Hop til indhold
Guest ViborgMand

Camillamatt i Skive

Recommended Posts

Spild af penge og ikke aktive i agten 

lyver i hvad hun siger, jrg fik afvide at der var flere gange man måtte komme i 1 time men da man så kom den første gange så var det åbenbart kun 1 gang så blev indtil jeg fik 500 tilbage for 30 min istedet for 1 time også siger hun det er hendes veninde som aftaler for hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede en aftale med hende for noget tid siden. Det er hendes billeder, hvilket jeg i en anden tråd med hende spurgte ind til. Jeg er ret ny i det her, så derfor ville jeg godt være sikker før jeg laver en aftale.

Men jeg aftalte en time med hende. Jeg ville gerne have ganske almindelig kærestehygge.

Som jeg nævnte, så er jeg meget ny i det her, så også lidt genert når jeg ankommer. 

Men synes hun var en stille og rolig pige sød pige.

Jeg kom ind og betalte hende. Og vi hyggede os.

Hun fortalte mig at det var en venindes lejlighed, så kan godt lide at det var privat. Kunne snakke med hende om lidt af hvert, sådan det ikke var en alt for kold og for "professionel" stemning. Super sød pige.

Hun gør sit "job" fint nok, et sted jeg vil komme igen, da jeg godt kunne lide det med, at det ikke var for professionelt og kold klinik agtigt. 

Elsker den måde hun giver blow på.

Synes hun gav sig tid før og efter, hvor man ikke bare for følelsen af det er ind og ud igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...