Hop til indhold
Filosoffen

Mit første forsøg med thaimassage

Recommended Posts

Efter at jeg havde fulgt lidt med i nærværende forum, var jeg blevet interesseret i hvad en thaimassage egentlig gik ud på.

Ved en gennemlæsning af de seneste mange anmeldelser mv. havde jeg udset mig Sawadee Thai Massage

Uden at ringe og bestille tid i forvejen, hoppede jeg i bilen og kørte til Hvidovre.

Sawadee holder til i kælderen i denne ejendom. Man går ind langs siden af huset, således at man kommer om til kældernedgangen på bagsiden af huset. Døren stod på klem, og da jeg skulle til at plante min pegefinger på den trådløse dørklokkeknap på døren, blev døren åbnet af en nydelig middelaldrene thaikvinde som straks bød mig velkommen og lukkede mig ind. Jeg formodede at denne person var stedets "leder".

Lige inden for døren er der en "reception" med et tilhørende sofa-arrangement. Jeg blev henvist til at tage plads i sofaen og blev udspurgt om der var noget specielt jeg kunne tænke mig. Jeg fik fremstammet noget alá "What do you offer?", hvilket fik hende til at stikke mig et menukort, som jeg så begyndte at studere nærmere.

Samtidig med at jeg studerede kortet, forklarede hun, at hun lige blev nød til at går og jeg skulle snakke med "the girls". Straks efter kom en sød ung thaipige i en lille lårkort sort kjole ud fra et bagvedliggende lokale med en balje alá en opvaskebakke med vand i, en lille kop med noget mystisk substans i, samt et lille håndklæde. Hun beordrede mig til at sætte mig ned i sofaen (hvilket jeg ikke havde gjort endnu pga. min forfjamskethed), og derefter begyndte hun at tage mine sko og strømper af. Fødderne kom ned i baljen og så blev de ellers skrubbet med den mystiske substans fra den lille kop, som nu viste sig at være en form for slibe-creme/sæbe. Næææ, hvor dejligt tænkte jeg :)

Efter aftørring af fødderne, blev jeg, barfodet og med mine sko i hånden, ledt ind ad en lille gang til et lokale hvori der stod to brikse (man kan se dem på billederne i deres galleri på hjemmesiden). Alt virkede fint og rent, og pyntet fint op. Ja, man kan åbenbart noget helt specielt som thai mht. at pyntet op.

Pigen spurgte herefter, om jeg havde besluttet mig, samtidig med at hun gjorde briksen længst inde i lokalet klar, dvs. fjernede blomster, folde håndklæde ud mv. Og da alt var nyt for mig, så tænkte jeg, at jeg skulle have det "bedste af det bedste", og bestilte derfor det dyreste på kortet: Body2Body i en time. Jeg ville ikke spørge om "ekstra", da jeg endnu ikke viste, om jeg ville gå "hele vejen". Men med en body2body måtte det da i øvrigt være en ekstraordinær oplevelse alene i sig selv.

Ok, det bliver 800 sagde hun og fortalte, at jeg skulle tage tøjet af og ligge mig klar på briksen. Jeg gav hende pengene og hun forlod herefter lokalet (og lukkede døren efter sig). Jeg smed tøjet og lagde mig på briksen og ventede... og ventede... og ventede... Ja, der gik nok ikke længere end et par minutter, men ventetiden når man ligger med røven bar på en massagebriks og store forventninger er altså helt urimelig meget meget lang ;) Det skal i øvrigt siges, at temperaturen er god høj, så man ligger på ingen måde og fryser.

Pigen kom ind og som det første satte hun lidt musik på. Ikke noget specielt thai-musik, bare almindeligt slow-move amerikansk/europæisk pop-musik.

Derefter begyndte hun at massere mit ene ben (uden olie). Første læggen, derefter lår osv. og efterfølgende det andet ben, ryggen, skuldre og nakke. Jeg fornemmede bestemt, at hun havde en vis erfaring med fysiologisk massage, men dog ikke på fysioterapeut-niveau. Ikke desto mindre, så var det yderst dejligt, at få masseret mine mange myoser ud af kroppen. Efter lidt tid med denne massage uden olie, kom olien i spil. Jeg blev smurt ind og massageret "nedefra", dvs. fødderne/benene først og derefter baller, ryg, skuldre osv. Da hun tog ballerne, blev de "interessante" områder kun ganske svagt berørt, men manddommen blev da noget interesseret.

Da hun kom til skuldrene, gik hun om foran hovedgæret på briksen og lænede sig ind over mig. Dvs. hendes skød og lår var nu meget tæt på mit hoved samt at mine hænder lå således at berøringer af hende lår var uundgåeligt! Jeg havde aldrig nogensinde tidligere berørt en thaipiges lår, og jeg må da indrømme, at den følelse var yderst dejlig. Mine hænder begyndte efter kort tid at kærtegne disse yderst bløde og fine lårbasser. De begyndte da også at gå lidt på "opdagelse", men hver gang de kom tæt på de "interessante" områder, så skulle pigen - ganske tilfældigt - lige flytte på sig.

Efter lidt tid, så kravlede hun om på briksen, således at hun kunne komme til at massere min ryg ved at køre hænderne ned langs ad den. Dvs. jeg lå på maven med hovedet nedad i briksen, samtidig med at hendes skød nu nærmest hvilede oven på mit baghoved. Meget interessant. Hun hoppede ned igen, og fortsatte ellers med at massere forskellige steder.

På et tidspunkt lå jeg bare med lukkede øjne og nød virkelig massagen og blev mere og mere afslappet. Selvfølgelig var tankerne om "ekstra" der stadig, og en vis begejstring kunne da også stadig svagt spores. Mens jeg lå der og slappede af, stoppede pigen kortvarigt med massere mig, og jeg kunne svagt høre, at noget tøj blev taget af. Pyha, tænkte jeg, nu går det løs :)

Ekstra olie blev tilført, og så hoppe hun ellers op på briksen og begyndte at massere. Og denne gang var det ikke bare med hænderne. Nu blev hele hendes dejlige krop taget i brug. Bryster (desværre med silikone), arme, ben, fødder, baller, mis osv. blev brugt i alle mulige og umulige stillinger oven på mig, mens jeg lå på maven og ganske passivt kunne følge slagets gang i et spejl på væggen. Specielt da hun sætter sig overskrævs på min numse med hendes front mod mine fødder, og begynder køre hendes numse op ad min numse og op over min læn og ryg, var det en ganske fantastisk oplevelse. Hun kunne på den måde lægge ekstra vægt i trykket på min læn og ryk og derved gøre massagen ekstra dyb, hvilket virkelig løsnede op i specielt min læn. Og når det foregår ved hjælp af en nøgen kvindenumse som glider rundt i olie på min krop, ja, så kan det jo ikke være meget bedre :D

Efter et stykke tid i denne - for mig - passive tilstand, blev jeg vendt om. Og straks blev min begejstrede manddom iagttaget. Hun forsøgte at massere videre, men blev ved med at kigge på den og efter et lille stykke tid kigge hun på mig og sagde "uhhh, very big.." og tog let fat i den. Jeg smilede tilbage og sagde, at jeg forsøgte på at gøre den mindre, og at den forhåbentlig ikke var for stor. Hun grinte og sagde at min far måtte være en gavmild mand, hvilket jeg anerkendte og sagde at min far også måtte være en stor mand, hvilket fik hende til at grine endnu mere.

Hun fortsatte nu massagen, og nu hvor jeg var blevet vendt om og havde armene fri, kunne mine hænder virkelig gå på opdagelse. Massagen gik nu mere og mere over i en form for kopslig nærkontakt og kærtegn hvilket var meget erotisk og ekstatisk. Tilsidst endte hun i mellem mine ben, hvor min manddom og området omkring fik ekstra meget "massage". Ikke nogen deciderede seksuel massage, man bare berøringer af yderst sensuel karakter. Samtidighed med kiggede hun op på mig, med nærmest bedene øjne. Hmmm, tænkte jeg og undrede mig over hvorledes "ekstra" ydelser bliver bragt på banen på et thaisted. Efter et stykke tid med disse berøringer og bedende øjne, kunne jeg ikke længere holde mig tilbage, og spurgte direkte om der var mulighed for "ekstra". Hvilket fik hende til at lyse op i et stort smil og sagde "You want bom bom?" Og efter at have læst i dette forum, viste jeg jo godt hvad dette betød og spurgte om prisen. Yderligere 700 sagde hun. Hvilket jeg - i den tilstand - ikke kunne gøre andet end at acceptere lige på stedet.

Hun skulle have betaling, hvilket betød, at vi begge måtte hoppe ned af briksen og jeg måtte hen og rode i tøjet efter penge. Hun fik penge og gik derefter ud af lokalet med pengene og for at hente kondom. Ja ja, tænkte jeg, det havde jeg også læst om her på forummet, så jeg kunne jo ikke tillade mig at forvente andet.

Jeg lagde mig tilbage på briksen og endnu engang lå jeg der med store forventninger. Men denne var det med røven nedad og en ganske store legemsdel opad.

Hun kom efter laaaang tid tilbage. Sådan føltes det, men der var nok kun gået ca. 1 minut. Hun hoppede op til mig, og vi kunne nu fortsætte hvor vi slap. Mere nus og små forsigtige kys, dog ingen tunge. Hun vente sig om, således vi lå i 69, og begyndte at behandle mit manddomsområde med sensuelle berøringer, kærtegn osv. Her blev der også kysset lidt og brugt tunge, men kun til og med op ad skaftet, idet kondomet jo endnu ikke var på.

Imens var jeg fuldt optaget af, at undersøge hvorledes en thaipige ser ud forneden. Hun var meget berøringsvenlig, og jeg fik lov til at massere hende der hvor pigerne nu kan lide det, både med fingre og tunge, samtidig med, at jeg også fik lov til at smutte en finger eller to indenfor. Det virkede til, at det var noget hun kunne bruge. Efter noget tid på denne måde, begyndte hendes lår og underliv at ryste, samtidig med at hun gav nogle ganske unormale lyde fra sig ;) Kort efter trak hun sig væk fra mit ansigt, vendte sig om og hoppede op min manddom. Og jeg smilede stort, og tænke he he min første thai 8-)

Derefter fulgte en ganske veludført ridetur, med dertil hørende variationer. Først sad hun ret op og ned, hvor jeg havde frit udsyn til det en kvinde nu er udstyret med fra naturens side. Derefter lagde hun sig ned oven på mig, hvor nusseriet kunne sættes op i 5. gear.

Tilsidst blev der afsluttet med en god doggy - dvs. sådan som jeg plejer. Hmm, jeg kommer til at tænke på, om dette i øvrigt er stillingen de fleste mænd foretrækker at afslutte med, eller er det bare er mig?

Nå, tilbage til historien :-)

Efter en god og intens gang frem og tilbage, måtte der ske det som naturen foreskriver. Jeg kom. Suk. Denne følelse... denne orgasme... ja, denne tilstand er ganske ubeskriveligt! Jeg tror, at hvis kvinder kunne opleve dette, så ville de bedre forstå hvorfor mænd er så optaget af at tænke på sex hele tiden.

Vi faldt sammen på briksen, med mig inden i hende. Jeg kyssede hende og hviskede et forsigtigt tak (gør alle i andre også dette efter kampen?), hvilket fik hende til at smile og takke mig. Jeg spurgte først nu om hvad hun hed, og hun sagde Lily. Dejligt navn, jeg spurgte om hun også hed det på thai, hvilket hun bekræftede. Derefter begyndte jeg forsigtigt til at gøre anløb til at trække mig ud, hvilket fik hende til at klemme sammen, og sagde, at det måtte jeg ikke. Jeg brummede, "Oh no, I am stuck", hvilket fik hende til at grine. Sådan lå vi vel i 5-10 minutters tid, og nød hinanden og små-snakkede, imens jeg langsom blev mindre og mindre inde i hende. Tilsidst begyndte min arm at sove, og jeg blev nød til at flytte mig. Forsigtigt gled jeg ud, med hendes hånd om kondomet. Hun tog det op og så undersøgende på det og sagde "Next time we make babyes". Skræmt som jeg var, svarede jeg, at jeg det havde jeg da så sandelig ikke havde råd. Det vil jo betyde, at jeg skulle indgå i en 18-års afdragsordningen som denne "ydelse" ville koste :lol: Hun grinte, og spurgte om jeg havde lyst til at tage et bad med hende. Dumt spørgsmål.

Vi trippede ud til badeværelse, hvilket betød vi skulle igennem "receptionen". Jeg kunne se, at et par sko nu stod ved sofaen, og derved kunne regne ud, at der måtte være andre gæster. Inden vi nåede helt ud til badeværelse, kom de andre piger ud fra køkkenet (som ligger lige ved siden af badeværelset) og snakke og lave sjov. Da det foregik på thai, forstod jeg ikke en klap, men formodede at det var helt normalt blandt thaier.

Ude i badeværelset blev der vasket og ordnet. Lily ville gerne give mig en ekstra hånd-omgang i badet (uden beregning tror jeg), men det afviste jeg, da jeg allerede følte mig tilpas "behandlet" og ikke ville "presse citronen". Imens vi var i badet, kom en anden pige ud og skulle på toilettet og i bad. Jeg går ud fra, at hun havde været i gang med den anden gæst. Men jeg fik da lige et glimt af hende uden tøjet på, inden jeg venligt blev ledt ud af badeværelse og direkte i receptionen. Jeg havde ikke fået mit håndklæde ordentlig om mig, så på et tidspunkt stod jeg splitter kong hans i deres reception, hvilket fik pigerne i køkkenet til at kommentere - det gav i hvert fald en livlig aktivitet derude, men igen på thai ;-)

Tilbage i lokalet. På med tøjet. Pænt farvel, hvor alle pigerne kom ud. Meget fint, og meget venligt og kom snart igen.

Jeg må blankt erkende, at det har været en super oplevelse. Jeg kan nu forstå hvorfor thaimassage er SÅ populært. Thaipiger som sådan er ikke noget specielt. Det der gør det hele så godt og vidunderligt er kombinationen af den almindelige velvære i form af god massage og så den sensuelle og seksuelle nydelse i form af "ekstra"-ydelserne.

Simpelthen genialt!

Hvorfor kan de danske bordeller ikke udbyde samme koncept?

PS. Jeg havde egentligt lovet mig selv, at jeg ikke ville lave anmeldelser med "saftige" detaljer, men jeg har erkendt og givet efter overfor hvad det er husarerne gerne vil have ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du beskrive Lily :P

Jeg går ud fra, at du mener hendes fysiske fremtræden.

Uha, det er lidt svært for mig. Jeg er jo ny i thai-verdenen. I øjeblikket er alle asiatiske kvinder for mig mere eller mindre ens :roll:

Jeg vil tro, at hun er i sted i midt-tyverne. Slank, men ikke tynd. F.eks. fine kvindelige former/timeglas-figur. Standard thai-pige-højde, hvilket jeg skulle mene er ca. 160 cm og en vurderet vægt på ca. 50 kg. Dette er CIRKA! Desværre med nogle hårde silikone-bryster(dårlig plastikkirugi), men faktisk så er det i forbindelse med den fysiologiske massage en fordel. Ansigtet er pænt - lidt hen af skuespilleren Tia Carrere, feminint med høje kindben, men stadig et thai-pige-ansigt. Hun var/er glatbarberet (hvis der er nogle der har interesse for dette).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Filosof

Særdeles spændende læsning :)

En helt særlig kvalitet ved din anmeldelse, er din formidable evne til at skrive en lang anmeldelse, på en sådan måde at læseren, kun venter på hvad der står i næste og næste afsnit igen, uden på nogen måde at få lyst til at springe et eneste ord over.

Jeg kan også skrive langt, men har vænnet mig til at skrive en lille vejledning i at komme til kernen, kunne springe det udenoms over - det har du helt klart intet behov for at gøre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv tak, Filosof, så har mit virke ikke været forgæves. Jeg har ikke selv været der siden sensommeren, men stedet ser ud til at holde standarden. Godt for Sawadee – og godt for mange andre :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der for nylig. Først den obligtoriske fodvask, og blev derefter iført et par tøfler og var lige ved at skride på det glatte flisegulv. Så pas på! Havde bestilt en halv times oliemassage med happy ending, men pigen, Bozi kaldte hun sig, var meget insisterende på opsalg, hvilket jeg afslog. Alt i alt en middelmådig oplevelse, pigen var sød men jeg har ikke lyst til at opsøge stedet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
:D Kan kun genkende historien som noget jeg har prøvet samme sted med flere af pigerne. Cake, Nancy og Lilly, der alle er helt vilde og yderst kundevenlige. Cake har jeg prøvet for nylig og hun har store lækre bryster og går gerne hele vejen. Jeg plejer dog kun at give 1200 for hele pakken, når jeg bestiller med det samme for 1 times fornøjelser, der dog ofte også bliver længere end 1 time på stedet. Har også prøvet en ny ung pige med meget små bryster, som jeg dog ikke husker navnet på og hun er total horny at være sammen med og får kraftige orgasmer undervejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Next time we make babyes! Tænk dig godt om for jeg har fået oplyst af en af de andre piger på stedet, at der er et par af pigerne, som har en sygdom de ikke lige kan komme af med. Hun vil ikke sige, hvad de fejler så mon ikke det er hiv eller herpes!

Behold nu det gummi på :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man jo liiiige passe på, at man ikke kommer til at sprede rygter.

Det er da mit indtryk, at pigerne hos Sawadee altid bruger gummi. Det kunne da være rigtig rart, at høre hvilken pige der mener at andre piger fejler noget, som man ikke lige kan komme af med i en fart. Jeg taler rigtigt pænt med mamasan, så jeg tør godt spørge hende, om der evt. skulle være noget om snakken.

Men vi må have fisken på disken. Ellers bliver dette her jo bare en kedelig rygte kampagne, som måske kan ødelægge en, i mine øjne, fornuftig forretning.

Og nej. Jeg har ingen interesser i butikken. Bliver bare lidt ked af det når den slags rygter kommer på bordet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Next time we make babyes! Tænk dig godt om for jeg har fået oplyst af en af de andre piger på stedet, at der er et par af pigerne, som har en sygdom de ikke lige kan komme af med. Hun vil ikke sige, hvad de fejler så mon ikke det er hiv eller herpes!

Behold nu det gummi på :roll:

Det er så noget du har fået at vide efter du skrev nedenstående?

Thaielsker

Re: Sawadee i Hvidovre

Tilmeldt: 14. okt 2012, 15:16

Indlæg: 9

Besøgte for et stykke tid siden Kage eller Cake, hvor jeg skulle have en gang oliemassage. Hun tog selv sin top af og sikke nogle lækre bryster jeg også måtte kramme. Der gik heller ikke lang tid førend hun gik i gang med kalorius lidt hårdt men super godt og så kom rutinespørgsmålet om jeg kunne tænke mig lidt mere, hvilket var meget svært at sige nej til. Gav 1000 oveni for fuld pakke og så fik hun ellers pik så hun vred sig og kom flere gange. Hun er godt nok en frækkert men har haft noget svært ved at lave en ny aftale med hende så ved ikke om hun stadig er der. Glemte lige at hun giver superfransk uden og det kan hun virkelig godt finde ud af, he he

/quote]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Behold nu det gummi på :roll:

Kan ikke være mere enig. Og bare rolig - hun lavede bare sjov.

I øvrigt gør jeg det kun uden gummi, hvis jeg kender personen privat, og ved hvad vedkommende står for. Og i øvrigt er 100% sikker på, at vedkommende bruger prævention, idet jeg pt. IKKE skal stå med noget ansvar for nogle børn :?

Mht. dine spekulationer om sygdom , så vil jeg sige, at der jo altid er den risiko, at en pige har et eller andet. Dette gælder ALLE steder - thai-steder som danske. Og det er jo netop derfor, at man ALTID bør bruge gummi sådanne steder.

Jeg synes derfor ikke, at man skal være specielt mere bekymret ved at gå til Sawadee, som til andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er Lily ny hos Sawadee? kommer der rimelig tit, men har ikke været der de sidste 3uger, Og dejligt hvis der er kommet nye piger...

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Lily ny hos Sawadee? kommer der rimelig tit, men har ikke været der de sidste 3uger, Og dejligt hvis der er kommet nye piger...

Jeg må være dig svar skyldig. Det er jo mit første besøg på et thai-sted ;)

Du kan eventuelt prøve at stille dit spørgsmål i Efterlysnings-forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til et nyt univers, Filosof. Og husk nu: det er meget svært at få nogen returbillet. Jeg ved ikke en gang hvis der findes nogen vej tilbage.smileys-police-412092.gif

I begyndelsen syntes jeg som dig; at thaipiger som sådan ikke var noget specielt. At det mer drejede sig om kombinationen: stemning, sjov, pirrende, massage, ev. sex - ev. ikke sex, etc...

Jeg spurgte også de danske piger på diverse fora, hvis ikke denna kombination kunne lade sig gøre også på danske klinikker. Og fik svaret at det kunne det sagtens. Smid 1000 kr oveni, så skal du sagtens få massage også... efter sexen smileys-confused-768504.gif

Det er mange ting der skiller: f.eks. forståelsen for hvad seksuell spænding kan være; at måske ikke vide alt i forvejen. Og måden at køre sin business på. På den danske klinikk betaler jeg for tiden - skal vi snakke en halvtime, eller nusse, eller spise, eller knalde eller massere ..... ja så bliver det 1000 kr. Hvis jeg ikke vil have noget ekstra naturligtvis, som anal - ja så bliver det ekstra, oveni timpengen. Og jeg mener dette hårdt strukturerede menukortstænk ikke er for alle. Det er absolut ikke mig i hvert fald.

På thaiklinikken kigger jeg aldrig på noget menykort. Jeg tager en time massage, og så finder vi ud af noget undervejs.

Efterhånden er jeg desuden ikke blevet helt enig med mig selv vedrørende thaipiger. Jeg synes nok idag at thaipiger er specielle. Der findes noget ... levedygtigt over dem, som jeg synes er utroligt attraktivt. Man kan opleve densamme attraktive kraft også hos enkelte danske piger - ND being a shining example - men det er mer sjældent.

Og måske er det tilvænning, men mange af thaikvinderne er jo så smukke at det gør ondt.

Anime_Lisa_by_Xx62Alim26xX.jpg

Alt godt.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er Lily ny hos Sawadee? kommer der rimelig tit, men har ikke været der de sidste 3uger, Og dejligt hvis der er kommet nye piger...

Teerak

Jeg var forbi i går, og så to helt nye ansigter. Kender dog ikke deres navne, men de så da søde ud 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...