Hop til indhold
Sexeren

Kønssygdom

Recommended Posts

Hej.

Der har tidligere været skrivelse, hvor en var blevet smittet, og advarede os andre..

Denne tråd kan jeg ikke finde, er der andre som kan give mig et link til den.?

Jeg har brugt en del tid, og tror at har fundet billeder, af hende og veninden..

Må disse billeder lægges ind her???

Jeg har også udtalelser, fra personerne selv, gengivet til mig..  fra en god ven, som ikke bor på Fyn..

Men som hurtigt, meget hurtigt forlod stedet..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Undskyld, men hvad ville være pointen i at hænge nogen ud? Hvad med at kontakte pigen og så huske at det der med kondom er et fælles ansvar?

Jeg er forvirret...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, du vil hænge et andet menneske ud, som du tror er den pågældende kvinde, til offentlig udskamning? Dét lyder som en utrolig dårlig idé.

Put kondom på pikken, og ta' ansvar for eget liv og helbred. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg kan heller ikke finde tråden og er ret sikker på den er fjernet.
Nu skal men jo passe ret meget på med at gengive noget man har hørt som er fortalt til en anden person. Meningen kan ret hurtigt forkludres hvis det ikke gengives korrekt. 
Hvorfor vil du poste billeder af vedkommende og hendes veninde her? Hvad er venindens rolle i den sag om MÅSKE en der er smittet?
Tror og synes der skal ret så håndgribelig beviser på bordet inden denne sag køres videre. Dermed ikke sagt jeg vil negligere faren ved at blive smittet med noget og vi skal alle sammen huske at den fare er der hver gang man besøger en GP og får BJ uden gummi. 

God dag og god blowjob og bøf dag... Ret apropos.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Sexeren skrev, 1 time siden:

Hej.

Der har tidligere været skrivelse, hvor en var blevet smittet, og advarede os andre..

Denne tråd kan jeg ikke finde, er der andre som kan give mig et link til den.?

Jeg har brugt en del tid, og tror at har fundet billeder, af hende og veninden..

Må disse billeder lægges ind her???

Jeg har også udtalelser, fra personerne selv, gengivet til mig..  fra en god ven, som ikke bor på Fyn..

Men som hurtigt, meget hurtigt forlod stedet..

Sexeren

Siger al sund fornuft dig ikke at du selvfølgelig ikke må lægge billeder af piger ind her....og beskylde dem for at bære kønssygdomme..... 

Vend den om.... Må en GP lægge billeder af en gæst op herinde, og beskylde ham for at bære en kønssygdom. 

Og du har jo ingen udtalelser..... Du har sladder - Som du prøver at komme af med herinde.

Hvus en mand har fået en kønssygdom hos en GP, så har han dyrket sex med hende, på en måde som han ved kan udløse en sygdom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Syntes det er temmelig dårlig stil at hænge nogle ud offentligt, især når ingen ved hvad der er korrekt og hvad der er blot historier 

Håber da også at Admins ikke vil tillade den slags

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...