Hop til indhold
MR89

Sugarhayat, Aarhus

Recommended Posts

Har også skrevet med hende. Har fastholdt at jeg kun vil mødes med hende,  og det sir hun OK til men så sker der ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

hun ligner i betænkelig grad profilbilledet på en anden profil på sugardaters som var fremme for nogle måneder siden ... den gang residerende i københavns området

mit bud er det er en fakeprofil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er næsten sikker på at hun leger sammen med profilen der tidligere hed loco-musen eller lignende?!

De er ikke fake, men tilbyder som udgangspunkt kun BJ. Ved det fordi jeg er på snap med "musen", som ofte efterlyser aftaler.

Har aldrig benyttet mig af deres tilbud, men billedet er verificeret, så mon ikke den er god nok?!

Redigeret af Agent0037
Stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Agent0037 skrev, for 1 time siden:

Jeg er næsten sikker på at hun leger sammen med profilen der tidligere hed loco-musen eller lignende?!

De er ikke fake, men tilbyder som udgangspunkt kun BJ. Ved det fordi jeg er på snap med "musen", som ofte efterlyser aftaler.

Har aldrig benyttet mig af deres tilbud, men billedet er verificeret, så mon ikke den er god nok?!

Det kan jeg bekræfte. Har begge på Snapchat, og det virker til, at de kun sælger BJs og nogle gange film/billeder - i hvert fald på Snapchat. Har aldrig skrevet med dem på SD. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På det sidste har det primært kun bestået af salg af dropbox med film og video, som en indgangsvinkel til at de vil mødes... men det er noget nært umuligt at lave en aftale, de kan ikke når de er aktive, og de svarer ikke de dage de siger de kan når man vil have bekræftigelse på aftale/tid/sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sukkerfar skrev, for 21 timer siden:

På det sidste har det primært kun bestået af salg af dropbox med film og video, som en indgangsvinkel til at de vil mødes... men det er noget nært umuligt at lave en aftale, de kan ikke når de er aktive, og de svarer ikke de dage de siger de kan når man vil have bekræftigelse på aftale/tid/sted

Tilbød for sjov bare de 300kr som de ville have for Dropbox oveni.. Så blev de sure. 

Har for øvrigt deres Dropbox. Den er så fake.. Måske en enkelt eller 2 utydelig video er legit. En der tror jeg endda det tales russisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...