Hop til indhold
cmyk

Verdens bedste domina

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt verdens bedste domina Jasmin i banegårdsgade, århus https://annoncelight.dk/showad/263161

Jasmin er indlevende, gudesmuk, engleblid, hård som bare... Men bedst af det hele er, at hun kun skal have nogle få stikord for at kunne læse en mand og indrette seancen, så man bliver 100% tilfredsstillet. Når det så er sket, er der også tid til en lille snak om forløbet. Den eneste mistress jeg fremover vil gå til.

Den varmeste anbefaling.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Fed reklame fra en ny bruger . 

 

Velkommen til Jasmin her på Eroguide . 

 

 

giphy.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Hvem der er verdens bedste Domina det afhænger af den enkelte, den der er bedst for den ene er ikke nødvendigvis den bedste for den anden. Inden for denne verden er det helt afgørende at den rette kemi er tilstede og at man  kan komminikere  med hinanden. Tillid og kendskab er noget der opbygges over tid og ikke kun efter et enkelt besøg. Efter 30 år i dette univers har jeg fundet den bedste for mig, det er efterhånden blevet til mange besøg, og det bliver sidste stop på en lang rejse, kan ikke længere tænke mig at tage andre steder hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Flax skrev, for 57 minutter siden:

Hvem der er verdens bedste Domina det afhænger af den enkelte, den der er bedst for den ene er ikke nødvendigvis den bedste for den anden. Inden for denne verden er det helt afgørende at den rette kemi er tilstede og at man  kan komminikere  med hinanden. Tillid og kendskab er noget der opbygges over tid og ikke kun efter et enkelt besøg. Efter 30 år i dette univers har jeg fundet den bedste for mig, det er efterhånden blevet til mange besøg, og det bliver sidste stop på en lang rejse, kan ikke længere tænke mig at tage andre steder hen.

Helt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Nu handler denne tråd jo nok ikke så meget om hvem der er verdens bedste domina , men om at Jasmin lige så sit snit til at få lidt gratis reklame .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 15.3.2019 at 22:44:

Fed reklame fra en ny bruger . 

 

Velkommen til Jasmin her på Eroguide . 

 

 

giphy.gif

Ups da da. Så fik man da nok lige en over nakken af BM29. Jeg kan forstå, at man som ny bruger ikke må komme med en anbefaling, som man føler for, uden blive mistroet. 
Jeg kan sige, at jeg ved mit sidste besøg hos Jasmin blev så begejstret for besøget, at jeg følte en lyst til at anbefale hende herinde, da jeg selv har haft fornøjelse af at læse anbefalinger her - det er også på den måde, jeg har fundet Jasmin. Jeg må da også indrømme, at jeg ikke har prøvet alle dominaer i verden, så selvfølgelig var det da noget af en påstand, jeg kom med der. Ikke desto mindre er hun den bedste i min verden i øjeblikket og vil formentlig også være det fremover. Jeg er da fuldstændig enig med Flax i hans betragtninger. Men jeg troede det gjaldt om at komme med din subjektive anmeldelse/anbefaling - og dette var så min.

Da jeg meldte mig til på eroguide for at kunne skrive min anmeldelse, var det også min tanke at anmelde LadyGitte i Kolding, som også er en fantastisk domina og en meget livsklog kvinde, jeg har haft fornøjelsen af at møde. Men det må jeg så hellere afholde mig fra for ikke at støde BM29 og andre ligesindede mistroiske MEDLEMMER. Faktisk er dette så det sidste I hører fra mig. Eroguide.dk er åbenbart ikke et sted, hvor man byder nye medlemmer velkommen istedet for at mistro deres anmeldelser - jeg har godt lagt mærke til, at mange kun er interesserede i, hvor store patterne er, og hvor meget det koster at kramme dem.

Tak for denne gang - det blev et kort visit.
Held og lykke med negative anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
cmyk skrev, den 13.3.2019 at 11:42:

Jeg har lige besøgt verdens bedste domina Jasmin i banegårdsgade, århus https://annoncelight.dk/showad/263161

Jasmin er indlevende, gudesmuk, engleblid, hård som bare... Men bedst af det hele er, at hun kun skal have nogle få stikord for at kunne læse en mand og indrette seancen, så man bliver 100% tilfredsstillet. Når det så er sket, er der også tid til en lille snak om forløbet. Den eneste mistress jeg fremover vil gå til.

Den varmeste anbefaling.

 

Hun ligner da en trans.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig cmyk´s bemærkninger.  Der er andre dominaer i verden; har ikke prøvet alle, men Jasmine kan sit kram. Jeg kommer igen og igen hos Jasmine, har faktisk en aftale igen onsdag. Hun er bare dejlig.

Og ja, jeg skriver HUN. Det har jeg 100 % belæg for, af diskretionshensyn kan jeg ikke afsløre hvordan jeg ved det, men Jasmine er absolut kvinde. Ked af at nogen gang på gang skal stille spørgsmål, ikke kun om Jasmine, men også flere andre GP-er. i min verden er det ikke fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, 1 time siden:

Hun ligner da en trans.

Den slag påstande bør ikke stå udokumenteret.

Det er direkte ondt at skriv det hvis grundlaget for påstanden kun er nogle fotos i en annonce på annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Mit indlæg i denne tråd var af generel karakter, jeg kommer ikke med anbefalinger netop af den grund at nogen altid skal stille spørgsmålstegn ved sandfærdigheden, eller mene det er reklame. Vi har  nok hver især vores favoritter, og jeg kunne også godt komme med en god anbefaling, men når man ser hvordan det ofte går i dette forum, ja så mister man lysten. Det er da rigtigt at nogen har oprettet falske  profiler for at give sig selv reklame, men dem er EG gode til at finde og så får det jo også konsekvenser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
enemasub skrev, for 5 timer siden:

 Så trænger du til nye briller...... eller har du et alternativt motiv for at skrive sådan

 

Som minimum må hun da kunne betegnes som maskulin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...