Hop til indhold
FKK4Ever

Harmony i uge 47

Recommended Posts

Efter den herlige tur med Knajten den 9. overvejer jeg en ny tur til Harmony i uge 47.

Jeg har ikke helt tjek på kalenderen endnu, men overvejer tirsdag, onsdag eller torsdag. Afgang fra midtjylland ved 9-10 tiden og tilbage om aftenen når vi er "mætte" ;)

Er der nogen der kunne være interesseret i at køre med? Sidste tur med Knajten kostede ca 700 i diesel, og det deles vi om...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev kalenderen for tirsdag og torsdag angrebet, så det bliver

Onsdag den 21. november

jeg kan komme sydpå.

Er du interesseret i en plads i bilen, så giv et praj. Jeg starter på Viborgkanten ved 9 tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er spændt at høre hvordan stemningen er hos Harmony på en onsdag.

Jeg vil ønske dig/jer en god tur.

Nille

Det er jeg også :D

Onsdag er jo nok ikke så heftig som fredag hvor vi var der sidst, men det er da værd at prøve - og er det et flop har det jo kun kostet 20€ at forsøge og så er det bare videre til Atmos :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg også :D

Onsdag er jo nok ikke så heftig som fredag hvor vi var der sidst, men det er da værd at prøve - og er det et flop har det jo kun kostet 20€ at forsøge og så er det bare videre til Atmos :D:D

Mon ikke der er en 10-12 smukke piger som du kan lege med :)

Jeg ville gerne med, men ren logistisk er det ikke muligt at køre ud og hjem samme dag, når man ikke bor i Jylland...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...