Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

Er myndighederne på jagt?

Recommended Posts

http://www.spiegel.de/panorama/justiz/stuttgart-erstes-urteil-im-prozess-zur-bordellkette-paradise-a-1245158.html

Ændrer denne artikel på vores syn på club livet?

Det kan godt ske at det er fordi jeg "kun" har besøgt forholdsvis små klubber, men når tøserne vender til bage gang på gang efter endt ferie, så har jeg svært ved at tro på noget som tvang, er der virkelig så stor forskel på de store og de små klubber. Paradis kæden var på vej på børsen, hvem fanden laver så fusk?

God week-end til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 46 minutter siden:

http://www.spiegel.de/panorama/justiz/stuttgart-erstes-urteil-im-prozess-zur-bordellkette-paradise-a-1245158.html

Ændrer denne artikel på vores syn på club livet?

Det kan godt ske at det er fordi jeg "kun" har besøgt forholdsvis små klubber, men når tøserne vender til bage gang på gang efter endt ferie, så har jeg svært ved at tro på noget som tvang, er der virkelig så stor forskel på de store og de små klubber. Paradis kæden var på vej på børsen, hvem fanden laver så fusk?

God week-end til alle.

Kære jenslillemandhansenv2:)

men når tøserne vender til bage gang på gang efter endt ferie, så har jeg svært ved at tro på noget som tvang - - -  nu er tvang jo små meget ?!?!? - - der kan vitterlig foregå tvang fra skumle bagmænd i form af f.eks - -  de har på forhånd sørget for at "have noget på" pigerne f.eks gæld som hun skal tilbagebetale - det kan være truslen om tilbagebetaling rettes mod hende selv eller familie eller hendes egne børn.

Nøden i Østeuropa/mellemøsten/Afrika/ osv er så stor at kvinderne ofte ser det som den eneste mulighed for at forsørge sit/sine børn - forældre - familie - osv.

Der er i diverse dokumenterer i TV beretninger om unge piger der lokkes med gode job af disse bagmænd/bagkvinder; men ender med med trusler eller massevoldtægt for ganske enkelt at knække dem psykisk.De mister psyken til modstand, nøjagtigt som i hustruvold. Dem der står disse menneskehandler er stjerne psykopater. Så de ofte går med til at arbejde på bordellerne. Ofte i årevis hvor de cirkulerer rundt i europa. 

Paradis kæden var på vej på børsen, hvem fanden laver så fusk? - læs lige anklageskrift - de anklagede og dommene

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 6 minutter siden:

Der er i diverse dokumenterer i TV beretninger om unge piger der lokkes med gode job

En meget udbredt metode er også en flot og angiveligt rig fyr, som bliver kæreste med pigerne - evt. gør dem afhængige af stoffer  - eller fortæller han skylder penge til nogle farlige personer - om pigen ikke lige kan tjene nogen penge til ham - og de vil være kærester forever ;-)

Fornylig læste jeg om piger i Korea, der blev dopet af en sådan kæreste og bortført over grænsen til Kina, hvor de så blev bortgiftet til en kinesisk mand, da der er mangel på piger i Kina pga. et-barnspolitikken. Et sted var en pige endda blevet bortført og solgt af naboens familie - så de lige kunne få råd til en ko.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi så stoppe vores besøg? jeg vælger at fortsætte mine besøg til de steder jeg "tiltro" til. Ja pigerne gør det af "nød". De steder jeg besøger er jeg 100% sikker på at pigerne kan stoppe hvis de ønsker det. Jeg er 100% sikker på at de (ganske få men dog nogle) piger jeg er kommet meget tæt ikke har nogen bag mænd. Årsagen til mit opslag var blot til info og en lille efter tanke.

Jeg mener at de mennesker der har drevet Paradis kæden simpelt hen en dumme i panden. De sidder på en yderst lukrativ forretning også driver de den ikke med alle lovlige midler - det er simpelthen for dumt- og det er så heller ikke i orden at de ikke selv har undersøgt pigerne til bunds (skal forstås sobert).

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 time siden:

Skal vi så stoppe vores besøg? jeg vælger at fortsætte mine besøg til de steder jeg "tiltro" til. jeg vælger at fortsætte mine besøg til de steder jeg "tiltro" til.. Ja pigerne gør det af "nød" De steder jeg besøger er jeg 100% sikker på at pigerne kan stoppe hvis de ønsker det. Jeg er 100% sikker på at de (ganske få men dog nogle) piger jeg er kommet meget tæt ikke har nogen bag mænd. Årsagen til mit opslag var blot til info og en lille efter tanke.

Jeg mener at de mennesker der har drevet Paradis kæden simpelt hen en dumme i panden. De sidder på en yderst lukrativ forretning også driver de den ikke med alle lovlige midler - det er simpelthen for dumt- og det er så heller ikke i orden at de ikke selv har undersøgt pigerne til bunds (skal forstås sobert).

Kære jenslillemandhansenv2:)

Skal vi så stoppe vores besøg?  - -  valget er dit eget, det skal du gøre op med dig selv hvad du vil være med til - doo ;)

jeg vælger at fortsætte mine besøg til de steder jeg "tiltro" til. - - lidt tvivl ;)

Ja pigerne gør det af "nød". - - - det er der sikkert nogle der gør, - de gør det af nød¨; men "nød" kan også være tilstede andetsteds ??? - -  ja bagmændene der handler med disse piger er i nød for penge. For disse bagmænd er meget ofte gældende : at det er hvad de evner (afstumpethed/brutalitet/udnyttelse/vold/voldtægt/--) - det er hvad kan i deres liv - det som de magter - deres CV.

----------------------

Der er også den liderlige udgave af Ja pigerne gør det af "nød"  - Jeg erindrer en GP:wub: herinde for ca ½ år siden skrev noget i denne retning om hvorfor hun var ind imellem var GP:wub: : det er når jeg i den daglige tummerum med mand, børn og arbejde har brug for et "mandefix" - - -  altså når hun trænger til fremmed pik:P.

Det kan næppe helt afvises at disse piger også er at finde på bordellerne i Tyskland; men næppe mange.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Nu er Spiegel et temmeligt venstre orienteret Magasin .

Der war her der var en der så annerkendt/ Journalist der blev afsløret at han havde opfundet meget af det han skrev selv. (Se eks. YouTube Spiegel Journalist packt aus).

Der kan være noget om Historien ,den højst sandsynligt blæst op.

Beide Kar findest i alle Branchen

Venligst

Franskmanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Nu er Spiegel et temmeligt venstre orienteret Magasin .

Der var her der var en der så annerkendt/ Journalist der blev afsløret at han havde opfundet meget af det han skrev selv. (Se eks. YouTube Spiegel Journalist packt aus).

Der kan være noget om Historien ,den højst sandsynligt blæst mere op end er. 

Brodne Kar findes i alle Brancher (f. eks. Socialstyrelsen ,(varetager de svagestes) Britta Nielsen osv.

 

Venligst

Franskmanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fransk skrev, den ‎22‎-‎03‎-‎2019 at 21:28:

Hej 

Nu er Spiegel et temmeligt venstre orienteret Magasin .

 

 

Tja, stifteren Rudolf Augstein var vist kandidat til Bundesdagen for FDP, som er søsterparti med vores Venstre herhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...