Hop til indhold

FKK Frankfurt

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Skal snart en tur forbi Frankfurt og vil i den forbindelse lige høre eksperternes anbefalinger ;) Har prøvet Sharks, hvilket var super, men er lidt nysgerrig på The Palace og Mainhattan.....hvilken klub skal man satse på ? Kommer en søndag, tidsforbrug ca.5 timer mellem 13 og 18.

Skrevet

Mainhattan er meget sentral i byen. Palace har jeg ikke forsøgt, men for nogle år siden da jeg checkede nærmere, var Mainhattan anbefalt over Palace.

Nu er det en gang sådan at søndag eftermiddag er det dårligste tidspunkt på ugen til at besøge en FKK. Stort set dårligt utvalg. Husk at de bedste piger har været på arbejde til kl 5 nat til søndag og plejer at have fridag om søndagen. Just sayin...

• 1 month later...
Skrevet

Du kan også tage en tur forbi Oase hvis vejret er godt og varmt nok til at nyde poolen.  

De har fået en del negativ kritik på det sidste men Sharks og Oase er de eneste steder jeg selv ville besøge 

Vh Butterflyman 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.