Hop til indhold
Guest Massage lærling

Q 45 massoer Randers

Recommended Posts

Guest Massage lærling

Så fik jeg meldt mig ind. Så her er lige en beretning om mit seneste besøg hos Q45. Hun burde måske hedde Q først i halvtredserne.  Hun har jo været i gamet nogle år. Men man skifter jo ikke navn fordi må bliver et par år ældre . Hun er en rigtig sød pige.  Meget naturlig dansk kvinde på under 75 kg. Jeg vil tro Jeg har besøgt hende på den anden side af 10 gange og altid fået en super behandling. Nu er hun jo ikke GP men man kan godt lokke en guffer eller en hånd trold ud af hende. Det er muligt nogle med det rette udstyr kan få lokket mere ud af hende. Nu er jeg en hvid mand med en helt almindelig diller, men hvis man er sort og har udstyret i orden er det muligt hun kan lokkes til mere. Når jeg besøger hende er det primære at få fjernet spændinger i nakken (Jeg lider rigtig meget af hovedpine). Hvorfor så lige en anmeldelse af hende efter dette besøg ? Da massagen var ved at være slut kom vi til at tale om hvem der masserer masssagepigen. Det fik jeg så lov til at prøve.  Det var lækkert at bruge de samme tricks som hun bruger. Hun har det altid lige med at skulle røre ved pik og nosser selv om man kun skal have massage.  Så nu tog jeg hævn, så efter hun havde fået en god gang massage bliv hun finger kneppet så meget hun fik en ordentlig sprøjte orgasme. Fuck jeg var stolt af mig selv.

Mange tak for et par hyggelige timer. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Massage lærling

Da jeg er ny herinde vil jeg gerne undskylde jeg starter en ny tråd med Q45. Det jeg skrev med hun kunne lokkes til mere var min fantasi.  Jeg beklager at jeg ikke skrev det første gang. Nu håber jeg ikke jeg har skabt nogle plage ånder for Q45. Hun er "kun" massør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massage lærling skrev, for 2 timer siden:

Da jeg er ny herinde vil jeg gerne undskylde jeg starter en ny tråd med Q45. Det jeg skrev med hun kunne lokkes til mere var min fantasi.  Jeg beklager at jeg ikke skrev det første gang. Nu håber jeg ikke jeg har skabt nogle plage ånder for Q45. Hun er "kun" massør. 

Og du er endnu "kun" lærling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773

Mht røverhistorier, så er du da vist udlært.

Har din mor ikke lært dig, at man ikke må lyve?:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...