Hop til indhold
Guest Gentle94

Søger en ung dansk pige

Recommended Posts

Guest Gentle94

Hej liderlige mænd :) 

Kan I en anbefale en dansk GP. Det er et krav at hun er ung. Hun må også gerne ligne naboens uskyldige datter. 

Ser frem til at høre fra jer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved, du har læst min anmeldelse af Anastasia. 

Og så er der også Sif fra Mon Cherie, som jeg lige har mødt i dag. 

Begge er  ungpigegodter af højeste karat:P

En smule ældre er Tascha, Amy Hot og Amanda. Alle sprøde og lækre:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Miller's Crossing skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved, du har læst min anmeldelse af Anastasia. 

Og så er der også Sif fra Mon Cherie, som jeg lige har mødt i dag. 

Begge er  ungpigegodter af højeste karat:P

En smule ældre er Tascha, Amy Hot og Amanda. Alle sprøde og lækre:wub:

 

Både Sif og Anastasia er typerne af piger som jeg søger efter. :wub: Og jeg har besøgt dem begge og oplevelsen var også udmærket men ikke tilstrækkeligt nok til at jeg gider at besøge dem igen. Måske Sif på et senere tidspunkt - hendes bryster er jo helt fantastiske unikke :P

Amy Hot og Tascha er jo ikke danske og jeg har allerede besøgt Amy Hot og det er nok første og sidste gang. Hun er indlevende ja, men ikke flot nok til at jeg gider bruge penge på hende. Tascha kunne jeg aldrig finde på at besøge da jeg ikke tænder på afrikanske piger...

Kan du ikke komme i tanke om flere danske piger der minder om Sif og Anatasia. Jeg er ret liderlige lige nu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe haft både lange og våde drømme om Anastasia men hun har vel ikke vagt på klinik..? :huh:

Edit: Ok.Ikke drømme, men taget en spiller eller to..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
ppd skrev, for 1 time siden:

Jeg har længe haft både lange og våde drømme om Anastasia men hun har vel ikke vagt på klinik..? :huh:

Edit: Ok.Ikke drømme, men taget en spiller eller to..

Hun arbejder ikke i klinik mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tascha er skam dansk. Men det er naturligvis korrekt, at hun har sydafrikanske aner. 

Anastasia er at træffe privat nu på to adresser i København. På Frederiksberg alene og på Nørrebro sammen med Maria. 

@Gentle94: SIF nævnte Marlene for mig i dag. Hun er også hos Mon Cherie. De skulle være meget samme type. Har dog ikke været forbi. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Miller's Crossing skrev, for 1 minut siden:

Tascha er skam dansk. Men det er naturligvis korrekt, at hun har sydafrikanske aner. 

Anastasia er at træffe privat nu på to adresser i København. På Frederiksberg alene og på Nørrebro sammen med Maria. 

@Gentle94: SIF nævnte Marlene for mig i dag. Hun er også hos Mon Cherie. De skulle være meget samme type. Har dog ikke været forbi. 

 

 

Man er ikke dansk når man er en neger. At man bare er født og opvokset i Danmark gør ikke en til dansk. Ligesom at vi som ligblege nordeuropæere ikke bliver japaner, blot ved at blive født og opvokset i Japan. Det er så off-topic så mere vil jeg ikke sige om den sag andet end at tascha IKKE er dansker. 

Marlene har jeg også mødt. En sød pige og en god kysser. Dog er hun langt fra 22-24 år som hun plejer at angive sig for at være. Hun er nok 31-32 idag. Så ung er hun ikke mere. Desuden er hendes bryster ikke naturlige... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa

Nationalistisk vrøvl. Hvornår er man så dansk? :huh:

Gentle94 skrev, for 3 timer siden:

Man er ikke dansk når man er en neger. At man bare er født og opvokset i Danmark gør ikke en til dansk. Ligesom at vi som ligblege nordeuropæere ikke bliver japaner, blot ved at blive født og opvokset i Japan. Det er så off-topic så mere vil jeg ikke sige om den sag andet end at tascha IKKE er dansker. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Anastasia skrev, 1 time siden:

Nationalistisk vrøvl. Hvornår er man så dansk? :huh:

 

Det er man når man er etnisk dansker og det forudsætter jo at man har et nordisk udseende. Du er velkommen til at skrive via PB, hvis du vil debattere emnet videre. Jeg gider ikke at debattere emnet på denne tråd da emnet er off-topic. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 8 timer siden:

Det er man når man er etnisk dansker og det forudsætter jo at man har et nordisk udseende. Du er velkommen til at skrive via PB, hvis du vil debattere emnet videre. Jeg gider ikke at debattere emnet på denne tråd da emnet er off-topic. :) 

Du tager fejl Gentle94, 
Etnisk dansk betyder at man har dansk kultur baggrund, og har intet med gener at gøre, selv om ordet synes at have ændret betydning. Det er svært at deltage i en samtale når parterne har forskellige opfattelser af ordenes betydning

Mvh
Balshoi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94 skrev, den 12.3.2019 at 00:50:

Det er man når man er etnisk dansker og det forudsætter jo at man har et nordisk udseende. Du er velkommen til at skrive via PB, hvis du vil debattere emnet videre. Jeg gider ikke at debattere emnet på denne tråd da emnet er off-topic. :) 

nej selvfølgelige gider du ikke det. Du ku jo ganske enkelt blot have skrevet at du ønskede en kvinde med lys hud som talte dansk ... i stedet for at vrøvle om at være "dansk" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
Guest Gentle94 skrev, den 11.3.2019 at 17:00:

Hej liderlige mænd :) 

Kan I en anbefale en dansk GP. Det er et krav at hun er ung. Hun må også gerne ligne naboens uskyldige datter. 

Ser frem til at høre fra jer. 

Mettetøsen er måske et godt bud. Søg hende selv frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Man er ikke dansk når man er en neger."

OK Rasmus. Skulle du ikke føre valgkamp nu i stedet for at rode rundt efter ariske blondiner ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94 skrev, den 11.3.2019 at 17:00:

Hej liderlige mænd :) 

Kan I en anbefale en dansk GP. Det er et krav at hun er ung. Hun må også gerne ligne naboens uskyldige datter. 

Ser frem til at høre fra jer. 

Havde du spurgt for 1-2,5 år siden havde jeg uden at blinke anbefalet fantastiske Nanna/Livrige Laura, men tiden går og piger stopper, så her i 2019 nu er det efterhånden lidt småt med unge smukke danske studiner, så Anastacia tror jeg være et fornuftig bud.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94 skrev, den 12.3.2019 at 00:50:

Det er man når man er etnisk dansker og det forudsætter jo at man har et nordisk udseende. Du er velkommen til at skrive via PB, hvis du vil debattere emnet videre. Jeg gider ikke at debattere emnet på denne tråd da emnet er off-topic. :) 

Jeg vil anbefale dig at udvide din horisont. Du er ikke i tvivl om at du er sammen med to dejlige danske piger. Når du er sammen med Anastasia og Tasha. De er naturlige og skælmske, sjove og frække og kan give en oplevelse udover det sædvanlige. Men du skal gå ind til det med et lidt mere åbent sind for virkeligt at opleve det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 12.3.2019 at 16:52:

Det skriver Wikipedia

"Etnicitet kan også være knyttet til særlige kropslige karakteristika, såsom hudfarve, ansigtstræk eller kropsmodifikationer som piercinger eller tatoveringer der så forstås som et fysisk udtryk for et historisk slægtskab"

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Etnicitet

Prøv nu at læse hele artiklen i stedet for at citere et pluk. Det er krop som tegn og det er subjektivt. Det er altså ikke oprindelse eller (genetisk) ophav. Af samme grund vil der ikke være enighed om, om "nordisk udseende" er et kriterium, hvis ellers man kan blive enige om, hvad "nordisk udseende" vil sige i praksis.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...