Hop til indhold

Overskriften på næste ulæste tråd i bund af skærm

Featured Replies

Skrevet

Blev overskriften på næste ulæste tråd ikke også vist i bunden af skærmen (PC)?  Jeg ved det ikke, men synes bare det ser anderledes ud nu.

image.png.d14c2c065605e3599ef5eb418300f4cf.png

Skrevet

Skal det forståes sådan at du mener linket konstant er synligt nede i hjørnet, så man hele tiden har adgang til det. Uanset hvor langt man har scrollet på siden?

Skrevet
Maya Kathrine skrev, for 6 minutter siden:

Skal det forståes sådan at du mener linket konstant er synligt nede i hjørnet, så man hele tiden har adgang til det. Uanset hvor langt man har scrollet på siden?

Nej. Jeg mener bare at kunne huske at der ud over "NÆSTE ULÆST TRÅD" også blev vist overskriften på tråden ala dette:

image.png.68e478a1af16c4e2487cd2812be3855c.png

Men jeg kan jo huske forkert, måske det var et andet site.

Skrevet

Nu forstår jeg, og du har ret, da jeg kan se i kodehistorikken at det ser ud til at være fjernet fra basis-skabelonen af dem vi har købt forummet af, som har udsendt opdateringen vi lige har lagt ind.

Jeg vil snakke med @Administrator om vi skal arbejde på at få den tilbage igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.