Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

GP-sex kontra kæreste-sex?

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hej alle sammen. 

Jeg har lige et spørgsmål: Er der en væsentlig forskel mellem at have sex med sin kæreste kontra at have sex med en GP? Eller kan oplevelsen være det samme, hvis man har et godt kemi kørende med GP'en? Jeg hørte engang @TheVoice sige, at oplevelsesforskellen mellem at have sex med en GP er som at se en koncert via fjernsynet, hvorimod at have sex med sin kæreste er som at være i selve koncerten. Kan I nikke genkendende til dette? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, der er væsentlig forskel. Præmisserne er jo også forskellige og derfor er det frækt på hver sin måde. Er det “kæreste-sex” man er til, så er det jo åbenlyst bedst med en kæreste. Det udelukker dog ikke, at sex med en GP kan være ret frækt, hvis ikke mere frækt med en GP. Men igen, det afhænger jo af den enkelte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Sex kan være virkeligt mange ting, det spænder fra ligegyldigt til den dybeste kærligheds erklæring.

Ja der er en enorm forskel på om du har sex med en der Elsker dig (og du hende/ham) og at have sex med en der udover alm empati ikke er synderligt påvirket af hvis du bliver kørt over af en bus bagefter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det at have god sex med kæresten og så have tid sammen efter og bare være sammen, det er skønt.

Men det kan også være meget frækt at have sex med en GP, helt klart min bedste sex oplevelse var med GP, intet med følelser, men en GP det bare var toppen.

Men det at have sex med kæresten det er det frækkeste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 3 timer siden:

Hej alle sammen. 

Jeg har lige et spørgsmål: Er der en væsentlig forskel mellem at have sex med sin kæreste kontra at have sex med en GP? Eller kan oplevelsen være det samme, hvis man har et godt kemi kørende med GP'en? Jeg hørte engang @TheVoice sige, at oplevelsesforskellen mellem at have sex med en GP er som at se en koncert via fjernsynet, hvorimod at have sex med sin kæreste er som at være i selve koncerten. Kan I nikke genkendende til dette? 

Det er nok ikke helt korrekt citeret eller fortolket ;).  Jeg mener faktisk at der er tale om to forskellige ting, som kan være svære at sammenligne.  Derfor har jeg engang formuleret det som, at det svarer til at nyde noget dejligt musik hjemme på et fedt anlæg, og så gå ud og høre  samme musik til en live koncert.   Derved forholder jeg mig ikke til hvad der er bedst, men blot til at der er forskel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sex med en gp, er dejligt hvis der er god kemi, og er det en der er besøgt mange gange bliver det kun bedre.

 

sex med en kæreste, er endnu dejligere, der er det forhåbentlig 100% gensidigt forkælelse af hinanden, fra hjertet af.

ingen tidspres( du har mig 30 min så er der en ny ,der har mig) ingen jalousi over at andre også sexer med hende.

så sex med kæreste/kone er nr 1.  mens sex med en gp er en super nødløsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773

Det er to forskellige ting.

Jeg er udelukkende, eller ihvertfald næsten udelukkende, til GPere, der tilbyder GFE oplevelser med kys og kram. Og det er jo.nok det, der kommer tættest på en kæresteoplevelser. En enkelt GPer har jeg vel nok besøgt 10 gange efterhånden vil jeg tro. Og med tiden bliver det jo tættere på en "ægte" kæreste oplevelse. Jeg vælger stort set altid en time eller mere. Derved bliver det heller ikke det der "tju-bang" halløj som nogen betegner som maskinsex.

Iøvrigt har jeg aldrig været på en klinik. Det har altid været privat/diskret, som iøvrigt tiltaler mest.

Vh

V.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Det er nok ikke helt korrekt citeret eller fortolket ;).  Jeg mener faktisk at der er tale om to forskellige ting, som kan være svære at sammenligne.  Derfor har jeg engang formuleret det som, at det svarer til at nyde noget dejligt musik hjemme på et fedt anlæg, og så gå ud og høre  samme musik til en live koncert.   Derved forholder jeg mig ikke til hvad der er bedst, men blot til at der er forskel.

 

Dear Mr TheVoice.

That was the best ever metaphor I have ever read when  to compare the 2 situations. I lift my hat off and bow my head in all humbleness and in favour of all of the internet laws..... I will steal that metaphor. It’s under the copy/paste act. Paragraph 4, Chapter 6, Section 2. (Thy shall use ctrl c/ctrl v as you wish for yor own good)

So I have all the rights to do it:D

Best regards

Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 8 timer siden:

Det at have god sex med kæresten og så have tid sammen efter og bare være sammen, det er skønt.

Men det kan også være meget frækt at have sex med en GP, helt klart min bedste sex oplevelse var med GP, intet med følelser, men en GP det bare var toppen.

Men det at have sex med kæresten det er det frækkeste.

For 15 år siden ville jeg give dig ret i at sex med kæresten er det frækkeste. 

Lækker sex er ikke afhængig af nogle dyb relation, vi bilder os ind det tætte bånd giver dybe oplevelser. I et tæt forhold kan du være forbundet på forskellige måder, begær eller kærlighed. Har du begge dele er man heldig. Ellers tror jeg på kemi og begær, det er ikke afhængig af tid eller mødestedet. 

Så Sex er ikke bare den lige vej, det bedste er næsten ubeskriveligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår helt hvad du skriver og sex er sex, kemi som du skriver er vigtig, men jeg har også nydelsen med i min vurdering og jeg nyder at have sex med kæresten.

Men hvad er bedst, tror det er 2 meget forskellige sager, ligesom at nogen i forhold mener at deres sex med kæresten/konen er bedre hvis de besøger GP.

Ligesom sex er forskelligt så er vi mennesker også forskellige og GP er forskellige og tak for vores forskellighed.

I anmeldelsen af min bedste sex oplevelse ever, der sammenligner jeg det med en live koncert, som @TheVoice er inde på, dog uden at han forholder sig til hvad der er bedst.

Tænker på hvad der gjorde at din sex for 15 år siden var bedre med kæresten @Thomas10 

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Thomas10 skrev, for 3 timer siden:

For 15 år siden ville jeg give dig ret i at sex med kæresten er det frækkeste. 

Lækker sex er ikke afhængig af nogle dyb relation, vi bilder os ind det tætte bånd giver dybe oplevelser. I et tæt forhold kan du være forbundet på forskellige måder, begær eller kærlighed. Har du begge dele er man heldig. Ellers tror jeg på kemi og begær, det er ikke afhængig af tid eller mødestedet. 

Så Sex er ikke bare den lige vej, det bedste er næsten ubeskriveligt. 

Jeg tror også man sagtens kan have lækker sex uden kærlighed.

Men kan ikke lade være med at tænke på filmen "Nymphomaniac" af Lars von Trier.

Her er den en scene hvor den unge hovedperson sidder og undrer sig over hvad det er der gør sex så godt. En veninde ( som jeg husker det ) sidder ved siden af hende og hvisker

" Do you know what the secret ingrediens is ? "

Hovedpersonen: " No ?? " 

Veninden læner sig ind mod hendes øre og hvisker:

  " the secret ingrediens in wonderful sex is...... love "

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror også man sagtens kan have lækker sex uden kærlighed.

Men kan ikke lade være med at tænke på filmen "Nymphomaniac" af Lars von Trier.

Her er den en scene hvor den unge hovedperson sidder og undrer sig over hvad det er der gør sex så godt. En veninde ( som jeg husker det ) sidder ved siden af hende og hvisker

" Do you know what the secret ingrediens is ? "

Hovedpersonen: " No ?? " 

Veninden læner sig ind mod hendes øre og hvisker:

  " the secret ingrediens in wonderful sex is...... love "

 

Smukt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Der hjemme skal du tage opvasken for at få sex

Kan du nøjes med opvasken, heldige skid??? :shock:

Jeg skal både gå tur med hunden, pudse vinduer, støvsuge og tørre støv af, samt rydde op i udhuset... 

Det kan så, nogle gange, resultere i en quickey B) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader
Delphi skrev, for 3 minutter siden:

Kan du nøjes med opvasken, heldige skid??? :shock:

Jeg skal både gå tur med hunden, pudse vinduer, støvsuge og tørre støv af, samt rydde op i udhuset... 

Det kan så, nogle gange, resultere i en quickey B) :P

Her kan man vel også kun sige: Heldige asen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 15 minutter siden:

Kan du nøjes med opvasken, heldige skid??? :shock:

Jeg skal både gå tur med hunden, pudse vinduer, støvsuge og tørre støv af, samt rydde op i udhuset... 

Det kan så, nogle gange, resultere i en quickey B) :P

Når jeg åbner døren til mit udhus, så er det at jeg kraftigt overvejer at ordne det selv.......:ph34r:

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
Lady C skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror også man sagtens kan have lækker sex uden kærlighed.

Det vil jeg give #Lady C så meget ret i.

Og det er ikke kun hankønsvæsener, som kan skille den fede sex fra den kærlige side.

Hver eneste gang, jeg dyrker sex, giver jeg en lille del af mig selv til ham, som jeg er sammen med. Og det er fordi, jeg er fuldt tilstede i nuet. Nyder og yder. Yder og nyder. Et godt knald er ikke betinget af, at man har dybe følelser for den, man er sammen med, men den rette kemi skal være til stede.

Når jeg har været i forhold, kan sexen selvfølgelig ha en ekstra dimension, men man kan altså også få ringe sex af ens kæreste. Griner. Og andre gange kan det være sublimt. Mange parametre kan jo påvirke den sex man har i sit private liv. Hvorimod den sex, jeg har som lyserød, der er mit mindset udelukkende sporet ind på den fede oplevelse, og nydelsen er i centrum og alt hverdag og alle eventuelle spekulationer er skubbet til side for en stund. Kan man kalde det et åndehul? måske. Men dejligt er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 3 timer siden:

Når jeg åbner døren til mit udhus, så er det at jeg kraftigt overvejer at ordne det selv.......:ph34r:

Helt enig. Som jeg før har skrevet, så betaler jeg for alt det Fisse jeg får, der er bare forskel i prisen. Hjemme kan et uengaget knald komme på tale, hvis hun har fået lov til at mishandle mit dankort. Hos en GP, kan jeg få en times engageret og god sex for en tiendedel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 4 timer siden:

Kan du nøjes med opvasken, heldige skid??? :shock:

Jeg skal både gå tur med hunden, pudse vinduer, støvsuge og tørre støv af, samt rydde op i udhuset... 

Det kan så, nogle gange, resultere i en quickey B) :P

Hold da kæft mand...jeg må da stræbe efter et fast parforhold :D paradis på jord ! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 58 minutter siden:

Jeg har en billigt til salg. :D. Du kan endda spare momsen. 

Næ, tak. Bare jeg må spise, drikke og gå til glædespiger er det fint for mig. Et fast forhold er ikke noget for en inkarneret ungkarl :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, for 12 minutter siden:

et af problemerne er vel at konens røv bliver størrer og størrer  og slet ikke ligner røven på gp'erne 

Det er jeg helt uenig i. Jeg er særlig fokuseret på udseende, hverken i forhold til Brynhilde eller GPerne. Det kan godt være at det udføres med det lille hoved, men det foregår altså i det store hoved for mit vedkommende. Så det et stemningen og lysten, og ikke om røv og patter har en bestemt størrelse eller form. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 19 timer siden:

Hvorimod den sex, jeg har som lyserød, der er mit mindset udelukkende sporet ind på den fede oplevelse, og nydelsen er i centrum og alt hverdag og alle eventuelle spekulationer er skubbet til side for en stund. Kan man kalde det et åndehul? måske.

Jep!
Måske derfor der tilsyneladende kan opstå erotisk kemi i situationer hvor det er nærmest naturstridigt.
Det har jeg oplevet et par gange, hos GP'er.
Der er nogle barrierer, der falder ... 

Vi er alt for bange for sex og erotik, ude i 'det civile liv'.
Og det er der desværre god grund til ... 
'Følelsesmæssige og sociale komplikationer' som een af pigerne udtrykte det herinde ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 13 timer siden:

Jeg er særlig fokuseret på udseende, hverken i forhold til Brynhilde eller GPerne. Det kan godt være at det udføres med det lille hoved, men det foregår altså i det store hoved for mit vedkommende.

Uha, du prikker til min dårlige samvittighed ... :) 
Jeg ka' godt li' et kønt ansigt, og en pæn krop, .. indrømmet.
Men det er bredt forstået ... 
Tror det måske er fordi jeg ikke rigtig har den 'søde ungdomskæreste' at tænke tilbage på .. eller måske er jeg bare sådan .. lidt æstetofil ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...