Hop til indhold
Fims

Tøndervej i Kruså

Recommended Posts

Fims skrev, den 14/3/2019 at 08:39:

Hun har skrevet på Facebook at hun er syg og fundet en anden til massage

Hej jeg var selv fåbi i sidste uge det er en rigtigt thai der er der hun er god til massage men ekstra hun vil have penge for alt sådan som thaier er når det er bedst. Massage 400 kr. ekstra for dyrt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fims skrev, den 18/3/2019 at 14:24:

Hej jeg var selv fåbi i sidste uge det er en rigtigt thai der er der hun er god til massage men ekstra hun vil have penge for alt sådan som thaier er når det er bedst. Massage 400 kr. ekstra for dyrt. 

Fims. Fik du ekstra for 400? Hvad indebar det? Bare håndtrold? Massagen var god nok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 10 timer siden:

Fims. Fik du ekstra for 400? Hvad indebar det? Bare håndtrold? Massagen var god nok?

Nej jeg fik ikke ekstra hj 200 kr. Og bj 400 kr hvis hun skulle smide tøjet 100 til 200 kr. Det er en rigtigt thai skal have penge for alt. Massage var god. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bookede tid i dag. Blev mødt i døren af hvad formoder må være indehaveren. Ikke specielt nogen sexet yndighed,  og jeg fik straks tilbuddet massage med ”spille pik håndbevægelse og 8 fingre uvejret” Jeg sagde at jeg jo primært kom for at få massage til min dårlige skulder, som jo skulle koste 400, men gerne ville have det ekstra for 200, hvis det kunne lade sig gøre? Det gik hun med til efter lidt forhandling.

Jeg fik en rigtig god massage, hård og professionelt. Varmeste anbefaling på det. Efter ca en halv time om på ryggen, lidt ben massage og så en ganske fin håndtrold. Derefter en halv times tid med regulær massage og stræk af musklerne. 

Alt i alt, fin behandling og god massage. 

Ingen forsøg på aftersale eller snak om fp og ingen pilleri fra min side. Helt som aftalt. Om man kan aftale mere, kom vi ikke ind på. Hun er slet kke min type til FP. Lidt gammel i det, og lidt for grove hænder .. men hva. Smag og behag er forskellig, men massagen var helt som ønsket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...