Hop til indhold

Recommended Posts

Har Idag været hos sweetheart Barbie, på svalereden nær Holstebro, utrolig sød ung dame der gav mig alletiders oplevelse i form af rollespil, en dejlig flot og lækker krop og de lange lyse lokker er svært at få øjnene fra, en ung dame som bruger tiden rigtig godt på en. Der går ikke lang tid inden jeg skal besøge hende igen, helt sikker en anbefalings værdi ung flot dame. 

mvh jada 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, det er bare alt for længe siden jeg har besøgt hende. Hun kommer lidt de forkerte steder i forhold afstand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Kan du prøve at skrive lidt om ydelser og priser...også gerne om hvad i lavede. Så kan vi andre bruge din anmeldelse til noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
jada skrev, for 2 timer siden:

Har Idag været hos sweetheart Barbie, på svalereden nær Holstebro, utrolig sød ung dame der gav mig alletiders oplevelse i form af rollespil, en dejlig flot og lækker krop og de lange lyse lokker er svært at få øjnene fra, en ung dame som bruger tiden rigtig godt på en. Der går ikke lang tid inden jeg skal besøge hende igen, helt sikker en anbefalings værdi ung flot dame. 

mvh jada 

Tusind tak for de søde ord :P trods lidt misforståelse :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 1 time siden:

Helt enig, det er bare alt for længe siden jeg har besøgt hende. Hun kommer lidt de forkerte steder i forhold afstand. 

Du må planlægge en udflugt så søde du ;):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Øv vi har jo det bodel motel ved Ålborg . Mange der bruge også plads til den frækkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 3 timer siden:

Øv vi har jo det bodel motel ved Ålborg . Mange der bruge også plads til den frækkert 

Nej ellers tak. ;)

Redigeret af SweetHeart Barbie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Hedensted skrev, for 22 timer siden:

Tja gå aldrig tilbage til en fuser :) 

men godt at se vi alle har forskellige oplevelser 

Hvorfor lave et negativt indlæg på en ellers super fon anmeldelse af en iøvrigt sød og skøn pige ? 

Du har tidligere ytret din negative mening om Barbie.... skal du give dit negative besyv med i alt hvad der bliver skrevet om hende ? 

Jeg har haft en vagt med hende, og hun er sød og venlig over for alle mænd som besøger hende.

Det virker sq lidt ‘småt’ og bittert at du fortsætter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Hedensted skrev, for 22 timer siden:

men godt at se vi alle har forskellige oplevelser 

Nemmerlig....som kunde har vi jo alle forskellige oplevelser, gode som mindre gode samt nogle helt ude i hegnet....og der kommer diverse anmeldelses forum's til sin ret, om det er trustpilot eller lign uafhængig af område, her skulle de individuelle ærlige oplevelser gerne beskrives...keep the god work m8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 16/3/2019 at 11:12:

Hvorfor lave et negativt indlæg på en ellers super fon anmeldelse af en iøvrigt sød og skøn pige ? 

Du har tidligere ytret din negative mening om Barbie.... skal du give dit negative besyv med i alt hvad der bliver skrevet om hende ? 

Jeg har haft en vagt med hende, og hun er sød og venlig over for alle mænd som besøger hende.

Det virker sq lidt ‘småt’ og bittert at du fortsætter.

Beklager hvis den ikke faldt i din smag. 

Men da min anmeldelse er gammel og folk  har pludselig kun positivt at sige om hende, så valgte jeg at kommentere. 

Måske var det et hint om at at man kan læse flere anmeldelser om pigerne ikke kun denne tråd. 

Nogle piger linker til en masse anmeldelser i deres annonce, og det er selvfølgelig kun de gode oplevelser de links henviser til. 

Så er det vel okey at skrive en kommentar som jeg gjorde. Dette er et forum hvor vi snakker om vores oplevelser og ikke kun et forum som farver skyerne lyserøde :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 16/3/2019 at 11:40:

Nemmerlig....som kunde har vi jo alle forskellige oplevelser, gode som mindre gode samt nogle helt ude i hegnet....og der kommer diverse anmeldelses forum's til sin ret, om det er trustpilot eller lign uafhængig af område, her skulle de individuelle ærlige oplevelser gerne beskrives...keep the god work m8

Jeg kan ikke være mere enig :) 

dette forum er vel til at give et indblik i hinandens oplevelser, gode som dårlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...