posten 27 Skrevet 12. Marts, 2019 (edited) Hej har nogle mødt denne pige ? https://sugardaters.dk/show?alias=GingerChristine Hun virker sød .men ved ikke hvor seriøs og real hun er .. Har skrevet sammen med hende og set billeder Redigeret 12. Marts, 2019 af posten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 335 Skrevet 13. Marts, 2019 Jeg har også snakket med hende. Men der går for lang tid i mellem og så virker det som om hun taber tråden. Lidt umuligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
posten 27 Skrevet 13. Marts, 2019 Oki det er lidt samme opfattelse jeg har . Hvis det er hende på billedet er hun sød . Kan også være hun drukner i beskeder ..eller har gang i 40 af gangen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 335 Skrevet 13. Marts, 2019 Ikke helt. Jeg fik hende på snap. Men glemmer også at svare der. Rykkede på sd og der var svaret jps det gør jeg med det samme. Skete aldrig noget. Jeg opgav 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg