Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre,,,

Efter at ha gået og været lidt små syg og lidt halv liderlig og lidt forvirret bla. fordi jeg ikke ønsker at besøge alt for mange GP ere jeg skal jo gemme lidt af krudtet til næste FKK tur,,håber IKKE at Rejse læser med herinde ligenu for nu har jeg altså kommet til at gå på jagt ,,,,igen 

Denne gang her havde jeg skrevet lidt med en anden GP ,men bla pga problemer med mulig dobbelt booking,og ikke troværdig tele dame,så blev mit valg egentlig meget simpelt,,,at gå med et af de sikreste kort ,som aldrig har skuffet mig,,nemlig Tina Thai ,dette besøg foregik i går.

Der er jo skrevet stolpe op og ned omkring hende og det meste ganske rigtigt og dejlig læsning,,,,i går var mit besøg med hende dog noget anderledes derfor jeg vælger at dele denne enestående oplevelse med jer andre venner og brødre herinde...

Den allerstørste forskel fra mine andre besøg var at Tina havde en lille plan med mig ,ikke noget jeg havde luret på forhånd.I dag skulle jeg altså lige prøve hendes Tantra skills :)

TINA´S Tantra :             

Jeg ligger mig på maven på Tinas opfordring.Hun starter stille og roligt med at berøre mit hoved og ryg,skulder lænd og numse.Bare stille og rolige lange blide strøg.Det er vildt dejligt og ligger bare og nyder og tager imod.LIge pludselig mærker jeg et eller andet som blir trukket ned over mit hovedet,,,det er vildt overraskende,,pirrende ,gør også en lille smule ondt men på den rigtig gode måde.Aner ikke hvad det lige er som lige nu foregår.Tina fortsætter med at pirre mig med den ene hånd som er fri og den anden hvor hun holder sin nye bedste ven.Fuck det er helt ubeskriveligt hvordan denne følelse er,,kan bedst beskrives som at det løber koldt ned ad ryggen på mig hver gang hun presser den ned over mit hovedet.Hun bruger den også på resten af kroppen,og især på mine baller gir det den forventede effekt,,mit lem blir stenhårdt og jeg skal virkelig tage mig sammen for ikke at gå ud af mit gode skind.

Endelig efter laaaang tid og godt pirret får jeg lov til at vende mig om.Nu ser jeg for første gang Tinas nye legetøj.Kan ikke sådan rigtig beskrive den ,men måske hvis man har en hårbørste så er der bare knapt så mange tænder på denne her og de der er er noget længere,der er 2 størrelser de små er måske 5 cm. og de store måske det dobbelte.Hun er rigtig god til at variere både med lette tryk ,lettere snurren og små prik,min pung og pik blir heller ikke skånet.Min brystkasse tager bare så meget imod denne nye teasing form....

Har før prøvet og nydt tantra men det var udelukkende hænder,,dette her er altså toppen af poppen,,især når den blir brugt af kyndige hænder og altså den følelse når den blir presset godt ned over hovedet,,det er helt ubeskriveligt dejligt.

Til jer brødre som kender Tina og ved hvad hun står for så giv jer selv en dejlig forårsgave og besøg Tina og kræv at i for samme pirrende behandling som jeg fik.

Resten af scenen foregik med det sædvanlige TOP BJ,lidt ride og fræk 69ér.Der var også lige tid til at jeg fik lov at prøve " teaseren" på Tina,,

Jeg fik lov til at få en super lækker mega,og Tina havde lovet mig ikke at søge mod badeværelset ,ved enden ,hun holdte sit ord og hun brugte længere tid på at lege med min sperm både på pik skaft og nosserne,,,Tina sluger IKKE,,det var nøjagtigt hvad hun sagde til mig den frækkert,,hun har sgu også humor den unge dame, helt fint for mig ,jeg fik lokket hende til at komme op og snave lidt til sidst og hun smagte meget blandet men mest godt af,salt,sukker og lidt tissekone en helt fin afslutning,af en pige som virkelig har overrasket mig posetivt

Tusinde tak Tina fordi du bare er så sød ,dejlig utrolig fræk og mega smuk og indlevende når vi er sammen.Du har en stor stjerne hos mig efter i går.Jeg blir simpelthen nød ti at komme retur snart til en ny gang pirrende omgang,,det er bare en mega fed opvarmning til resten af timen.

Med dette så vælger jeg at træde lidt i baggrunden og lade de yngre kræfter komme til,,

næste gang i hører fra mig blir nok fra Frankfurt jeg skal jo nok selvsagt besøge Tina et par gange mere ,men det vælger jeg nok at beholde for mig selv,,dog er jeg ret sikker på at de næste besøg er meget lig denne her noget unikke.

Eneste lidt negative var at da jeg skulle hjem så da jeg skulle ha den ene strømpe på så fik jeg et hold i ryggen og måtte ligge mig ned som en anden flodhest ,,der trådte den omsorgsfulde Tina til,hjalp mig med både sokker bukser underdrenge og resten af tøjet,,,Jeg fik 2 panodiler hun var skrækslagen men fortalte hende at det ikke var hendes skyld jeg lavede lidt ryg øvelser og kom til sidst på benene igen,,og kunne lige slæbe mig ud til bilen igen.

Har skrevet til Tina idag og sagt at jeg har det bedre igen ,og hun blev både glad og lettet.

Tina er for mig en ener,,,der ER simpelthen ikke nogen som hende som yder sådan en TOP service ,bare smilende grinende hele vejen.

Tina fortalte mig at hun sagtens kan klare flere besøg i løbet af dagen så kan kun anbefale hende ,gutter i vil ikke fortryde et besøg hos hende ......Nye som gamle gæster

Til jer som ikke har besøgt hende så gør lige jer selv den tjeneste at prøv et frækt møde med hende.Til gamle kunder så holder hun 100 % hele vejen hjem og prøv lige hendes Magic Tantra med hendes nye bedste ven "teaseren"

peace   Hunter

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Namnamtk skrev, for 8 timer siden:

link?

 

Er det virkelig det eneste ord du kan komme i tanker om efter så spændende læsning?

Tak for endnu en fin beretning, nu skal det vist snart være med hende Tina. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 timer siden:

Hej brødre,,,

Efter at ha gået og været lidt små syg og lidt halv liderlig og lidt forvirret bla. fordi jeg ikke ønsker at besøge alt for mange GP ere jeg skal jo gemme lidt af krudtet til næste FKK tur,,håber IKKE at Rejse læser med herinde ligenu for nu har jeg altså kommet til at gå på jagt ,,,,igen 

Denne gang her havde jeg skrevet lidt med en anden GP ,men bla pga problemer med mulig dobbelt booking,og ikke troværdig tele dame,så blev mit valg egentlig meget simpelt,,,at gå med et af de sikreste kort ,som aldrig har skuffet mig,,nemlig Tina Thai ,dette besøg foregik i går.

Der er jo skrevet stolpe op og ned omkring hende og det meste ganske rigtigt og dejlig læsning,,,,i går var mit besøg med hende dog noget anderledes derfor jeg vælger at dele denne enestående oplevelse med jer andre venner og brødre herinde...

Den allerstørste forskel fra mine andre besøg var at Tina havde en lille plan med mig ,ikke noget jeg havde luret på forhånd.I dag skulle jeg altså lige prøve hendes Tantra skills :)

TINA´S Tantra :             

Jeg ligger mig på maven på Tinas opfordring.Hun starter stille og roligt med at berøre mit hoved og ryg,skulder lænd og numse.Bare stille og rolige lange blide strøg.Det er vildt dejligt og ligger bare og nyder og tager imod.LIge pludselig mærker jeg et eller andet som blir trukket ned over mit hovedet,,,det er vildt overraskende,,pirrende ,gør også en lille smule ondt men på den rigtig gode måde.Aner ikke hvad det lige er som lige nu foregår.Tina fortsætter med at pirre mig med den ene hånd som er fri og den anden hvor hun holder sin nye bedste ven.Fuck det er helt ubeskriveligt hvordan denne følelse er,,kan bedst beskrives som at det løber koldt ned ad ryggen på mig hver gang hun presser den ned over mit hovedet.Hun bruger den også på resten af kroppen,og især på mine baller gir det den forventede effekt,,mit lem blir stenhårdt og jeg skal virkelig tage mig sammen for ikke at gå ud af mit gode skind.

Endelig efter laaaang tid og godt pirret får jeg lov til at vende mig om.Nu ser jeg for første gang Tinas nye legetøj.Kan ikke sådan rigtig beskrive den ,men måske hvis man har en hårbørste så er der bare knapt så mange tænder på denne her og de der er er noget længere,der er 2 størrelser de små er måske 5 cm. og de store måske det dobbelte.Hun er rigtig god til at variere både med lette tryk ,lettere snurren og små prik,min pung og pik blir heller ikke skånet.Min brystkasse tager bare så meget imod denne nye teasing form....

Har før prøvet og nydt tantra men det var udelukkende hænder,,dette her er altså toppen af poppen,,især når den blir brugt af kyndige hænder og altså den følelse når den blir presset godt ned over hovedet,,det er helt ubeskriveligt dejligt.

Til jer brødre som kender Tina og ved hvad hun står for så giv jer selv en dejlig forårsgave og besøg Tina og kræv at i for samme pirrende behandling som jeg fik.

Resten af scenen foregik med det sædvanlige TOP BJ,lidt ride og fræk 69ér.Der var også lige tid til at jeg fik lov at prøve " teaseren" på Tina,,

Jeg fik lov til at få en super lækker mega,og Tina havde lovet mig ikke at søge mod badeværelset ,ved enden ,hun holdte sit ord og hun brugte længere tid på at lege med min sperm både på pik skaft og nosserne,,,Tina sluger IKKE,,det var nøjagtigt hvad hun sagde til mig den frækkert,,hun har sgu også humor den unge dame, helt fint for mig ,jeg fik lokket hende til at komme op og snave lidt til sidst og hun smagte meget blandet men mest godt af,salt,sukker og lidt tissekone en helt fin afslutning,af en pige som virkelig har overrasket mig posetivt

Tusinde tak Tina fordi du bare er så sød ,dejlig utrolig fræk og mega smuk og indlevende når vi er sammen.Du har en stor stjerne hos mig efter i går.Jeg blir simpelthen nød ti at komme retur snart til en ny gang pirrende omgang,,det er bare en mega fed opvarmning til resten af timen.

Med dette så vælger jeg at træde lidt i baggrunden og lade de yngre kræfter komme til,,

næste gang i hører fra mig blir nok fra Frankfurt jeg skal jo nok selvsagt besøge Tina et par gange mere ,men det vælger jeg nok at beholde for mig selv,,dog er jeg ret sikker på at de næste besøg er meget lig denne her noget unikke.

Eneste lidt negative var at da jeg skulle hjem så da jeg skulle ha den ene strømpe på så fik jeg et hold i ryggen og måtte ligge mig ned som en anden flodhest ,,der trådte den omsorgsfulde Tina til,hjalp mig med både sokker bukser underdrenge og resten af tøjet,,,Jeg fik 2 panodiler hun var skrækslagen men fortalte hende at det ikke var hendes skyld jeg lavede lidt ryg øvelser og kom til sidst på benene igen,,og kunne lige slæbe mig ud til bilen igen.

Har skrevet til Tina idag og sagt at jeg har det bedre igen ,og hun blev både glad og lettet.

Tina er for mig en ener,,,der ER simpelthen ikke nogen som hende som yder sådan en TOP service ,bare smilende grinende hele vejen.

Tina fortalte mig at hun sagtens kan klare flere besøg i løbet af dagen så kan kun anbefale hende ,gutter i vil ikke fortryde et besøg hos hende ......Nye som gamle gæster

Til jer som ikke har besøgt hende så gør lige jer selv den tjeneste at prøv et frækt møde med hende.Til gamle kunder så holder hun 100 % hele vejen hjem og prøv lige hendes Magic Tantra med hendes nye bedste ven "teaseren"

peace   Hunter

 

 

 

 

 

 

Enig hun er verdens klasse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey @Hunting for beaver  

Tak for god og humoristisk anmeldelse skrevet med stor indlevelse. 

Dejligt at høre fra dig igen herinde. Rart at du er kommet dig så meget  over Nicole, at du igen har huseret i Valby-området. Du mødte ikke Eron -ha ha ha.

Kan se at du planlæggger pause. Det må også være svært med alle os fans;)

Men lur mig med din impulsivitet hører vi sgu nok snart fra dig igen ven  

Miller’s

Del dette indlæg


Link til indlæg

jov jov jov ,,,, @Miller's Crossing jeg havde egentlig tænkt mig at tage en længere skrive pause herindefra,men savner sgu bla. dig og dine spøjse kommentar,,,

nu må vi lige se ,,,indtil nu så har jeg et standpunkt indtil jer tager et nyt ,,er ikke låst mere sådan impulsiv agtigt,,,

Iøvrigt så var jeg bare så tæt på at besøge din fortrukne Opgang ,men havde jo glemt skærmen "cykelhjelmen",og skal sku ikke ha noget kastet i hovedet fra en håndværker ,ha ha ha

Min simple plan var at gå fra sted til sted og så lige lure om det nu også kunne være rigtigt med så mange skønheder på et og samme sted ,,,også at det er lidt blandet nationaliteter ,,fx polsk,tjekkisk,oma.,,,,ME LIKEYB);):rolleyes::P

Du må helst ikke nævne hende min veninde fra Polen <3,det magter jeg ikke ligenu ,,mine følelser du ved :wub:men planen er da at gøre som du har fortalt mig,skal nok bare lige drikke lidt mod til, kunne lige se mig på mine  knæ,med en rose i munden,2 fyldte champagneglas et på hver balle,jeg bliver sidende sådan indtil hun har bundet begge glas;) og på vejen op igen,,,,av min ryg,,ha ha   Konklusion : Jeg er nok en håbløs romantiker ,har alle de gode rare ting i hovedet ,men får dem sjældent udført IRL,,,

Hold jer muntre 

P.S. ,,,,glæder mig som et lille barn til dit næste skriv ,,stikord 2 unge tøser,,,

P.P.S.   Mille jeg er rigtig glad for at ha mødt dig ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan Vildsvin hyle? Dette her kan !!!

var forbi til 30 min fuld fart, og man kan nå meget med denne en’ner på en halv time. Hvis man er til en smuk thai kysse pige med dybt Blow og skønne bryster - er der fuld gevinst. 

Auuuuuuuuu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Tina for første gang i går men er ikke helt så positiv som andre. 

Bestilte 30 min FS som Tina fik tilrettelagt, så det blev 25 min massage, som jeg ikke havde bedt om men som dog var rigtig god, afsluttet med et blow. Inden hun nåede dertil spurgte jeg, om jeg måtte slikke hende, som jeg var blevet lovet via SMS.  "det kan du gøre næste gang du besøger mig" sagde hun. Kunne fornemme på hende, at hun var blevet revet godt og grundigt rundt inden mit besøg. Så det blev 30 min FS uden kys og uden at jeg så hende mis. Det var rutine og business, følte jeg. 

Hun er sød og har humor ja, men er også på grænsen til at være lidt for selvfed. Fortalte stolt om alle de faste kunder hun har, og at hun har aftaler alle timer i løbet af en vagt. I et andet indlæg var der en som skrev, at hun manglede kunder i butikken. Det gør hun næppe.

Det første jeg så da hun åbnede døren var hendes fødder. Og lige der troede jeg, at jeg havde lavet aftale med ladyboy. Aldrig har jeg set så store fødder på en Thaipige. 

Hun taler overraskende godt dansk, men for mig forsvinder dermed også lidt af charmen og det søde, som jeg forbinder med asiatiske piger. 

Overvejer at prøve hende en gang til hvor jeg ikke lader mig styre af hendes planlagte program men i stedet selv tager styringen. For mig og min økonomi er et sådan besøg lidt af en udskrivning, Så bliver irriteret når man efterfølgende står med en lidt flad fornemmelse, som man desværre for ofte gør. Det havde jeg bare ikke forventet med netop det besøg i går. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Carsten kok kan ikke genkende din beskrivelse af Tina. Jeg har været hos Tina flere gange og syntes hun er en helt unik oplevelse. Har faktisk været hos hende i dag. Hun leverer altid en rigtig god og intensiv. Hun giver fantastiske blows. Hun er nærværende og man føler sig meget priviligeret i hendes nærvær. Jeg syntes, kun det er dejligt, at hun taler godt dansk. Og til sidst, så har hun atypisk for en thai gode store naturlige bryster. 

jeg tilslutter mig koret af alle de helt igennem fantastiske anmeldelser af hende. Kommer bestemt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun været hos Tina en gang men det bliver ikke sidste gang - hvis jeg skal afgøre det :)

hun var sød, lækker, imødekommende og jeg syntes det var en lækker time i hendes selskab. Jeg fik hvad jeg kom efter...:)

@carstenkok - det er altos en god ide (selv om  det virker akavet - at tale igennem hvad man gerne vil i den tid man har bestilt). Jeg er sommetider gået igen når de sagde nejtak til eksempelvis tungekys - det er jo helt fair - for begge parter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@CarstenKok

Jeg er HELT enig mht hendes fødder. Er glad for at jeg først bemærkede det da jeg skulle gå.

Ja, hun er sød og har en god humor og fedt at man kan tale dansk.

Jeg havde booket 1 time et par dage i forvejen. Ringede og sms’ede 5 inden ank, dog uden svar.

Efter 10 min tog jeg chancen og gik til døren. Blev lukket ind af en ældre thai, Tina var lige optaget (dbl booking:()

Så måtte vente 15 minutter. Da vi var færdige, sagde hun 1200... havde kun været der i 45 minutter.. Gad ikke bævle for 200, meeeeen jeg kommer ikke igen...

Ja og så var det jeg så fødderne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fornylig besøgt Tina for anden gang og fik igen perfekt behandling, massere af kys og kærlighed, hun har afvist mig mange gange for ikke at dobbeltbooke, jeg har haft svært ved at få en aftale da jeg typisk gør det lige når jeg har lyst og ikke planlægger, så dobbeltbooking oplevelse undrer mig!

 

Vi aftalte fra start hvordan det skulle gå og da jeg havde 10 minutter tilbage lod hun mig da selv bestemme om jeg ville knalde mere, have massage eller nå et bad, hun grinte bare og sagde det var op til mig, men at det sluttede om 10 min. For der kom en ny 15 min. Efter min sluttid tid.

 

God humor og ingen selvhøjtidelighed overfor mig, jeg er småforelsket :wub: og tænker på hende dagligt, håber at nå og se hende inden hun smutter på ferie det meste af april, men tvivler desværre på jeg når det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner :)

Som trådstarter så synes jeg at det er på sin plads lige at kommentere lidt på denne tråd her,,,

Hvorfor ødelægge en ellers hyggelig og fin tråd om en rigtig dejlig pige,som virkelig nyder at please og yde sit bedste HVER GANG hun får besøg af en af os brødre.

Ud fra et par tidligere indlæg virker det nu desværre mere som om man går efter manden og IKKE bolden:wacko:

Tina er IKKE en lille nips ,som jeg allerede har beskrevet i en anden tråd ,hun er desuden et menneske med rigtige følelser IKKE bare en robot som man ellers bare kan gøre med hvad man selv forventer.Når dette er sagt så ER Tina utrolig sympatisk,sjov og gir for de fleste gentlemen en TOP TOP service,og spørger altid ind til hvad man ønsker,,,hvis man så ikke magter at lukke den aftale og vælge at være passiv,ja så kan det jo sagtens gå lidt den forkerte vej i forhold til ens egne forventninger inden mødet,,,desværre  men at ligefrem give pigen skylden det er ikke helt fair,der skal jo 2 til en god tango og det ved de fleste godt,,,

Hvis Tina kigger med herinde så er hun helt sikkert rigtig ked af det lige nu,og vil helt sikkert håbe at folk gik DIREKTE til hende først og tage snakken istedet for at gå offentligt ud og skrive noget så nedladende omkring fødder,,for fanden da det er vel ikke fødderne som du skal kneppe( undskyld sproget !!! ),nogle er rødhårede ,andre har briller ,eller store næser ja vi er da heldigvis ikke alle ens,vi skal være her allesammen og kan da som minimum tale ordentligt til og omkring andre.

Dette er sagt ud fra min EGEN personlige mening ,,andre kan sagtens være både enige eller det modsatte,men nøglen til at få et godt besøg hos Tina og de fleste andre GP`ere iøvrigt er jo at tale pænt og opføre sig ordentligt,hvis man fx ikke er tilfreds med noget fx udseende så vælg dog at gå igen istedet for at lede efter de negative ting som der vel altid kan findes både fra os besøgende og dem vi besøger,,

prisen er iøvrigt 1200 kr for 45 min.,men hvis man ikke engang gider at læse annoncen før et besøg ,ja så blir det jo noget op ad bakken,,,,

Jeg kan se at langt de fleste har fået rigtig gode oplevelser med Tina men selvfølgelig kan det jo ikke undgås at der engang imellem kommer et par mindre gode,det har vi allesammen jo prøvet med div andre GP, mon ikke Tina forstår og ikke blir alt for ked af dette,som ikke er særlig behagelig for nogen som helst.og slet ikke pigen det hører jo desværre nogen gange med til gamet.

Tina gir virkelig meget af sig selv med mig,derfor kommer jeg igen og igen,ved så ikke om jeg bare er skide heldig HVER GANG jeg besøger hende ,det kan da godt være at jeg bare er født under en heldig stjerne,jeg er ellers ikke specialt heldig i livet sådan generelt set,,,bare ærlig snak.

Hold jer muntre venner og tænk posetivt så kommer man bare så meget længere 

mvh Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

prisen er iøvrigt 1200 kr for 45 min.,men hvis man ikke engang gider at læse annoncen før et besøg ,ja så blir det jo noget op ad bakken,,,,

Det er nu ikke den pris der står i hendes annonce. Der står 1 time 1200, og 45 min. 1000 kr. (Hvis ret skal være ret <_<)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 16 minutter siden:

Det er nu ikke den pris der står i hendes annonce. Der står 1 time 1200, og 45 min. 1000 kr. (Hvis ret skal være ret <_<)

Ja for sørensen da også ,,,Godt spottet @Thai-fan72 my mistake,,lettere pinligt,især fordi jeg faktisk havde læst annoncen den anden dag,,dog nok UDEN mine læse briller tydeligvis,;),men med humor kommer man længst der går jo ikke noget fra mig ved at undskylde for min egen tossestreger,,skriv en PM til mig så gir jeg en kop kaffe en dag ved lejlighed,vi har jo tydeligvis indtil flere af de samme interesser ud fra dit nickname,ha ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Hunting for beaver skrev, for 12 timer siden:

Ja for sørensen da også ,,,Godt spottet @Thai-fan72 my mistake,,lettere pinligt,især fordi jeg faktisk havde læst annoncen den anden dag,,dog nok UDEN mine læse briller tydeligvis,;),men med humor kommer man længst der går jo ikke noget fra mig ved at undskylde for min egen tossestreger,,skriv en PM til mig så gir jeg en kop kaffe en dag ved lejlighed,vi har jo tydeligvis indtil flere af de samme interesser ud fra dit nickname,ha ha ha 

Det kan tydeligvis ske for selv den bedste, Bæver-jæger. ;)

Ja det har vi, men jeg er håbløst bagefter, på min “to-do liste”, ift. dig. :razz: Det er håbløst mange dejlige piger der burde have et visit. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 17.3.2019 at 18:51:

at folk gik DIREKTE til hende først og tage snakken istedet for at gå offentligt ud

Jeg troede at dette forum var til for at dele oplevelser og erfaring. For nogen er det ultra vigtigt at det ikke er store fødder, rødt hår osv.
Jeg læser det ikke som en nedgørelse af pigen (som du vist meget tydeligt er fan af) Jeg læser det som en oplysning, altså netop det som dette forum bruges til.

ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sølvpik skrev, for 4 timer siden:

Jeg troede at dette forum var til for at dele oplevelser og erfaring. For nogen er det ultra vigtigt at det ikke er store fødder, rødt hår osv.
Jeg læser det ikke som en nedgørelse af pigen (som du vist meget tydeligt er fan af) Jeg læser det som en oplysning, altså netop det som dette forum bruges til.

ik?

Jo - jeg synes du har ret.

Det er sikkert vigtigt for nogen hvor store fødderne er og for dem er det en god oplysning.

Jeg er også fan af Tina efter mit første besøg ved hende - og jeg tænkte ikke over at fødderne evt. skulle være store.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 17.3.2019 at 18:51:

Hej venner :)

Som trådstarter så synes jeg at det er på sin plads lige at kommentere lidt på denne tråd her,,,

Hvorfor ødelægge en ellers hyggelig og fin tråd om en rigtig dejlig pige,som virkelig nyder at please og yde sit bedste HVER GANG hun får besøg af en af os brødre.

Ud fra et par tidligere indlæg virker det nu desværre mere som om man går efter manden og IKKE bolden:wacko:

Tina er IKKE en lille nips ,som jeg allerede har beskrevet i en anden tråd ,hun er desuden et menneske med rigtige følelser IKKE bare en robot som man ellers bare kan gøre med hvad man selv forventer.Når dette er sagt så ER Tina utrolig sympatisk,sjov og gir for de fleste gentlemen en TOP TOP service,og spørger altid ind til hvad man ønsker,,,hvis man så ikke magter at lukke den aftale og vælge at være passiv,ja så kan det jo sagtens gå lidt den forkerte vej i forhold til ens egne forventninger inden mødet,,,desværre  men at ligefrem give pigen skylden det er ikke helt fair,der skal jo 2 til en god tango og det ved de fleste godt,,,

Hvis Tina kigger med herinde så er hun helt sikkert rigtig ked af det lige nu,og vil helt sikkert håbe at folk gik DIREKTE til hende først og tage snakken istedet for at gå offentligt ud og skrive noget så nedladende omkring fødder,,for fanden da det er vel ikke fødderne som du skal kneppe( undskyld sproget !!! ),nogle er rødhårede ,andre har briller ,eller store næser ja vi er da heldigvis ikke alle ens,vi skal være her allesammen og kan da som minimum tale ordentligt til og omkring andre.

Dette er sagt ud fra min EGEN personlige mening ,,andre kan sagtens være både enige eller det modsatte,men nøglen til at få et godt besøg hos Tina og de fleste andre GP`ere iøvrigt er jo at tale pænt og opføre sig ordentligt,hvis man fx ikke er tilfreds med noget fx udseende så vælg dog at gå igen istedet for at lede efter de negative ting som der vel altid kan findes både fra os besøgende og dem vi besøger,,

prisen er iøvrigt 1200 kr for 45 min.,men hvis man ikke engang gider at læse annoncen før et besøg ,ja så blir det jo noget op ad bakken,,,,

Jeg kan se at langt de fleste har fået rigtig gode oplevelser med Tina men selvfølgelig kan det jo ikke undgås at der engang imellem kommer et par mindre gode,det har vi allesammen jo prøvet med div andre GP, mon ikke Tina forstår og ikke blir alt for ked af dette,som ikke er særlig behagelig for nogen som helst.og slet ikke pigen det hører jo desværre nogen gange med til gamet.

Tina gir virkelig meget af sig selv med mig,derfor kommer jeg igen og igen,ved så ikke om jeg bare er skide heldig HVER GANG jeg besøger hende ,det kan da godt være at jeg bare er født under en heldig stjerne,jeg er ellers ikke specialt heldig i livet sådan generelt set,,,bare ærlig snak.

Hold jer muntre venner og tænk posetivt så kommer man bare så meget længere 

mvh Hunter

Lad os holde hende hemmelig og nyde hende selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...