Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også besøgt hende. Jeg kan bekræfte at billederne er at hende. Hun skriver 37 år, det vil jeg vove og påstå er korrekt. 

Hendes væremåde og personlighed falder lige i min smag. Venlig og humørfyldt, man bliver simpelthen i godt humør i hendes selskab. 

Omkring sex, så siger beskriver overskriften det ganske fint: naughty milf. Hun er i den grad uartig og hun ved hvordan man skal tilfredsstille en mand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 59 minutter siden:

mange nye brødre der anmelder positivt via "google translate"?? Eller ser jeg syner?

Reklame måske - tror du har ret...

men det virker :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har besøgte hende i sommers. Hun var ok, men ingen specielt. Hun var lidt træt og manglede lidt engagement. Jeg kommer ikke tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for 1 års tid siden og det er hende på billedet, dog en lidt yngre model såvidt jeg husker. 

Hun kyssede og var meget nærværende og har en giga røv:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis "giga røv" i denne sammenhæng betyder en lækker røv så er jeg enig - velskabt fast og sexet.

Der ud over at par lige så velskabte store øko-bryster og hun er fantastisk til at sutte pik uden gummi.

Milena får helt klart min anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rvm17 skrev, for 34 minutter siden:

Hvis "giga røv" i denne sammenhæng betyder en lækker røv så er jeg enig - velskabt fast og sexet.

Der ud over at par lige så velskabte store øko-bryster og hun er fantastisk til at sutte pik uden gummi.

Milena får helt klart min anbefaling.

OK, jeg husker den bare som værende stor. Men du har vist ret i at den er fast :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er så sød og eneste grund til jeg ikke har været der igen er at hun ikke har været der når jeg har tid. Hun har en dejlig stor røv og øko bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogle som har prøvet anal med Milena ?.....det frister, så vil lige høre om hun tager godt imod : )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...