Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Gade79

Har været ved apo I Vejle I dag fik massage af beer . Pæne lokaler.  Beer er go til massage . Super frik pige . Fik body to body . Fik super BF.  FIK LOV AT KOMME HENDE I munden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finansmanden skrev, for 32 minutter siden:

Kan man lokke hende til sex uden?

Mit råd er at aflægge hende besøg, det vil du ikke fortryde 

Så kan du helt sikkert få oplysninger om ydelserne....

Redigeret af Olddick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 2 timer siden:

Hun siger: "GFE".

Har det noget på sig?

https://annoncelight.dk/showad/267215

 

Ja. Det må betegnes som det tætteste man kommer GF, uden det er det. 
Du får en forrygende oplevelse, men forvent ikke en ung stram thaikrop - men det fremgår også af hendes retvisende fotos. Til gengæld er den blød og meget varm. Som før skrevet har jeg aldrig mødt et menneske med så varme hænder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig fik jeg tid til at besøge Beer igen, hun er nu en ener. Gensynsglæden var stor så akten tog ikke så længe :oops:. Men pyt, så var der tid til en dejlig massage og lidt hygge snak. Som altid, en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 18/3/2019 at 08:28:

Ja. Det må betegnes som det tætteste man kommer GF, uden det er det. 
Du får en forrygende oplevelse, men forvent ikke en ung stram thaikrop - men det fremgår også af hendes retvisende fotos. Til gengæld er den blød og meget varm. Som før skrevet har jeg aldrig mødt et menneske med så varme hænder. 

Enig I at man ikke skal forvente en ung stram pige. MEN sjældent har en lille kone type med frue røv, løst maveskind og hænge patter givet så hed sex. Hun sutter og rider som var det hendes sidste chance for at få pik hver gang man besøger hende. Helt sikkert den bedste men ikke den kønneste knallert i Vejle PT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...