Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Hvorfor er vi lyserøde ikke lyserøde mere?

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Hvorfor er vi lyserøde ikke lyserøde mere? Er det en fejl? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Tænker du på et bestemt sted på sitet, hvor det ikke længere fremgår? Ud for dine indlæg står du jo stadig som "Glædespige" i lyserød tekst.

Ved dem der er online nederst på siden her, kan man også tydeligt se farverne:
https://www.eroguide.dk/forum/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Du behøvede ikke flytte det ud i en tråd for sig selv. Jeg havde det fint med at spørge under den anden tråd.

Men plejede vores navne ikke at være lyserøde i trådene eller husker jeg helt forkert? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Det er et godt spørgsmål. Det vil jeg undersøge.

Mht. hvorfor jeg flyttede dit spørgsmål, så er det fordi det ikke havde noget at gøre med emnet der indledningsvis blev diskuteret. Så det er et forsøg på at holde mere fokus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 45 minutter siden:

Hvorfor er vi lyserøde ikke lyserøde mere? Er det en fejl? :)

Du er lyserød. 

Navnet var ikke lyserødt, kun kategorien 

 

  •  
  •  
  • Glædespige
Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Aarhuselsker jeg mener vores navne var lyserøde, ligesom admin og ordstyrer var grønne. Nu er alle sorte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Ja, det ser ganske rigtigt ud som om at udviklerne af forumsoftwaren, ifb. med den opdatering vi modtog fra dem forleden,  har fjernet farven på brugernavne. Dog kun der hvor der før var farve på dem. Hvilket umiddelbart ikke inkluderede steder hvor et brugernavn blev nævnt i en tekst. 

Jeg finder ud af om de skal tilbage igen og hvordan: Umiddelbart tænker jeg de skal tilbage. 

Godt spottet <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg kan læse mig til at ændringen de har lavet går ud på, at hvis navnet på ens brugergruppe er synligt ifb. med at ens profilinformation vises, så får det farven og ellers får brugernavnet farven. Dvs. pt. er desktop-visningen korrekt, fordi gruppenavnet reelt har gruppefarven, men i mobilvisningen hvor gruppenavnet er skjult, er brugernavnet så ikke farvet i gruppefarven, hvilket jeg skal undersøge hvorfor ikke virker. Chatten er så udviklet af os selv, så den skal lige tilrettes til den her opdatering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Den lyserøde farve mangler både på chatten og i forum, nu ligner vi bare resten af pøblen! :D

Tidligere så det sådan ud...20190313_212939.thumb.jpg.68fe353a7a12e11468475573fbe6158c.jpg

Hov hov... kalder du mig pøblen!   :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Vi er da Pøblen, når vi kaster vores usle kroppe i sølet foran disse underskønne kvinders fødder :-) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Iscenesat Virkelighed skrev, for 15 timer siden:

Den lyserøde farve mangler både på chatten

Jeg syntes ikke jeg selv kan bekræfte at det går igen i chatten. Lige præcis dertil virker farven til at blive overført korrekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Svaret fra udviklerne af forumsoftwaren ifb. med at jeg rapporterede det til dem:

Citat

 

Hello,

This is something in which we are currently aware of, and will be resolved in upcoming releases of the platform.

Kind Regards,
Marc Stridgen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Så er det fikset ifb. med endnu en opdatering af forumsoftwaren. Så må vi bare håbe at der ikke fulgte andre fejl med den :)

Som sagt fungerer det lidt anderledes end fra før de sidste opdateringer(ca. for en uge siden). Hvis man oplever at enten gruppenavn eller brugernavn er lyserødt, så er alt i orden efter den nye standard. Det sidste der lige manglede at komme med var at brugernavnet var farvet på mobilen. Det er det nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...