Hop til indhold
Guest Quickdraw84

Leela - Cassiopeiastars

Recommended Posts

Guest Quickdraw84

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at hører om der er nogen herinde der har haft mulighed for at besøge Leela

 

Synes hun ser fantastisk ud, har en stor svaghed når det kommer til "Chokolade", og vil gerne hører om der en nogen der har lyst til at fortælle lidt om deres oplevlse.

Vil indrømme at jeg synes hun ser for godt ud til at det kan være sandt.

Kan I hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Har du mødt hende? Hendes billeder er ægte, har skrevet lidt frem og tilbage med hende på whatsapp, men hun tager sørme også høje priser. Ved ikke om det er det værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest covfefe

Jeg har været der for et par timer siden (hendes vagt er stadig i gang). Dette var en af de bedre blowjobs i mit liv. Risiko for gentagelse klart over 100%. Jeg må også indrømme et stor svaghed til "Chokolade",  og at min egen erfaring er ofte forskellig fra hvad jeg læste foran her (min egen erfaring er typisk mod den negative side). Bare for at være opmærksom at: My mileage usually varies and so might yours.

Redigeret af covfefe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo
covfefe skrev, for 10 timer siden:

Jeg har været der for et par timer siden (hendes vagt er stadig i gang). Dette var en af de bedre blowjobs i mit liv. Risiko for gentagelse klart over 100%. Jeg må også indrømme et stor svaghed til "Chokolade",  og at min egen erfaring er ofte forskellig fra hvad jeg læste foran her (min egen erfaring er typisk mod den negative side). Bare for at være opmærksom at: My mileage usually varies and so might yours.

Lyder godt! Hvad gjorde den til en af de bedre i dit liv, hvis man må spørge og du har lyst til at gå i detaljer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RicardoEverhardo skrev, for 15 minutter siden:

Lyder godt! Hvad gjorde den til en af de bedre i dit liv, hvis man må spørge og du har lyst til at gå i detaljer? 

Jeg siddet også spændt her og lurer på oplevelsen.... Hvis altså du deler... 

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest covfefe
DFyr_36 skrev, for 16 timer siden:

Jeg siddet også spændt her og lurer på oplevelsen.... Hvis altså du deler... 

/DFyr_36

Min egen erfaring er: mørke piger fra syd for ækvator bare kender deres kram, og Leela er ingen undtagelse fra reglen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest covfefe
RicardoEverhardo skrev, for 16 timer siden:

Lyder godt! Hvad gjorde den til en af de bedre i dit liv, hvis man må spørge og du har lyst til at gå i detaljer? 

Jeg har lyst, men .. ingen rigtige detaljer, af gode grunde. Leela ved simpelthen hvordan man skal behandle en gammel hvid mand (50+). She saved my day.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...