Hop til indhold
NoobGPexplorer

Emmie i Fredericia. Det blev en våd tur!!

Recommended Posts

Guest Pophair

Mangler bare lige

"internettet gik amok over denne nyhed"

"Klik på linket og bliv chokeret" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som nævnt besøgte jeg Emmie tidligere i dag. Regnen markerede starten på en våd omgang. 

Bliver lukket ind af Emmie som er meget smuk (subjektivt) og nok den højeste thai jeg har mødt. Måske omkring 170. Hun taler glimrende engelsk og er smilende, høflig og venlig. 

Jeg får mig en hurtig skyller og så ind på briksen. Emmie stiller sig ved hovedenden og vi hyggesnakker mens hun putter lidt olie på min ryg. Hun masserer blidt min ryg mens jeg stille slapper af og nusser hendes lækre stænger. Jeg bliver langsomt lidt mere nærgående hvilket hun tager fint imod. Faktisk stønner hun lidt når jeg rammer lidt i det sjove område.

Jeg synes det virker lidt kunstigt, men da jeg efterhånden har arbejdet mig mod lysthuset med fingre og tunge mærker jeg hun er driv-våd. Helt vildt våd så det driver. Jeg må have trykket på de rigtige knapper. Min fissesliknings-selvtillid er altså i top pt. 

Vi slikker løs på briksen og hun kommer og er ekstatisk forpustet. Hun henter drikkelse til os og det er dejlig hyggeligt. 

Jeg får en omgang blow incl bollesut som jeg godt kan lide. Frakke på og knepperi i 3-4 stillinger inden jeg trækker mig ud af missionæren, river gummi af og spiller dilleren færdig resulterende i en monsterladning over hendes mave og bryster. Du var vist glad for mig med den ladning siger hun og det var rigtigt. 

Hun er her en måneds tid endnu og hvis jeg kan nå en tur mere til fæstningsbyen besøger jeg gerne Emmie igen. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 7 timer siden:

Som nævnt besøgte jeg Emmie tidligere i dag. Regnen markerede starten på en våd omgang. 

Bliver lukket ind af Emmie som er meget smuk (subjektivt) og nok den højeste thai jeg har mødt. Måske omkring 170. Hun taler glimrende engelsk og er smilende, høflig og venlig. 

Jeg får mig en hurtig skyller og så ind på briksen. Emmie stiller sig ved hovedenden og vi hyggesnakker mens hun putter lidt olie på min ryg. Hun masserer blidt min ryg mens jeg stille slapper af og nusser hendes lækre stænger. Jeg bliver langsomt lidt mere nærgående hvilket hun tager fint imod. Faktisk stønner hun lidt når jeg rammer lidt i det sjove område.

Jeg synes det virker lidt kunstigt, men da jeg efterhånden har arbejdet mig mod lysthuset med fingre og tunge mærker jeg hun er driv-våd. Helt vildt våd så det driver. Jeg må have trykket på de rigtige knapper. Min fissesliknings-selvtillid er altså i top pt. 

Vi slikker løs på briksen og hun kommer og er ekstatisk forpustet. Hun henter drikkelse til os og det er dejlig hyggeligt. 

Jeg får en omgang blow incl bollesut som jeg godt kan lide. Frakke på og knepperi i 3-4 stillinger inden jeg trækker mig ud af missionæren, river gummi af og spiller dilleren færdig resulterende i en monsterladning over hendes mave og bryster. Du var vist glad for mig med den ladning siger hun og det var rigtigt. 

Hun er her en måneds tid endnu og hvis jeg kan nå en tur mere til fæstningsbyen besøger jeg gerne Emmie igen. :)

 

Det lyder som en rigtig god omgang du har fået der, må vist hellere se om jeg kan nå forbi Emmie også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Emmie. Hold op hun er dejlig. Har tit rystet på hovedet når nogen skrev de blev forelskede i en thai.

Men det gør jeg så ikke mere. Hun er vild dejlig. Blid og sød. Og får du først tændt op for hende. Så .......

Hun er her kun 1 uge mere. Så det er nu du skal rykke. Hun er i Danmark for at tjene penge til sønnens behandlinger på sygehuset.

så vil du gøre en god gerning så smid lidt ekstra, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 20 timer siden:

Så fik jeg også besøgt Emmie. Hold op hun er dejlig. Har tit rystet på hovedet når nogen skrev de blev forelskede i en thai.

Men det gør jeg så ikke mere. Hun er vild dejlig. Blid og sød. Og får du først tændt op for hende. Så .......

Hun er her kun 1 uge mere. Så det er nu du skal rykke. Hun er i Danmark for at tjene penge til sønnens behandlinger på sygehuset.

så vil du gøre en god gerning så smid lidt ekstra, 

Hun bliver 1 måned endnu. Så når jeg en tur mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Emmie idag. Startede dårligt med 3 biler som var kørt galt på motorvej, så kom 20 min. For sent, men no problem skrev hun.

hun er en køn pige med dejlige faste bryster med store nipples. Jeg kom lige fra bad, så af med tøj og op på briks, og Emmie igang med massage som var dejligt, hun sagde flere gange til mig at jeg skulle sige til, hvis det var for blødt eller hårdt, så det er god stil. Hun sagde også at jeg havde en flot blød hud som en pige, måske jeg er født i en forkert krop. Der var ingen pirring mens jeg lå på maven, så det fortalte jeg hende at hun skulle huske til alle andre fra nu af, hun undskyldte og fortalte at det var første gang, hun tilbød sådan noget, om hun så mener i DK eller i det hele taget, det ved jeg ikke.

da jeg første gang kiggede på uret, var der allerede gået næsten 50 min, og først nu blev jeg vendt om på ryggen. Sagde til hende at hun skulle huske at Jeg havde bestilt med sex, og svaret var ja ja er du da lang tid om at komme. Hun fik pikken stiv og gik i gang med ok blow og derefter i 69 hvor hun meget hurtigt blev våd og tydeligt nød behandlingen. Da hun fandt kondom frem sagde hun at pikken var stor og måske for stor til hende, da hun var vandt til en lille en derhjemme. Hun smurte godt med creme på, og satte sig op på mig. På trods af at hun var våd og så creme også, havde hun alligevel lidt svært ved at komme helt ned over pikken, men til sidst red hun stille og roligt på mig. Mens hun red sagde hun at den helt sikkert var for stor til en doggy, what !! Det er min ynglings stilling, heldigvis gik hun til sidst med til det, og det endte også med at jeg kunne kneppe rimeligt igennem, tror dog desværre ikke at hun syntes vildt meget om det. Jeg spurgte dog flere gange om det vat ok, hvortil hun sagde at jeg ikke skulle tænke på hende, men kun på mig selv.

der gik ialt 1 time og 20 min. uden at hun kiggede på uret en eneste gang, så et dejligt besøg, men dog lægger det lidt en dæmper, når man knepper en pige som måske / måske ikke har lidt ondt når man banker igennem. Helt sikkert en pige som vil gå langt for at gøre kunden tilfreds, men kan ikke helt bestemme mig til om jeg kommer igen eller vælger en anden, næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emmie var noget af en flad omgang.

Enten er hun totalt amatør eller også spillede hun bare amatør. For det er godt nok længe siden at jeg har prøvet sådan en flad tur.

Total ligegyldig massage på ryg og ben i 30-35 minutter, og uden nogen form for pirring. Så kom spørgsmålet omkring mere. 800kr for HJ, 1000kr for BJ og 1200 for fuld pakke! WTF

Der blev foretaget et valg om lidt ekstra - til en nedforhandlet pris, og så kom der gang i pirringen. Men det virkede nærmest som om at hun var bange for at få røre. Men den ønskede virkning kom da på et tidspunkt.

Al aftørring foregik med køkkenrulle, og ingen antydning af kys eller såmænd bare et kram. "Tak for i dag og håber at vi ses igen."

Øh nej, det tror jeg så ikke at vi gør... Noget af en slap omgang :(

Øv øv - havde tiden bare passet til Bee mens hun var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man til en amatørpige, der er lidt genert og uerfaren - så er hun et godt bud :) Hun kysser som min gamle tante gør. Men giver et ok blow uden . Tager ikke initiativet til noget . Små ægte bryster - naturligt med hår forneden - normalt ikke min kop te, men det klædte hende faktisk.

Hun er nystartet og prof. bliver hun aldrig - og vel heldigvis for det. Håber hun bliver ved med at fastholde hendes grænser så hun bevarer hendes integritet.

Jeg bestilte en time - og efter 5 min var jeg parat til at gå igen - slet ikke den slags "lillepige" jeg tænder på - og heller ikke den slags bly violer der plejer at slå deres kunstneriske folder på stedet , men hendes blændende smil og charmerende væsen og de flotte øjne gjorde, at jeg blev og lyttede - hun ville vist hellere snakke og fortælle om hendes grund til at være i landet, end hun ville i gang med sex :) men i en blanding af hygge, grin og sex kom vi fint i mål og midt i det hele kom hun med et brag. Meget speciel oplevelse med en splittet pige som gerne vil gøre et godt job, men dybest set ikke vil jobbet. For så alligevel at tænde helt vildt. Vi havde aftalt massage efter, men efter vi var færdig med hyggesnak, pjatten og sex var der gået 1.5 time - så det var tid til det afsluttende bad. Hendes evner ud i massagekunsten aner jeg intet om.

Huggeligt at møde hende - og bestemt ikke spild af penge - især ikke set i forhold til hendes projekt med hendes dreng.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...