aftaler. Har aldrig benyttet mig af deres tilbud, men billedet er verificeret, så mon ikke den er god nok?! Redigeret 31. Marts, 2019 af Agent0037 Stavning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2019 Agent0037 skrev, for 1 time siden: Jeg er næsten sikker på at hun leger sammen med profilen der tidligere hed loco-musen eller lignende?! De er ikke fake, men tilbyder som udgangspunkt kun BJ. Ved det fordi jeg er på snap med "musen", som ofte efterlyser aftaler. Har aldrig benyttet mig af deres tilbud, men billedet er verificeret, så mon ikke den er god nok?! Det kan jeg bekræfte. Har begge på Snapchat, og det virker til, at de kun sælger BJs og nogle gange film/billeder - i hvert fald på Snapchat. Har aldrig skrevet med dem på SD. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sukkerfar 5 Skrevet 17. Juni, 2019 På det sidste har det primært kun bestået af salg af dropbox med film og video, som en indgangsvinkel til at de vil mødes... men det er noget nært umuligt at lave en aftale, de kan ikke når de er aktive, og de svarer ikke de dage de siger de kan når man vil have bekræftigelse på aftale/tid/sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 18. Juni, 2019 Sukkerfar skrev, for 21 timer siden: På det sidste har det primært kun bestået af salg af dropbox med film og video, som en indgangsvinkel til at de vil mødes... men det er noget nært umuligt at lave en aftale, de kan ikke når de er aktive, og de svarer ikke de dage de siger de kan når man vil have bekræftigelse på aftale/tid/sted Tilbød for sjov bare de 300kr som de ville have for Dropbox oveni.. Så blev de sure. Har for øvrigt deres Dropbox. Den er så fake.. Måske en enkelt eller 2 utydelig video er legit. En der tror jeg endda det tales russisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg