Hop til indhold

Recommended Posts

Navnet passer rigtig godt til denne skønhed. Hun er vild på flere måder. Vild i sengen, vildt flot, vildt sød og helt vild sexet.

Der er ikke noget link da annoncen ikke er aktiv mere.

Efter at have læst Anna's annonce, måtte jeg bare få en aftale med hende. Så jeg skrev hende en mail et par uger før hun kom til Odense. Hun svarede hurtig og efter nogle mails frem og tilbage aftalte vi en tid, som så skulle bekræftes på telefon på selve dagen. Da det endelig blev tid til at bekræfte var der ingen aftale. Men Anna var utrolig sød og venlig og beklagede meget misforståelsen. Heldigvis kunne hun godt presse en ny tid ind.

Vel ankommet til den aftalte adresse kom denne skønhed ned og åbnede, jeg er ikke i tvivl om at billederne er ægte, og jeg var solgt lige fra starten. En rigtig flot petit pige, med efter min smag en perfekt krop.

Vi kom op på værelset og tøjet røg af. Jeg vil ikke kommentere på selve agten, men hun sutter som en drøm og tager den hele vejen. Det er til dato den bedste gfe oplevelse jeg har haft. 

Der var god tid hele vejen, og Anna var meget på og tændt. Hun gav flere gange udtryk for at hun også nød det, både verbalt og med små klynk når jeg ramte de rigtige steder. 

Jeg havde bestilt 30 min. og var ude efter godt 45 min. med et kæmpe smil og en oplevelse jeg ikke vil være foruden. Nu godt en uge efter, er jeg stadig helt høj, og kan ikke vente på at hun måske kommer tilbage.

Gentagelse? 100% om jeg så skal køre langt efter det.

Det blev godt nok lidt langt, men jeg kan ikke finde ord nok til at beskrive denne utrolige og helt igennem fantastiske flotte pige.

Anna mange tak, for en uforglemmelig oplevelse, som jeg håber vi kan gentage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...