Hop til indhold
Hestendk

BT Leger agenter :)

Recommended Posts

https://www.bt.dk/nyheder/signe-fik-102-beskeder-paa-24-timer-sugardating-maend-er-klar-paa-hurtig-koebesex

Jeg havde faktisk en samtale med hende Signe18 (jeg mener dog hun hed signe19)

Efter at have skrevet lidt sammen hvor det faktisk er HENDE der opfordre til SEX for penge så melder hun ud at hun er under 18 og faktisk kun fylder 16 snart.
Jeg skriver til hende at hun så slet ikke bør være på siden og at det er ulovligt at tilbyde/give personer under 18 penge.
Og at jeg synes hun skulle overveje det hun havde gang i og komme tilbage når hun var +18 år

Jeg store fjols fik selvfølgeligt ikke trykket hurtigt nok på anmeld knappen--- for hun blokkerede mig.
Nu ved jeg at ejerne af sugardates kigger med herinde, men de kan evt. kontakte mig hvis de vil finde hendes kommunikation med mig.

Fair nok de vil se hvad SD er, men at åbenlyst prøve at få nogle til at tilbyde penge til personer under 18 det tror jeg faktisk er på kant med loven, da tilbudet kom fra dem af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

“Agent provocateur”, gad vide om fremgangsmåden er lovlig og kan bruges som bevis i en sag om påstået rufferi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Hestendk skrev, for 1 time siden:

https://www.bt.dk/nyheder/signe-fik-102-beskeder-paa-24-timer-sugardating-maend-er-klar-paa-hurtig-koebesex

Jeg havde faktisk en samtale med hende Signe18 (jeg mener dog hun hed signe19)

Efter at have skrevet lidt sammen hvor det faktisk er HENDE der opfordre til SEX for penge så melder hun ud at hun er under 18 og faktisk kun fylder 16 snart.
Jeg skriver til hende at hun så slet ikke bør være på siden og at det er ulovligt at tilbyde/give personer under 18 penge.
Og at jeg synes hun skulle overveje det hun havde gang i og komme tilbage når hun var +18 år

Jeg store fjols fik selvfølgeligt ikke trykket hurtigt nok på anmeld knappen--- for hun blokkerede mig.
Nu ved jeg at ejerne af sugardates kigger med herinde, men de kan evt. kontakte mig hvis de vil finde hendes kommunikation med mig.

Fair nok de vil se hvad SD er, men at åbenlyst prøve at få nogle til at tilbyde penge til personer under 18 det tror jeg faktisk er på kant med loven, da tilbudet kom fra dem af.

Jeg havde også kontakt med vedkommende - og ja Signe19 kaldte "hun" sig. Syntes den tekst vedkommende skrev var suspekt. 

Da jeg læste artiklen, fik jeg også en klar oplevelse af at de havde en agenda der handlede om at fremstille sugardating på en bestemt måde fremfor åbent at undersøge det. Journalistisk amatørisme.

Jeg bad om at se billede af vedkommende + viste mit eget, og skrev at det var for at se om der var gensidig tiltrækning. Så kan stolt sige at jeg ikke var en af dem der ukritisk hoppede på limpinden :-D

Redigeret af Sacrecoeur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ekstrabladet - og Eroguide - modtager begge penge fra GP, så nok nemmere at føre sag mod dem end mod sugardaters, der får sine penge fra mændene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hestendk skrev, Lige nu:

Det jo skræmmende at de i deres egen artikel ikke kan huske hvilket profilnavn de brugte :)
 

Totat ligegyldigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norsjællænder skrev, for 2 minutter siden:

Totat ligegyldigt 

Nej det er det faktisk ikke.
Hvis man skal overholde en vis Journalistisk standard så der stor forskel om det er Signe18 eller Signe19...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hestendk skrev, for 1 minut siden:

Nej det er det faktisk ikke.
Hvis man skal overholde en vis Journalistisk standard så der stor forskel om det er Signe18 eller Signe19...
 

Artiklen er helt ok

Det er jo en præcis beskrivelse af hvad der foregår

Prøv at forholde dig til indholdet og ikke til en eventuel skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
norsjællænder skrev, for 1 minut siden:

Artiklen er helt ok

Det er jo en præcis beskrivelse af hvad der foregår

Prøv at forholde dig til indholdet og ikke til en eventuel skrivefejl

De glemmer så da at fortælle at de faktisk bagefter skriver at personen kun er 15 snart fylder 16...

Mon det er fordi de fleste frarådede hende at være på SD ?

Artiklen er journalistisk makværk når de undlader disse ting.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norsjællænder skrev, for 5 minutter siden:

Prøv at forholde dig til indholdet og ikke til en eventuel skrivefejl

Journalister kritiseres tit og ofte for ikke et være i stand til at citere deres kilder korrekt.

Her har vi så en journalist som end ikke evner at citere sig selv korrekt

I min verden er det ikke befordrende for hverken seriøsitet eller troværdighed.

Din

AM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 40 minutter siden:

“Agent provocateur”, gad vide om fremgangsmåden er lovlig og kan bruges som bevis i en sag om påstået rufferi?

Tjah....

Ganske tankevækkende, at historien optræder i netop BT.

Bladets chefredakør, Michael Dyrby, er - som det huskes - ikke er helt ukendt med kombinationen af sex og internet.

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/tv2-chef-faeldet-af-noegenbilleder/5820899

Jeres

AM

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det handler artiklen om hvad sugardaters.dk egentlig er, og det er hvad B.T. Junalist undersøger. Om metoden er fair eller ikke kan måske diskuteres. Ligesom det vel også kan diskuteres om det er en velskrevet artikel, og en dårlig overskrift?.

Det er ikke mændene som kunder -som det normalt er, eller damerne/pigerne som opretter annoncen. det egentlig bliver hængt ud. Eller for den sags skyld aldersgruppen.

Det fremgår jo tydeligt i artiklen, at ejer af Sugardaters.dk ikke mener det er en hjemmesider der fobinder Gp'er og kunder sammen, eller har noget med prostitusion.. Det er hvad B.T tvivler på og Junalisten fra B.T kan efter research skriver en artiklen hvor det fremgår at Junalisten kan dokumenter at 89% af indeholdet indenfor 24 timer handler om Prostitution.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen.

Jeg er glad for, at I har læst min artikel. I er trods alt dem, som jeg skriver om :-)

Et par hurtige svar:

- Det var et bevidst valg at skrive Signe19 og ikke Signe18 af hensyn til en anden potentiel historie. Det kunne give mig lidt længere tid med profilen, før den blev lukket, tænkte jeg. 

- Beskeden om, at 'jeg' var 16 var til en anden potentiel historie, men profilen blev hurtigt anmeldt, og derfor har den ikke modtaget andre beskeder. Og det er jo godt.

- Jeg registrerede godt din besked om, at 'jeg' burde vente og overveje, Hesten. Det skal du have ros for!  

- 'Undersøgelsen' bliver jo netop sat i gang, fordi en af ejerne i en tidligere artikel proklamerer, at der ikke er mange, der bruger det til rendyrket prostitution. Det vil jeg gerne undersøge, og en af måderne er at oprette en profil selv. Jeg er NATURLIGVIS godt klar over, at mange - sikkert flere af jer - bruger sugardating på den måde, som det er tiltænkt.

I er velkomne til at stille spørgsmål eller andet, hvis det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sebber Viser du ikke lige at din integritet som journalist er i orden og går efter ekstra bladet nu, de må være selvskrevne til dit "korstog"?

Redigeret af DETH
j til i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Sebber skrev, for 1 time siden:

Hej allesammen.

Jeg er glad for, at I har læst min artikel. I er trods alt dem, som jeg skriver om :-)

Et par hurtige svar:

- Det var et bevidst valg at skrive Signe19 og ikke Signe18 af hensyn til en anden potentiel historie. Det kunne give mig lidt længere tid med profilen, før den blev lukket, tænkte jeg. 

- Beskeden om, at 'jeg' var 16 var til en anden potentiel historie, men profilen blev hurtigt anmeldt, og derfor har den ikke modtaget andre beskeder. Og det er jo godt.

- Jeg registrerede godt din besked om, at 'jeg' burde vente og overveje, Hesten. Det skal du have ros for!  

- 'Undersøgelsen' bliver jo netop sat i gang, fordi en af ejerne i en tidligere artikel proklamerer, at der ikke er mange, der bruger det til rendyrket prostitution. Det vil jeg gerne undersøge, og en af måderne er at oprette en profil selv. Jeg er NATURLIGVIS godt klar over, at mange - sikkert flere af jer - bruger sugardating på den måde, som det er tiltænkt.

I er velkomne til at stille spørgsmål eller andet, hvis det er. 

Forstår ikke BTs tilgang. Det er jo ikke ulovligt at købe og sælge sex så længe pigen er fyldt 18. Og det bliver ikke ulovligt af, at der foregår under et dække, i dette tilfælde sugardating. 

Og det er heller ikke rufferi, sugardaters.dk svarer jo til de utallige sexannoncer og hjemmesider der har fandtes i årtier og som aldrig er blevet dømt for rufferi. 

Men det er måske ikke okay hvis nogen forsøger at fastholde at sugardating ikke er prostitution, for det er det i langt de fleste tilfælde, selv om der er mange grader af fænomenet. Og som BT vil kunne se på debatten her er det et synspunkt de fleste brugere på eroguide er enig i. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebber skrev, for 2 timer siden:

Hej allesammen.

Jeg er glad for, at I har læst min artikel. I er trods alt dem, som jeg skriver om :-)

Et par hurtige svar:

- Det var et bevidst valg at skrive Signe19 og ikke Signe18 af hensyn til en anden potentiel historie. Det kunne give mig lidt længere tid med profilen, før den blev lukket, tænkte jeg. 

- Beskeden om, at 'jeg' var 16 var til en anden potentiel historie, men profilen blev hurtigt anmeldt, og derfor har den ikke modtaget andre beskeder. Og det er jo godt.

- Jeg registrerede godt din besked om, at 'jeg' burde vente og overveje, Hesten. Det skal du have ros for!  

- 'Undersøgelsen' bliver jo netop sat i gang, fordi en af ejerne i en tidligere artikel proklamerer, at der ikke er mange, der bruger det til rendyrket prostitution. Det vil jeg gerne undersøge, og en af måderne er at oprette en profil selv. Jeg er NATURLIGVIS godt klar over, at mange - sikkert flere af jer - bruger sugardating på den måde, som det er tiltænkt.

I er velkomne til at stille spørgsmål eller andet, hvis det er. 

Sebbe den er jo helt galt at i skriver et andet brugernavn som faktisk er et Reelt brugernavn Signe18 findes og er mig bekendt en rigtig profil.
Derved lægger i det lidt i ordene over for artiklens læsere at Signe18 er en undercover profil hvilket det højest sandsynligt ikke er .
Dette Alene er et brud på de presseetiske regler og ville sagtens kunne påklages til Pressenævnet.

Hvis du godt er klar over at mange bruger siden som den er tiltænkt hvorfor nævner i så ikke dette ?
Det lyder lidt som om du taler med 2 tunger her...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lektion 1 på Medie og Journalisthøjskolen: "Hvis der ikke er en historie, må du skabe en selv". Og lur mig om det ikke er agurketider for mediebranchen. 

Sendefladen på TV2 News idag. Brexit og flere motorveje. Ved du hvad? Så vil jeg sq åz hellere høre om sugardating :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Alle ved at Sugardaters er et sted hvor man får sex for penge. - Prostitution med et lille tvist af virkeligheden, i den kontekst at hér kan man rent faktisk lige "godkende" hinanden og forventningsafstemme de ting der skal afstemmes. Hvilket er ren win/win... for det meste.

Procentsatsen af piger/kvinder med billeder der er enten fake eller slet ikke ligner/er taget for mange kilo siden, eller for mange år siden, er også meget lavere på Sugardaters.

Nu er jeg ikke rutineret, i den sans at have mange SB på mit CV, men dem jeg har haft relation til har stort set alle sammen, på nær en enkelt peget på kontanter som Sugar.

Så benægtelserne fra ejerne, er i mine øjne på linie med manden der står med bukserne nede i sit soveværelse, elskerinde står på alle 4 nøgen og er klar... konen kommer ind af døren, og manden siger "Jeg er ved at tage tøjet af fordi jeg vil vaske en kulørtvask" "Hovsa, hvem er det der står der på alle 4 ?

Bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 8 minutter siden:

Nu er jeg ikke rutineret, i den sans at have mange SB på mit CV, men dem jeg har haft relation til har stort set alle sammen, på nær en enkelt peget på kontanter som Sugar.

 

Det kunne måske skyldes, at du bevist søger de kvinder, som primært søger kontanter og ikke bekendtskaber.

Det er ikke nogen nyhed, der kræver graverjournalistik, at fastslå, at mænd er villige til at betale for sex.

Hvis BT for alvor ønskede at finde ud af, hvor meget "rigtig" prostitution, der er på SD, skulle de i stedet for havde oprettet en almindelig daddy-profil og have sendt besked til 100 babes med tilbud om fx 1.500 kr. for et lige-på knald uden formøde eller bare foto, hvor mange babes på SD ville så takke ja? Mit bud er under 10, men det får vi nok aldrig svaret på, fordi BT helt tydeligt synes, at deres mission er, at stemple alle SB som rigtige prostituerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 1 minut siden:

Det kunne måske skyldes, at du bevist søger de kvinder, som primært søger kontanter og ikke bekendtskaber.

Det er ikke nogen nyhed, der kræver graverjournalistik, at fastslå, at mænd er villige til at betale for sex.

Hvis BT for alvor ønskede at finde ud af, hvor meget "rigtig" prostitution, der er på SD, skulle de i stedet for havde oprettet en almindelig daddy-profil og have sendt besked til 100 babes med tilbud om fx 1.500 kr. for et lige-på knald uden formøde eller bare foto, hvor mange babes på SD ville så takke ja? Mit bud er under 10, men det får vi nok aldrig svaret på, fordi BT helt tydeligt synes, at deres mission er, at stemple alle SB som rigtige prostituerede.

Hvis du nu læste mit indlæg, ville du se at jeg ikke søger dem med kontanter... det er ud fra mine oplevelser med SB, hvor 80-90% af mine oplevelser er med kemi møde osv... og så vælges kontanter.... Jeg skriver/taler først sent i processen om Sugar...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 15 minutter siden:

Det kunne måske skyldes, at du bevist søger de kvinder, som primært søger kontanter og ikke bekendtskaber.

Det er ikke nogen nyhed, der kræver graverjournalistik, at fastslå, at mænd er villige til at betale for sex.

Hvis BT for alvor ønskede at finde ud af, hvor meget "rigtig" prostitution, der er på SD, skulle de i stedet for havde oprettet en almindelig daddy-profil og have sendt besked til 100 babes med tilbud om fx 1.500 kr. for et lige-på knald uden formøde eller bare foto, hvor mange babes på SD ville så takke ja? Mit bud er under 10, men det får vi nok aldrig svaret på, fordi BT helt tydeligt synes, at deres mission er, at stemple alle SB som rigtige prostituerede.

Ja du har helt ret..højest 10 ville skrive tilbage, fordi langt de fleste vil have meget mere for det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
youngatheart skrev, for 15 minutter siden:

Ja du har helt ret..højest 10 ville skrive tilbage, fordi langt de fleste vil have meget mere for det ;-)

Luksusluderne på Sugardating bilder sig ind de er på gulddating blandt budkrigerne;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Hey. 

Jeg er 49 og blev skilt for er par år siden. Jeg har haft et par gode oplevelser på SD, søde piger, og den ene var jeg i et kærestelignende forhold med i over et år. Så SD er helt ok med mig, SD er hvad det er.

Jeg har imidlertid droppet SD. Ikke for at være hellig, men fordi det simpelthen sagtens kan lade sig gøre at score et par våde trusser uden at der skal sugar på bordet.

Lige for tiden ser jeg en på 19 (som jeg tog mødommen på), en på 21 (flere gange om ugen), en på 23 (som bor 400 meter væk) og en 19-årig tøs, hvis herre befaler hende at betale mig for at kneppe hende (hun slipper med 100kr).

Jeg er selv nærmest målløs, for jeg er bare en relativt ordinær begyndende silverfox, som ovenikøbet vejer 20 kg for meget.

SD er fint, men lidt besværlig, dyrt og ødelæggende for pigerne - og det er det - men se jer om. Der er flere steder på nettet, hvor man med mindre flid end på SD kan finde nogle rigtig søde og dejlige piger, og hvor BT ikke ville kunne grave så meget som et gram smuds op, for de er bare helt almindeligt og gammeldags liderlige - som nogen unge kvinder nu heldigvis engang er - som værdsætter den ro og tålmodighed, der kommer med mænds alder.

Lige nu er jeg en heldig og lykkelig mand.

mvh. Liderbassen

Redigeret af Liderbasse
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 2 timer siden:

Der er flere steder på nettet, hvor man med mindre flid end på SD kan finde nogle rigtig søde og dejlige piger, og hvor BT ikke ville kunne grave så meget som et gram smuds op, for de er bare helt almindeligt og gammeldags liderlige - som nogen unge kvinder nu heldigvis engang er -

vil du fortælle hvad de steder hedder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...