Hop til indhold
Guest Lady C

sexnovelle " stå stille" del 2

Recommended Posts

Guest Lady C

Hun gik hen til kufferten.

han havde aldrig fået lov til at se hvad der egentlig var i den kuffert. Turde ikke spørge.

Han huskede tydeligt  den første gang de skulle lege sammen.  Han havde haft en playliste med alle de ting han tændte på samt tilsvarende de ting han ikke tændte på . Hans go og nogo liste. Han havde gjort sig umage med den - opstillet det hele i alfabetisk orden - så det var mere overskueligt og overrakte Hende den nærmest andægtigt med bøjet hovede.

Og hun havde ikke rørt den.  Blot løftet det ene øjenbryn - vendt sig om og bad ham følge med Hende. Og han havde fulgt med - med sin liste i hånden.  Ude på badeværelset havde  Hun bedt ham om at lægge den på gulvet. Og så havde hun stillet sig og skrævet hen over den, sat sig på hug  og så havde Hun

pisset på den .

 

Målløs havde han gloet på listen og strålen af urin der ramte hans fine strukturerede skema.

Og uden et ord gik Hun ud af badeværelset.

Det var lige der`han forstod det.

At hans behov og ønsker intet betød.  At det var Hende der var lederen. At det var Hende der  enevældigt styrede og at han var der for at føje Hende. Adlyde.  Og  fuld af ærefrygt var han sjosket efter Hende. Men da Hun vendte sig halvt om imod ham og nærmest henkastet havde sagt : " hvad laver du oprejst "  var den allersidste tvivl i hans sind forduftet.  Nu var kursen lagt. Og kursen var Hendes - og Hendes alene. Det var hos Hende han hørte til. Ved Hendes fødder - og han havde nærmest kastet sig på gulvet og kravlet efter Hende.

Og nu - flere seancer senere stod han der og afventede hvad Hun ville introducere ham for denne gang.

Selvom Hun havde givet ham lov til at se og lynet lynlåsen op ind til hans øjne - spærrede hætten alligevel for udsynet, så det var først da Hun igen stod helt henne foran ham at han kunne se at Hun havde en slags kæde med.  Det var brystklemmer. Hun satte dem på hans brystvorter . En på hver vorte. Han havde altid været meget ømskindet - især på brystvorterne og smerten jog igennem ham idet han knækkede forover og hans hovede ramte Hendes brystparti.

Med det samme mærkede han et hårdt tag i hans nakkehår og hans hovede blev i en`lang glidende bevægelse trukket  bagover.  Nu havde Hun et godt solidt tag i hans hår med den ene hånd og med den anden hånd holdt Hun fast i  kæden mellem brystvorterne. 

Han koncentrerede sig om at udholde smerten 

"kys mig" 

Hun styrede hans hoved ned til sit og han mærkede Hendes læber mod sine. Og tungen der gled ind i hans mund . Og han kunne ikke andet end at gengælde.  Og på trods af -eller på grund af - smerten fra trækket i kæden blev det det mest liderlige og våde og intense kys han længe - ja nogensinde havde oplevet.

Og han drak af Hendes spyt - labbede det i sig - og da Hun slap ham og trådte et skridt tilbage for at spytte ham i ansigtet følte han han svævede. Væk fra smerten og ind i hendes vildskab og liderlighed.  

Hun gik bagom ham og løsnede manchetterne han havde haft på i nu lang tid. Hans hænder var frie. 

Og Hendes krop var lige der men han havde ikke fået lov. For det at røre ved Hende var ikke tilladt medmindre Hun beordrede berøring. 

Hun tog nu brystklemmerne af. Det gjorde næsten mere ondt end da han fik dem på. Han svedte inde bag hætten. Ønskede at Hun også ville tage den af.

Hun vendte sig igen og gik hen mod kufferten. Denne gang kom Hun tilbage med en strap on. 

Han spærrede øjnene op. Rørte uroligt på sig. Det kunne Hun simpelthen ikke mene. Det var ikke noget han tændte på. Men hans tændingspunkter havde hun jo bogstaveligt talt pisset på første gang de sås.  

Det var en stor strap on - hvis han absolut skulle have noget i røven så ville det aldrig lykkes med den Hun fremviste her. 

Hun gik helt tæt på ham nu. hendes øjne blev lysere og blikket intenst.  Med et hårdt greb om hans nu kun halvstive pik og boller trak hun ham hårdt ind til sig.  Han var lige ved at miste balancen. Hvor var Hun egentlig stærk trods det petit ydre.

" Jeg sagde jo du skulle prøve noget du ikke havde prøvet før " hvislede  Hun mens hansblik blev fastholdt af Hendes.

" jamen Frue ... Jeg tror ikke... "

" hvad tror du ikke " afbrød hun . Hun grinede. .. Hun grinede .  Tog hun pis på ham ?

Tag den på. Hun rakte ham strap onen.  Forvirret tog han imod den. Hvad havde Hun gang i ?

Han tøvede vist for længe for en syngende lussing fik ham til at vågne op fra hans trance  og han fik famlet sine ben ned i læderbæltet. Hun hjalp ham.

Musikken var skiftet. Nu strømmede  K.Flays " blood in the cut " ud og fyldte rummet.  Den ildevarslende melodi og tekst passede til hans følelse af uro og ængstelse. 

Hvad skulle han med en strap on ovenpå sin egen pik ?

Hun strammede den til og med hans egen pik bagved læderet kiggede han forvirret men pirret på Hende. Hendes øjne strålede. 

"læg dig ned på gulvet - på ryggen"

Hurtigt lå han ned og Hun satte sig på hug ved siden af.  Lænede sig frem og tog den kunstige pik i munden. 

han løftede hovedet og iagtog Kvinden som han forgudede lade sin lille våde mund glide ned over den store pik som var fastspændt på hans pik.  Hun sugede , suttede og slikkede mere og mere grådigt og jo grådigere og jo mere aggressivt Hun mundkneppede hans falske pik jo hårdere blev hans egen inden under læderet.  Det var uden tvivl det mest anderledes og kinky blowjob han i sit liv havde fået. - Og det mest syrede ved det var - at det føltes langt frækkere end hvis det var hans egen pik der blev suttet på. 

Men selvfølgelig stoppede hun også det.

Og da Hun rejste sig op og skrævede hen over hans pik - glædede han sig som var det hans egen. Og da hun langsomt i en glidende bevægelse lod sig glide ned over den og kneppede i takt med Rihannas " Only Girl " var det som at kneppe rigtig - bare bedre. 

Og han kunne ikke lade være at skyde sit underliv op imod hendes - følge Hendes bevægelser som blev stadig mere aggressive. Hendes underliv dunkede hårdt ned mod hans alt imens hun fastholdt hans blik. Hun havde svedperler på næsen - hendes hår var vådt. Læderet var vådt af hendes safter. Måtte han lægge hænderne på hendes hofter ? Han satsede. Og gjorde det. Hans hænder på hendes smukke hofter og berøringen var ekstatisk.

Men Hun ænsede det ikke. Det var som om Hun var i sin helt egen verden af lyst og liderlighed. Hendes pupiller blev pludselig meget store og hun faldt sammen ovenpå ham.   

" Want you to make me feel

Like I`m the only girl in the world 

Like I`m the only one that you`ll ever love

Like I`m the only one that knows your heart

Only girl in the world

Like I`m the only one that s in command

Cause I`m the only one who understands

How to make you feel like a man " 

Hun lå der lidt - et par sekunder. Hun trak vejret tungt. Men han kunne stadig mærke Hendes lår der klemte hårdt om hans hofter Hun havde ikke sluppet taget. Og han blev pludselig bevidst om hvor tæt han faktisk var på Hende.

Og da hun pludselig igen begyndte at røre på sig - kunne han mærke hvor hård han var. Og da hun rettede sig op - rakte hænderne op over hovedet og kørte sit underliv rundt i cirkler ovenpå hans kunsige pik - ja så eksploderede han i en laang næsten smertefuld udløsning som bare blev ved og ved.

Da han om aftenen lå hjemme i sin seng huskede han på det Hun havde sagt i de indledende møder: At han aldrig ville kunne penetrere Hende men at sex var så meget andet end det.  

Og nu måtte han sande at hun havde ret. For selvom hans pik ikke var kneppet i traditionel forstand så følte han sig gennemkneppet. Mest af alt hans hjerne.

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow prima novelle, du har virkelig talent for det Lady C. Keep up the good work :-) Kunne virkelig drømme om at møde dig, især efter at have læst din profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Til alle.

Grundet flere mails i min indbakke ser Jeg mig nødsaget til at skrive at Min novelle er en blanding af fiktion og selvoplevelser.  Jeg er ikke hovedpersonen i historien og man kan ikke bestille denne seance. 

 

Min hensigt med at skrive novellen var ikke at medlemmer herinde skal tro at det er sådan jeg leger. Det er det ikke. Det er og var ikke en reklame og jeg synes det er ærgerligt hvis den skal opfattes som sådan.

Jeg har altid nydt at formulere Mig på skrift, skrive historier og noveller. Og Jeg elsker selv at læse frække noveller for det giver Mig inspiration og får ideerne til at rulle som "dominabrikker" i min kreative hjerne. Kombineret med  fantasi og en særdeles kinky tankegang gør bare at Jeg har lyst til at skrive og da Jeg jo selv gerne vil læse erotiske skriv - ja så må Jeg jo være den der starter. i håb om at også andre får lyst og modet til at dele - enten deres oplevelser - eller deres fantasier. :)

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lady C: Det er en virkelig fræk og dejlig novelle!

Jeg har "refreshed" eroguide.dk en del gange i dag, i håbet om at del 2 af "Stå stille" ville være online... 
Nu er den her og jeg har læst den med ivrige (og lystne) øjne og til stor glæde!!!
Mange tak!, Super frækt. Bliv endelig ved med at dele dine skriverier med os!
 
Jeg har selv en novelle eller to liggende i skuffen som aldrig er blevet læst af andre øjne end mine egne... Ansporet af dine indlæg og opfordringer, er jeg fristet til at at støve dem af, og poste lidt fiktion herfra også - Omend de ikke omhandler samme univers som "Stå stille"... Eller måske alligevel...en snert, hvis man kunne bytte lidt rundt på nogle fortegn... :-)  

Tak for at dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 11.3.2019 at 22:55:

Til alle.

Grundet flere mails i min indbakke ser Jeg mig nødsaget til at skrive at Min novelle er en blanding af fiktion og selvoplevelser.  Jeg er ikke hovedpersonen i historien og man kan ikke bestille denne seance.

Tak for historien. Men det du så skrev ovenfor fik mig til at tænke skumle tanker :)  

Hvad nu hvis jeg selv skrev den vildeste beretning om hvordan kvinder nærmest falder i svime over mine bedrifter på lagnet. Mon jeg så også bliver bombarderet i min indbakke? Og skulle min opdigtede historie så kaste noget af sig, ville det alligevel ikke være den første kvinde med store forventninger jeg skuffede fælt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 minutter siden:

Mon jeg så også bliver bombarderet i min indbakke?

Jep, det virker med det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Tak for historien. Men det du så skrev ovenfor fik mig til at tænke skumle tanker :)  

Hvad nu hvis jeg selv skrev den vildeste beretning om hvordan kvinder nærmest falder i svime over mine bedrifter på lagnet. Mon jeg så også bliver bombarderet i min indbakke? Og skulle min opdigtede historie så kaste noget af sig, ville det alligevel ikke være den første kvinde med store forventninger jeg skuffede fælt :) 

Prøv da :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...