Hop til indhold

Recommended Posts

Hei! Som nylig oppført medlem har jeg et spørsmål til de med mer erfaring... Nå har jeg brukt noe tid på å lese tidligere anmeldelser for thaipige, uten egentlig å ha funnet noe klart svar på hvem jeg bør besøke for dette. Jeg skal tilbringe 14 timer i bil på fredag, og kommer til å kjøre fra Horsens til Hirtshals på vei tilbake til Norge. Da kunne det passe godt med en times kyndig massage og en blowjob (gjerne med CIM). Finnes det noen gode råd til en reisende "fjeldabe"? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThomasNorge skrev, for 4 minutter siden:

Hei! Som nylig oppført medlem har jeg et spørsmål til de med mer erfaring... Nå har jeg brukt noe tid på å lese tidligere anmeldelser for thaipige, uten egentlig å ha funnet noe klart svar på hvem jeg bør besøke for dette. Jeg skal tilbringe 14 timer i bil på fredag, og kommer til å kjøre fra Horsens til Hirtshals på vei tilbake til Norge. Da kunne det passe godt med en times kyndig massage og en blowjob (gjerne med CIM). Finnes det noen gode råd til en reisende "fjeldabe"? ;)

14 timer i bil  :-o !! Ja så trænger du sgu til et pitstop eller 2......God fornøjelse med hvad du så end hitter på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 19 timer siden:

14 timer i bil  :-o !! Ja så trænger du sgu til et pitstop eller 2......God fornøjelse med hvad du så end hitter på.

Det blir nok et pitstop eller to ja... ;)

maxmuld skrev, for 10 timer siden:

Takker for forslag - så kommer det nok en rapport om det blir besøk! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsøkte å få kontakt med Anni med først to SMS og så et forsøk på å ringe - uten resultat. Endte opp med en visitt hos Darin i Randers i stedet, og har lagt igjen min varmeste anbefaling av henne i hennes anmeldelsestråd... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...