Hop til indhold

Recommended Posts

så blev det min tur til at besøge Aya på Frederiksberg. ankommer til aftalte tid en smuk pige tager imod. Pænt og rent sted havde aftalt 90 min. Efter en hurtig tur under bruseren lægger jeg mig på sengen, hun lader sine hænder glide hen over mig, samtidig med hun kysser min krop, hun søger ned og lukker sine læber om min efterhåndenn store dreng, der går ikke længe før det rykker i den, jeg sprøjter ud over hende. Aya smiler sødt til mig, hun forlader mig 2 minutter kommer tilbage nyvasket, begynder at give mig massage, hun giver en skøn b2b, hun sætter sig på mine ben lader hendes hænder glide ned mod hendes mis leger lidt med den den ande hånd tager fat om min og begynder at lege med den, hun vender sig så jeg kan slikke hendes glatte mis og hun tager mig i munden igen det er som en drøm og der går ikke længe før jeg kommer igen, vi slutter med en tur samnen under bruseren. Det er ikke sidste gang jeg har besøgt Aya wauuu hun er dejlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, den 14/3/2019 at 10:48:

Hvad måtte du slippe for den behandling..?

Skal vi skyde på 2000 kr. måske med lidt rabat. 1200 kr. for 60 min + 30 min for 800 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 6 timer siden:

Skal vi skyde på 2000 kr. måske med lidt rabat. 1200 kr. for 60 min + 30 min for 800 kr.

Jeg har så fundet ud af at det koster 1800,- ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte prøve at besøge Aya efter at have læst anbefalingerne. Jeg blev absolut ikke skuffet, smuk kvinde dejlig fast og fræk røv, en dejlig glat mis, et par efter min mening dejlige naturlige bryster ikke for store heller ikke for små. Aya laver den bedste b2b og hendes franske er helt i top, var så heldig jeg fik hende til at sætte sig over mit ansigt så jeg kunne lade min tunge lege med en dejlig mis. Jeg skal besøge hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håndværkeren1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg måtte prøve at besøge Aya efter at have læst anbefalingerne. Jeg blev absolut ikke skuffet, smuk kvinde dejlig fast og fræk røv, en dejlig glat mis, et par efter min mening dejlige naturlige bryster ikke for store heller ikke for små. Aya laver den bedste b2b og hendes franske er helt i top, var så heldig jeg fik hende til at sætte sig over mit ansigt så jeg kunne lade min tunge lege med en dejlig mis. Jeg skal besøge hende igen 

Kan du oplyse om hvor høj hun ca. er? og måske om du kan skønne hendes nationalitet?

(jeg synes ikke jeg lige kan finde de oplysninger)

På forhånd tak.

Vh. Jens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...