Hop til indhold
Guest gokke72

FKK Frankfurt

Recommended Posts

Guest gokke72

Hejsa. Skal snart en tur forbi Frankfurt og vil i den forbindelse lige høre eksperternes anbefalinger ;) Har prøvet Sharks, hvilket var super, men er lidt nysgerrig på The Palace og Mainhattan.....hvilken klub skal man satse på ? Kommer en søndag, tidsforbrug ca.5 timer mellem 13 og 18.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mainhattan er meget sentral i byen. Palace har jeg ikke forsøgt, men for nogle år siden da jeg checkede nærmere, var Mainhattan anbefalt over Palace.

Nu er det en gang sådan at søndag eftermiddag er det dårligste tidspunkt på ugen til at besøge en FKK. Stort set dårligt utvalg. Husk at de bedste piger har været på arbejde til kl 5 nat til søndag og plejer at have fridag om søndagen. Just sayin...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også tage en tur forbi Oase hvis vejret er godt og varmt nok til at nyde poolen.  

De har fået en del negativ kritik på det sidste men Sharks og Oase er de eneste steder jeg selv ville besøge 

Vh Butterflyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...